BloodMoon

utorak, 28.03.2006.

TELEPATIJA

telepatija je (ukratko) sposobnost primanja ili slanja( ili obadvoje) misli. iako telepatija kao sposobnost nije dokazana ona je jedna od cestih stvari koje ljudi spominju i istražuju. kolko vas ima tu sposobnost a da ju svijesno koristi? -odgovor je vjerojatno 1/milijun ako i tolko.
dali je telepatija postojala?,dali postoji? kako "doci" do nje ? evo moje misljenje.

dali postoji - da postoji. -zašto to mislim? hm.... zato jer mi se nemali broj puta dogodilo da sam znao što če neko drugi reči prije nego je to rekao , jer mi se nemali broj puta desilo da sam znao što ta osoba radi prije nego je išta rekla , jer mi se nemali broj puda desilo da sam npr frendu pokusavao slati mentalnu poruku da me nazove na mob a on bi to par minuta nakon toga i napravio. ili ja njega...

ZaŠto ju svi nemamo - imamo samo sto je vecina nas koristi podsviejsno a ne svijesno. a zašto ju nemogu koristiti svijesno namožeš zato jer ti je dio mozga koji se brinuo za transformaciju tuđih misli zakžljao (opet moje mišljnje). a zašto je zakržljao? zakržljao je zato jer više nije bilo potrebe da se razvija i njegova uporaba je bila sve rijeđa. zašto? daj zašuti..kaj ti misliš da ja znam sve odgovore? dd....kreten...

spomenu sam da ju imamo svi al da ju koristimo nesvjesno. da...to je moje mišljenje jer drukcije nemogu opisati neke slucajeve. slucajevi tipa-- mojih, i ono..neko vas zove a vi znate vec unaprijed ko ... itd.

spomenuo sam da je dio mozga za to zakržljao. ovako... npr- ljudima je u davnoj prošlosti (tipa pračovjeci itd)centar za orijentaciju bio puno veči-znači bolje su se orijentirali itd- zašto? zato jer je bilo potrebe za tim. zašto? jer su životni uvjeti bili extremni tipa... led..ajde se vi snadjite gdje vam je kuca a snijeg i led svugdje oko vas dokle vam pogled seže ..a nigdje ni brda ni nicega za orijentirati se.... a danas za telepatijom bas i nema neke koristi..iammo mobitele... itd.. bilo kada bilo koga možemo nazvati.

al sve jedno...sa vremena na vrijeme se rode ljudi sa modifikacijom na npr..tom djelu mozga i oni onda mogu svijesno koristiti te sposobnosti..bar ja tako mislim.a lneizlaze u javnost jer bi ..hm...napravili pokusne kuniče od njih vjerojatno.. da...smokin


diskusija o telepatiji

telepatijske vježbe - mogu se nači na internetu..i sve su..hm..zanimljive..al sve imaju onu caku..a to je ...just do it.. to je ono kad zapravo morate primiti tuđu misalo i doslovno morate znati što ta osoba točno misli.

kako to nadiči? nemam pojm...like I sad... just do it. lol.

nego ..evo jedne vježbe...koja teško da ce ikom uspjeti.al ...whatever..

potrebno je dvoje ljudi. e stanite ili sjednite jedan nasuprot drugome. opustite se itd. i sad ..jednostavno citajte si misli..hehehehe lo..nije bas jednostavno? a joj..jadni vi... tj ja. uglavnom...sjednite nasuprot. i probajte zamisliti nekakvu liniju između svojih glava. kad to napravite zamislite da kroz tu liniju vama dolaze misli druge osobe. mozda (vjerojatno) necete uspjeti prvi put..mozda ni prvih 500 puteva... al sako se zbilaj budete trudili uspjet cete ..svej je u tome da se ponovno pokrene zakržljali centar. nut

ovaj puta nema slike... kome se jos da uploadat.






- 23:00 - blood (48) - moon - #

<< Arhiva >>