BloodMoon

subota, 02.07.2005.

tru vs fejk......daj naguraj si taj fejk u guzicu....... :))))))........... recimo...... old vs modern....

nema nista iritantnije od ljudi koji misle da znaju a zapravo neznaju.... nema nista gore od osobe koja se ponasa ko sljepac...nema nista gore od osobe koja nevidi dvije strane..jer ako nevidis dvije strane nevidis da si covjek i zivotinja nego samo jedno ili drugo...a jedno bez drugog nejde....nema niosta gore od osobe koja je citala a nije shvatila niema nista gore od osobe koja nezna raliku.... ovo je upuceno opcenito nikom previse... (kruti pogled ocima) heheeh
i kad kazem nema nista gore....nije to nista grozno...niti strasno..al kad neko takav kaze nekom da je fejk... hehhehe ....
nemam nista protiv nikog (recimo) jedino sto mi smeta je neprihvacanje drugcijeg prictupa na neke stvari...al ajd nemogu nikog kriviti jer jednostavno neki su takvi...

jeste znali da se "kruti" pogled oci u oci smatra pocetkom ili samim psihickog napadom...zasto i od kud mi to? okultno ..tj jedan dio je "zapoceo" od prirode i zivotinja..a npr..uzmimo psa..tj vuka...njih vise volim....nikad necete vidjet pogled u oci nize hijerarhijski postavljenog vuka prema alfa muzjaku copora...tj vidjet cete al cete par sekunde nakon toga vidjeti fajt..... iskesene zubre..cviljenje ...itd itd itd.....jer pogled u oci oznacava zelju za dominacijom....ajmo to tako seljacki reci.... ..znate onu igru ko ce duze nekog gledat a da netrepne ili da se nenasmije???(cista snaga volje)? .....sljedeci put kad napravis pogled oci u oci...ocekuj povratnu reakciju...biti ce mi drago suceliti pogled vs pogled....bit ce interesantno..

nego da ja skoknem na naslov....... 1.) stvar koju ljudi nevide....tj mozda nisu procitali ili koji god kurac.... a to je RAZLIKUJTE STARO OD MODERNOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sve religije (tj vecina) i sekte...sve...razlikuje se od onog sto je bilo prije 100-200 u nekim slucajevima 1000 pa i vise godina.... stariji satanizam i sotonizam razliuju se od danasnjeg satanizma i sotonizma...(nekima je problem prhvatiti razliku izmedju tog dvoje al pisat cu o tome uskoro...) onaj stariji sotonizam....se bazirao na PO jednoj teorijivjeri
u rogatog boga..ajmo samo uzeti da je ta teorija mozda tocna...uglavnom..nije se bazirao na vjeri u zlo i nije se bazirao na prepustanju zivotinjskim instinktima... bazirao se na kontroli, jedinstvu i višoj magici.....amo reci da je po mom jedan od najblizih primjera tome OtO iliiti Ordo Templi Orientis (oni nisu satanisti al su najblizi primjer koji bi napisao ovdje)...... zasto se meni nesvidja moderni sOtonizam....kakti on se bazira na pustanju zivotinje iz covjeka..(ako sam dobro shvatio) .....teorija im je da covjek je zivotinja..itd itd.....sto nije sasvim krivo ali ni sasvim tocno....1) covjek je ali nije zivotinja...je ...pas... sere jede spava..ševi se...pije vodu..bla bla bla.... nije ...covjek moze kontrolirat neke instinkte dok zivotinje nemogu....jer si to nesmiju dopustiti posto bi u mnogim slucajevima to znacilo njihovu smrt dok mi....mozemo jer nema tolkog rizika da nas neko ugrize za vrat jer sam napravio pogled vs pogled.....jos jedna razlika je u tome sto.....stavite cukija ispred ogledala.....sta ce biti..ili ce zalajati ili zarezati...mozda ni jedno al u 99% slucajeva se to dogadja.al uvjek.. posnjofa i proba npraviti pogled vs pogled na svom odrazu u ogledalo..... zasto ..zato jer on nekuzi da je to on....a mi shvacamo da je ono na ogledalu samo odraz nas samih..znaci jos jedna razlika je da ljudi mogu a zivotinje nemogu shvatiti NEKE stvari.... a razliak izmedju sotonizma i satanizma je ta da satanisti nebriju na to-covjek je životinja...itd itd... ako nekom nije jasno raspisati cu se..al uglavnom to je glavna razliak koja je jedino vazna .....

da skoknem na drugi dio ako je neko fejk... fejk(u ovakvim stvarima) su oni ljudi koji su procitali par knjiga i onda seruckaju.... ako je neko fejk fejk je ona osoba koja svoje pogreske pripisuje drugima ili svojem drugom ja.... ako je neko fejk fejk su one osobe koje izazivaju i postavljaju se na visi stupanj nego sto jesu... uostalom.....fejk ili ne ....zar to nije stvar vlastitog izbora?..... al zbilja dragi moji ljudovi.....nemojte suditi na osnovu dvije sitnice.... jer po tome svi ste/smo fejk..... osim toga kako odrediti dal je neko fejk ili ne...ja vjerujem u svoje ti u svoje...i bla bla...al ja zbog toga necu reci da je neko fejk... jer zasto ? svi smo od nekud poceli...a kad neko kaze za nekog da je fejk...zar vi nikad niste bili na samim pocecim svoje "turneje" ....
EDIT-ovaj dio oko fejk itd..nekima ce biti zbunjujuc i ono..koji k...kosi sam svoje rijeci..na neki nacin...al probajte shvatiti zasto je tako...zasto sam prvo napao a onda ajmo rec branio...

uglavnom..ovaj post je..hah ma skuzit ce oni.. koji trebju da skuze...valjda.....

edit:

eh da...sta kazete na ovaj intro..neznam ciji....meni se svidja.. what say U?

THE WAGES OF SIN HOLD MY HEART
HOSTAGE....MY MOUTH IS STILLL CRUEL...
...MY SKIN IS IN BANDAGE....
MY BODY IS SCARRED FROM LYRICS I'VE CARVED...
BRUISES I'VE HEALED....LIPS THAT I'VE STARVED....
WOUNDS I'VE REPLACED WITH LOVE AND WITH HATE.....
THE TRUTH SET ME FREE...MY FAITH WAS RAPED..
I'VE BROKEN MY SIGREMENTS, LIED TO MYSELF,
SPOKEN IN VIOLENCE, BEEN SOMEONE ELSE....
SCREEMED TO MY DEAMONS..PREYED TO MY GOD..
BEGGED FOR FORGIVENESS.... MY HANDS WERE STILL HOT...
- 09:11 - blood (23) - moon - #

<< Arhiva >>