ups..i did it again

četvrtak, 21.09.2006.

KAKO JE POLICIJA PREKRSILA OVLASTI!

Eto napokon post a da nema al-mladenke!
(samo za moju lovericu)smijeh

Citam ja jucer u novinama kako je policija strasno prekrsila ovlasti na Borovju kada se balavac koji je bjezao sa autom zabio u policijska kola!
Vjerujete li uvijek onome sto pise u novinama?nono
Zar nije zalosno da je prva vijest upravo ta,da je policija prekrsila ovlasti,a ne ta da su se maloljetnici u potjeri pred policijom namjerno zabili u njihov auto?!
Imala sam tu "srecu" da sam sve vidjela sa svog prozora...
Da ga je policijaca "napendrecio" toliko kako se pise,mislim da onda nebi na njemu lezao da ga smiri,nego bi vjerojatno stajao pokraj njega i pusio cigaretu!Izjava mlade A.M.(19) "pozlilo mi je kad sam to vidjela"...ne znam sta bi rekla...jel nekome palo na pamet da je ta mala frendica "super pametnom" mladicu-kaskaderu!toliko svjedoka koji se zgrazavaju,a nikoga na cesti nije bilo osim moje frendice koja je setala psa!
Usput,mozda nebitno,policajci niti najmanju silu nisu upotrijebili kada su ostalu trojicu izvukli iz auta!ok,deckima nije bilo ugodno stajat s rukama na haubi pred 50 ljudi...ali da imaju i malo prasine u glavi brijem da im nebi takav incident uopce pao na pamet!
Ne branim policiju kao takvu,ne kazem da nije bilo slucajeva kad su prekrsili ovlasti,ali ovo nije bio taj slucaj!
Da sam ja bila na njihovom mjestu,prosli bi balavci puno gore!
Kaj je policajac trebao nakon sto se ovaj zabio u njega?izac van i molit ga na kojenima da to ne radi vise?platit mu popravak?ne kuzim!
Uostalom,pa normalno da ga je izvuko iz auta!kaj je trebo cekat da ovaj napadne njega!i sta covjek moza napravit u drzavi di klinci od 16.godina pucaju o cesti i nema nikakvih stega za tu klincadiju?
Opet kazem,ne stajem u njihovu obranu,ali ovaj put zaista nije bilo tako kako se pise!

- 08:18 - Komentari (15) - Isprintaj - #