<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Strip my mind.
srijeda, 06.01.2010.

Wow.Toliko je vremena prošlo.2 godine.

Osjetila sam potrebu za pisanjem.Ponovo.
Ne,nisam zaboravila ovaj blog.Bježala sam od njega jer su me neke moje riječi podsjećale na....svašta.
Osjećala sam se ogoljeno gledajući ih.
I still do.

Image Hosted by ImageShack.us


Nisam zaboravila ni na sve blog prijatelje čiji su linkovi dolje.
Većina vas više ne piše,no ipak vas želim pozdraviti,ispričati se zbog glupog odlaska bez nekog pravog zbogom.Voljela bih znati što je s vama sada...wink

Ja sam danas....punoljetna osoba.Mada mislim da to ne igra nikakvu ulogu.
Mogla bih reći da sam zrelija.Manje depresivna. (Mada mislim da bi neki od mojih prijatelja imali komentar na ovo...)
Kad smo kod prijatelja....Neki od njih su potvrdili svoje (ne)postojanje,neki su postali pravi,a neki su oživjeli ono što je nekad postojalo...8)



A ja?
Otkrivam svijet.Tražim ono što mi odgovara.Tražim sebe.To se nije promijenilo.
Mogu reći da sam dio sebe pronašla u fotografiji.U zadnje vrijeme se time intenzivnije bavim.Sviđa mi se to...capture the moment...pronalaženje ljepote u "ružnome"...ispunjava me.sretan

Photography. Pictures, Images and Photos

Razlog mog povratka?
Iskreno,toliko je tih načina komunikacije na internetu.Facebook,msn,twitter...i sve ih imam.
A opet se osjećam zakinuto,zarobljeno,zatočeno.
Jer prije sam tamo mogla pisati štogod bi mi palo na pamet.Sve ono što pišem i ovdje.
Više ne mogu.Toliko je ljudi tamo,"prijatelja",članova obitelji,poznanika...previše.A da ne spominjem kako guglajući svoje ime naiđem na neke svoje profile,zalutale tweetove i slično...
Znam,ja svoje ime i stavljam tamo.Ali želim mjesto gdje moje ime nije važno.Gdje su važne moje riječi.
Gdje ljudi ne osuđuju i ne pitaju za detalje i imena.
Ovo mjesto mi je upravo to pružalo prije.Hoće li i sada?
Nadam se.



Promijenila sam i dizajn.Svijetao je.zubo
Mali zaokret od brojnih tamnih.
Fotografije se u većini starih postova ne vide,no nisam ih htjela ni brisati ni mijenjati.

Nadam se da...će ovo netko i čitati.... :)
i da ću pronaći neke nove blogpale... :D

xo
R.




| 19:49 | Komentari (10) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.