ups..i did it again

četvrtak, 07.09.2006.

ZATISJE PRED BURU

1.AL-MLADENKA.-odlucila sam ne trosit i ovo malo zivaca sto mi je ostalo.cuvam ih za slucaj da se moja teroristica u zadnji tren ispred oltara ne odluci ipak reci NE BRAKU!onda bi se napila od srece!zvala je mladenka-grozna da se isprica,s niti malo ozbiljnosti koja bi bila ako nista drugo pristojna.ja sam sutila!u jednu ruku sam sretna sto sam joj sve stresla u facu jer sad bar zna da me vise nesmije terorizirat!ali ove druge dvije,babe moje,luuuuuuuuuude!strka oko haljina se nije smirila!gestapo je sad odlucio da druge dvije djeveruse moraju imat roze haljine.ili zute.ili zelene.ili ipak ljubicaste.ili zelene.Moja sestra po iscrpljenosti,koja joj je usput receno kuma,je jedva namolila jednu kreatoricu da joj unatoc nadolazecem cro-a-porteru sasije haljinu,a u nedostatku boja odabrala je zlatnu!gestapo mladenka je OPET dobila slom zivaca,jer di je ona sad iskopala zlatnu a njena vjencanica je boje sampanjca sa zlatnim detaljima!sad je moja kumica u komi i stanju vidnog ludila pitala koju boju bi ona trebala uzet ako je ova "zabezicirala" bijelu,zutu,rozu,plavu,ljubicastu,rozu i zelenu!crna i smeda ne dolaze u obzir!nek mi neko kaze ko je tu lud?

2.SVAKOM BOG DA DIJETE-danas sam nakon nekoliko godina bila u bolnici u klaicevoj,mojoj nekadasnjoj rezidenciji,gdje me svaki doktor znao!sta cu,bila sam zivo dijete!moj mali sogor,bestijin brat,od 13 godina zavrsio je u bolnici i simptomi ukazuju na meningitis!gore od pomisli na samu bolest je cinjenica da od moje male zvijeri,kako ga ja od milja zovem, mama (nemaju istu mamu,a tata je od bratove rastavljen)nakon sto nije bila u stanju,dijete koje je teturalo i bilo pred padom u nesvjest,dovest ne u bolnicu nego spustit se s njim do bestijinog auta,nije vec dva dana-ne bila-ma nije ni nazvala da pita di je to dijete!mozda ni bolje da ne dode jer cu je iskasapit!istjerat cu je iz bolnice!i ona sebe naziva mamom!pas mater...

3.PAMETNA MAMA br.2-sjedim ja u sobi sa svojom malom zvijeri u klaicevoj,a na kravatu do njega mali od 2.godine place i zove mamau!ja se priblizi krevetu,umirujem malog i tjesim da ce mama brzo doc!otisli smo sjesti u predvorje kad eto moje sestricne place ispred lifta!pitam sta se desilo,znam da mora bit dijete u pitanju.uglavnom,ona bebica koju sam ja smirivala je njen sincic koji je popio neke njene tablete za glavu koje sprecavaju epilepticki napad i jos neke komplikacije!uzas!ali pazite sad ovo!dijete je dovela jutros tek u bolnicu a mali ih je pajsnuo sinoc!halo?"pa dobro jesi ti normalana?pa kaj ga nisi odmah dovela?"-bilo je moje impulzivno i iskreno!"pa nisam bila sigurna jel ih popio?".ja ne vjerujem kaj cujem,lagano drhtim da joj samar ne zveknem da dode sebi!ko da mi nije bila dovoljna ta informacija,ona 5.puta kaze kak su trebali dana ic u njemacku na sestrin rodendan!i nada se da ga nece zadrzat preko vikenda!ja ju gledam i nevjerujem!

- 18:34 - Komentari (20) - Isprintaj - #