Mortal or a VAMPIRE? Choose your path.....

16.09.2006., subota

.............

Evo jucer nam se javio nas koktel majstor iz Malog Lošinja! Da,onaj koji nam je napravio bar 100 Mojita u tih 10-ak dana što smo bile tamo..... Evo tu u Rijeci je glupa kiša...razlog više da se prisjetim tih dana na Malom L. ... Bilo je odlično....sunce,more,koktelčići...frendice i ja same u stanu!..pa može li bolje... Eto napokon sam odlučila ipak stavit par slikica da prikažem te "ljetne radosti "partynut



Joooj kad vidim ove slikice opet bih dole! Prvim katamaranom! Tata nemoj prodat stannn!!!!

Evo cijeli dan uređujem blog i nikako da ga popunim....nedavno sam izbrisala 15-ak postova i promijenila adresu bloga pa je nekako prazan... sredit cu ja to..

Subota je,a ja doma za kompom...bolesna sam..ne mogu na tekme...liječim se i tako...
Danas mi je prvo došla Jele...da mi vrati neke stvari od prošle subote i iskombinira nešto za ovu..da bude mačka kao i uvijek! hehe.. Tako da smo umirale od smijeha gledajući slike s Lošinja (one najudarnije ne smijem objaviti jer bi me ona zaklala!) ...i neke snimke nas s nekim našim plesnim točkama...ludnica...kad se samo sjetim..nismo spavale 5 dana....od jutra do mraka kupanje,pa izlazak pa u 6 i pol ujutro opet kupanje, pa kava,kupanje,izlazak..neznam kako sam izdržala.. Kakav je bio bed kad smo ostale bez wc-papira..a nijedna neće u dućan pa do doma s 10 roli papira po glavnoj cesti...ipak smo mi fancyyy...zato nam je naš susjed Šime donio dvije role tu večer , a onda j bilo svega!! Šime hvala ti još jednom!! Uglavnom,tu večer nas komarci nisu grizli, pa smo taj recept malo češće primjenjivale...Čudan je taj Lošinj , uvijek nas pročisti kad dođemo dole... Išli smo skoro svaku noć na kupanje...ali kad si pijan nije te briga za onih 50 meduza u plićaku..i neznam na koju foru nas nisu opekle..bit će da ne vole tequillu...
Rasturile smo Priko jednu noć...došle smo tamo i svi sjede...kad smo se zagrijale i počele plesat ,svi su se napokon podizali..i tako bilo je bacanja leda..potopile smo cijeli kafić... Bed je samo što im nijedna pekara ne radi noću...a zna se da se izvana prije nego doma ide na burek!
Još nešto...ako se slučajno u Sunčanoj uvali nađete u opasnosti bilo kojeg tipa, ne očekujte da će vas spasiti Marin ili Slavica (naš(a) Pammy)..baba se utaplja, a oni nazovu hitnu i odu jest pizzu da im se ne ohladi!!??Jedino što će napravit je namazat amonijakom guzu neke strankinje koju je opekla meduza (drugi lijek je popišati se na opeklinu..).
Dosta o Lošinju...moram se vratiti u stvarnost...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Eto šta ti je Lošinjska droga!!!!





<< Arhiva >>