< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2010 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

Free Website Counter
Free Website Counter

Zanimljivo pogledaj =)


We are so young
our lives have just begun
but already we're considering
escape from this world


04_lafee_-_der_reg...


Image Hosted by ImageShack.us


Nešto o meni:
Zovem se Megi rođena sam 26.09.1990.
iz tuheljskih toplica sam.....

VOLIM:more,njegovu dubinu,veličinu,skrivene djelove..
.metal...legende,vampire,duhove,svoje prijatelje,
obitelj,crno i crveno........i još puno toga
MRZIM:vručine,umišljene ljude,modu,tračeve,narodnjake,
laži koje mogu nekoga povrijediti i opčenito laži
mrzim školu,doktor.......itd.
SLUŠAM:metal i rock,grupe neču nabrajati

Moj kontakt:

e-mail i msn:
mr.death_join_me@hotmail.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi koje čitam:

...Nobody...
...Hoti...
...Nina...
...Faber...
...Dežurna vještica...
...The Phantom of the Opera...
...Im a freak...
...Vicious vampire ...
...Death In Life...
...bad habat...
...Kety...
...Angel hybrid...
...Blacken...
...black rose...
...Gregorina †††666†††...
...Broken7...
...soul of love...
...Crowgirl...
...Hell´s Angel...
...A dying wish...
...Princes in love...
...long hard road out of hell...
...life it seems will fade away...
...Gad...
...Gothic Puppet...
...Kraljevna Koja Nosi Sunce na Dlanu...
...niko ne umire kao dijevac jer zivot jebe svakoga...
...punkerica14...
...mala izgubljena djevojčica...
...pokisli...
...meskalina...
...Bitter sweet symphony...
...samo anđeli znaju...kako je u raju...
...little devil...
...I just want to live...
...Spašena duša...
...Brizz...
...Love and fire...
...Veronika...
...No More Tears For Me...
...Vampirica_000...
...Noćne misli pod zvjezdanim nebom...
...Zauvijek i uvijek...
...°•¤•°Stallone¤world°•¤•° ...
...fear of the unknown dark world...
...Mandy...



Master of Puppets

End of passion play, crumbling away
I'm your source of self-destruction
Veins that pump with fear, sucking darkest clear
Leading on your deaths construction
Taste me you will see
more is all you need
you're dedicated to
how I'm killing you


Come crawling faster
obey your Master
your life burns faster
obey your Master
Master
Master of Puppets I'm pulling your strings
twisting your mind and smashing your dreams
Blinded by me, you can't see a thing
Just call my name, `cause I'll hear you scream
Master
Master
Just call my name, `cause I'll hear you scream
Master
Master


Needlework the way, never you betray
life of death becoming clearer
Pain monopoly, ritual misery
chop your breakfast on a mirror
Taste me you will see
more is all you need
you're dedicated to
how I'm killing you


Come crawling faster
obey your Master
your life burns faster
obey your Master
Master
Master of Puppets I'm pulling your strings
twisting your mind and smashing your dreams
Blinded by me, you can't see a thing
Just call my name, `cause I'll hear you scream
Master
Master
Just call my name, `cause I'll hear you scream
Master
Master


Master, Master, Where's the dreams that I've been after?
Master, Master, You promised only lies
Laughter, Laughter, All I hear and see is laughter
Laughter, Laughter, laughing at my cries
Hell is worth all that, natural habitat
just a rhyme without a reason
Neverending maze, drift on numbered days
now your life is out of season


Come crawling faster
obey your Master
your life burns faster
obey your Master
Master
Master of Puppets I'm pulling your strings
twisting your mind and smashing your dreams
Blinded by me, you can't see a thing
Just call my name, `cause I'll hear you scream
Master
Master
Just call my name, `cause I'll hear you scream
Master
Master

Image Hosted by ImageShack.us


"Good Riddance (Time Of Your Life)"

Another turning point, a fork stuck in the road
Time grabs you by the wrist, directs you where to go
So make the best of this test, and don't ask why
It's not a question, but a lesson learned in time

It's something unpredictable, but in the end it's right.
I hope you had the time of your life.

So take the photographs, and still frames in your mind
Hang it on a shelf in good health and good time
Tattoos of memories and dead skin on trial
For what it's worth it was worth all the while

It's something unpredictable, but in the end it's right.
I hope you had the time of your life.

It's something unpredictable, but in the end it's right.
I hope you had the time of your life.

It's something unpredictable, but in the end it's right.
I hope you had the time of your life.

Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 12.08.2008.

Iron Maiden na Poljudu =)

evo par snimaka iz dnevnika :





koncert se održavao 10.8. Dickinson je kasnio,ali ipak glazba je bila pre dobra,možda mala zamjerka zvuku,sve je bilo krcato,nisu sve karte bile rasprodane,ali ljudi je bilo dosta,ekipa je bila zakon...
To bi trebalo češće ponavljat,da mi je ponovit tu vecer...jaooo ja bi ponovno :P



Please, help me... (3) | Print | x

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.