<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Radios in heaven
subota, 14.06.2008.

Evo i od mene novi post.
Što se škole tiče,sve je ok.Prosjek ne može bolji.
Prijatelji?Sjajno.Zbilja.
Ljubav?Na istom kao i prije.
Dosadna sam sama sebi sa tim,no meni se čini da je on stvarno nešto posebno.
Ne poznajem ga,a o njemu znam dosta.
I što više znam ,više mi se sviđa.
Imamo čak i zajedničke prijatelje,no okolnosti su takve da je upoznavanje gotovo nemoguće.No nada posljednja umire,zar ne?
Da.
No za mene bi bilo najbolje da ga zaboravim.

to forget

Ništa od toga.

Upravo sam dovršila čitanje knjige Izgubljena vještina čuvanja tajni od Eve Rice.
Predivno.
Preporučujem je.

amazing

I ja bih voljela pronaći nekog poput Harryja.
Raskuštrane kose,čudnog,dvobojnih očiju.Dečka koji ti se uvuče pod kožu a da i ne primjetiš.
Eh.da.
U većini ovog prepoznajem njega.

Ljudi,ispričavam se zbog ovakvog posta.
No danas nije moj dan.
I sve što želim je zaboraviti.
Otploviti u neki drugi svijet.

Photobucket
Sve vas volim...i čitam....=)

Rose...

| 12:51 | Komentari (45) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.