Mortal or a VAMPIRE? Choose your path.....

22.09.2006., petak

REAMONN_TONIGHT
She never took the train alone
She hated being on her own
She always took me by the hands
And say she needs me
She never wanted love to fail
She always hoped that it was real
She'd look me in the eyes
and sayed believe me.
And then the night becomes the day
And there’s nothing left to say
If there's nothing left to say
Then something’s wrong.

[Refrain]
Oh tonight, you killed me with your smile.
So beautiful and wild, so beautiful.
Oh tonight, you killed me with your smile.
So beautiful and wild so beautiful and wild.

And as the hands would turn with time
She'd always say that she was mine
She'd turn and lend a smile,
To say that she's gone.
But in a whisper she'd arrive
And dance into my life.
Like a music melody,
Like a lovers song.

[Refrain]
Oh tonight, you killed me with your smile.
So beautiful and wild, so beautiful.
Oh tonight, you killed me with your smile.
So beautiful and wild, so beautiful and wild.

Through the darkest night
Comes the brightest light.
And the light that shines
Is deep inside.
It's who you are.

[Refrain]
Oh tonight, you killed me with your smile.
So beautiful and wild, so beautiful.
Oh tonight, you killed me with your smile.
So beautiful and wild so beautiful... beautiful!

Oh tonight, you killed me with your smile.
So beautiful and wild, so beautiful and wild.
So beautiful and wild.
So beautiful and wild.

Nemam baš ni volje niti inspiracije o čemu pisati...pa zato evo ove riječi s novijeg albuma Reamonna...pjesma mi je predivna...samo što se uvijek nekako ubediram kad ih slušam..utonem u neki svoj svijet gdje do mene ne dopire ništa osim nekog osjećaja da sam sama i da sve pored mene prolazi...tako mi svako malo dođe ta faza..nije dugo..a ove njihove pjesme me podsjećaju na upravo takvu jednu fazu...
Ma u zadnje vrijeme mi je krenulo nizbrdo....počelo je s glupostima radi kojih se ne mogu normalno ubacit u treninge i započet sezonu kako sam htjela..prvo noga ,pa leđa..i nikako na zelenu granu,i to me dosta pogađa, ipak se na treningu ispucam i sretna sam jer obožavam igrat..ali zasad sam bez toga...tako da mi to užasno fali...a i kad se prisjetim cijelog ovog ljeta i svega što mi se u zadnje vrijeme događalo...toliko toga a opet imam osjećaj da mi vrijeme tako juri..da sve samo prolazi..
A i Jele mi je malo u banani kao i ja....pa kad se nađemo samo se pogledamo i znamo šta je kojoj...jedino s njom se baš oraspoložim jer koliko god da smo u bedu uvijek mi nađemo nešto...kao jutros...osjećala sam se užasno,sva sam bila neka živčana...pa smo otišle do grada prije škole dignut našu prvu plaću i da kupim frendu poklon za rođendan..i onda nam se dogodi bar 10 smiješnih situacija..uglavnom uvijek se oraspoložimo kad smo skupa rofl..
Večeras sam došla iz škole...upalila kom ..stavila Tonight..i paf....opet koma......
Zato idem sad malo van s frendom da proslavimo mi taj 20.rođendan i da mu dam poklon koji sam mu danas kupila...a valjda će bit ok poklon... to je to zasad (i onda kažem da nemam inspiracije...ma zapravo nisam imala namjeru ovoliko baljezgat o glupostima...ali šta je ,tu je...)........kiss

<< Arhiva >>