od mora ljubavi ostala je samo sol...

subota, 17.06.2006.

Gotovo je…Gotovo je!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Da, da, da gotova je škola… Napokon, nisam više mogla; stvarno… Pa ovako, ne znam šta bi vam zanimljivog pisala pa ču malo opisati kako sam ja provela ove dane od kada je finila škola… Hmmm: u srijedu kao zadnji dan svi smo skupa išli na more na Zlatne stijene Image Hosted by ImageShack.us; ja se nisam kupala jer mi je još uvijek hladna voda, a i taj dan nije bilo baš tako toplo… No, navečer je bilo puno bolje.. nas par iz razreda našli smo se na Verudi i onda svi zajedno otišli na Lungo mare… Čovječe, bilo je ekipe koliko volišImage Hosted by ImageShack.us – nažalost vidiš one koje i ne želiš vidjeti Image Hosted by ImageShack.us, ali dobro… Vidjela sam si puno frendova iz osnovne i neke ljude koje znam ovako iz grada (hehe) i neke ljude ovako za moje oči zanimljive 8-D hehImage Hosted by ImageShack.use . Četvrtak – opet smo se skupili nas par iz razreda i išli na student…Ja ne znam, puno njih mi je reklo da im je tamo dosadno, a meni je baš zabavno (osim mjuze, previše je tehno i hip hop i te spike šta ja nikako ne volim) – volim biti vani na onim stolicama i ''mjerit'' ekipu; uvijek se nađe neko s kim se upoznaš ili se znaš od prije pa pričaš malo ili nešto treće Image Hosted by ImageShack.us, ali uglavnom meni je ok tamo…Ah da, da jučer mi je svakako bio jedan od boljih dana ovaj tjedan, ali i općenito. Bila sam kod moje Mateice… aj smijeha…našle smo se u gradu, pa smo skupa išle do nje. Malo smo slušale mjuzu, plesale Image Hosted by ImageShack.us i smijale se ko lude nekim glupostima Image Hosted by ImageShack.us…Bile smo i na moru na Puntiželi; oh moje PRVO KUPANJE Image Hosted by ImageShack.us ove godine. Joj, voda je užasno hladna još uvijek, ali kada malo plivaš brzo se zagriješ, i vaš je ugodno kad onako hladan izađeš van pa se sunčaš…Poslije mora opet smo se malo glupirale po njenoj sobi i redile pokuse jedna na drugoj u šminkanju, ali mogu vam reći da su nam super uspjeli – hehe Image Hosted by ImageShack.us. I tako od idućeg tjedna sam na praksi, ajde da još i to odradim i onda prvog sedmog mi počinje pravo ljeto i odmaranje….samo more i zabava Image Hosted by ImageShack.us… Ah biti če mi dosadno ovaj tjedan kući, jer mi je Sarič otišla na put i vraća se tek iduću subotu Image Hosted by ImageShack.us; taman da navečer idemo na Popeye-e Image Hosted by ImageShack.us!!! Jedva čekam da idem, baš ih obožavamImage Hosted by ImageShack.us … I tako odo ja polako, pa se čitamo uskoro. Evo da iskoristim ovaj post da spomenem da mi se sestrična sutra ima krizmu – pa joj je čestitam ovim putem… bay – bay… do slijedećeg posta….Šaljem svima pusu a pogotovo Matei i Sari; a mojoj konanici Nini – šaljem pusolinu !!!!!Image Hosted by ImageShack.us

design by 6r1m r3ap3r
diabolos.blog.hr