od mora ljubavi ostala je samo sol...

nedjelja, 04.06.2006.

SVE I SVAŠTA, A NA KRAJU NISTA!

Image Hosted by ImageShack.us
Oni koji razumiju vašu prošlost, žele saznati o vašoj sadašnjosti i idu s vama u budućnost - to su prijatelji

Ah, ova rečenica stvarno opisuje prave prijatelje, kojih ja nažalost imam jako malo Image Hosted by ImageShack.us. Ne znam možda sam i ja kriva, nisam dobra osobama, ne znam… Ali do sada već dosta puno puta sam se razočarala u njih – jer ja sam uvijek tu kad nekom nešto treba, ali kad ja nešto pitam nikad nitko ''ne može''. Samo da naglasi da se to ne odnosi na jednu određenu osobu, nego na više njih u cjelini. Imam nekakav osjećaj da pored nekih prijatelja ne mogu biti ono što jesam i što želim biti, već moram paziti što ću reći i kako ću se ponašati jer inače odmah netko nešto krivo protumači i tko zna što sve misli o meni .Image Hosted by ImageShack.us & Image Hosted by ImageShack.us
''…Prijatelj je onaj koji ti daje potpunu slobodu da budeš ono što jesi…''Ne želim da zvučim umišljena, ali ja sebe i ne smatram tako lošom osobom; uvijek sam spremana pomoći kada nekom nešto treba, posudim sve što me se pitam, uvijek radim usluge za svih; ali stvarno je malo od mnogo mojih prijatelja koji bi to isto napravili za mene. Ovaj post posebno ću posvetiti Matei, jednoj prijateljici koja mi stvarno jako puno znači u životu Image Hosted by ImageShack.us, i bez koje bi se stvarno osjećala izgubljeno u ovom ''velikom svijet''.
''…U ovom gradu prepunom lažnih osjećaja,
Gradu u kojem ima puno loših ljudi,
Ja samo tražim nekog da sa mnom sanja
I iskrenim osmjehom me budi…''


Image Hosted by ImageShack.us & Image Hosted by ImageShack.us & Image Hosted by ImageShack.us & Image Hosted by ImageShack.us & Image Hosted by ImageShack.us & Image Hosted by ImageShack.us & Image Hosted by ImageShack.us

Ovih dana malo smo naišle na neke prepreke, ali nadam se da ćemo uspjeti sve preći i ostat best frendice. Imala sam jednu ne baš ugodnu situaciju što se tiče prijateljstva,Image Hosted by ImageShack.us koja me mogu reći dosta pogodila i jako razočarala. Uspjela sam preći preko toga zahvaljujući Matei (ali i Sari) jer mi je pokazala da ipak pravo prijateljstvo postoji i nisu svi ljudi na ovom svijetu takvi da te žele samo povrijediti i nešto ti ružno napraviti. Ovaj post pišem tako da svi čuju (tj. pročitaju) da mi je ona najbolja prijateljica na cijelom svijetu i da sam jako ponosna što ju imam kraj sebe; i da imam puno prijatelja – ali da mi svi oni ne znače toliko puno ko ona (bez uvrede svima- jer volim i vas i to jako puno)Image Hosted by ImageShack.us . Ne znam šta više da kažem… Ovaj post je nekako ''taman'' jer se ovih par dana baš osjećam tako – izgubljena i s tamnim raspoloženjem Image Hosted by ImageShack.us & Image Hosted by ImageShack.us. To je to ne znam šta da vam viša pišem; ja se ispričavam ako sam nekog povrijedila s ovim postom, jer to nije bila moja namjera… E da pozdravit ću i Saru – da ne misli da sam ju zaboravila, ali neka zna da sam ljuta na nju jer je jako zapostavila naše prijateljstvo. Meni je jako drago da ona im puno prijatelja i da se s njima druži i izlazi, ali neka zna da od svih njih toliko puno koliko ih ima niti jedan je ne cijeni, voli i smatra najboljom prijateljicom ko ja… Image Hosted by ImageShack.us Evo sada sam napisala sve što skupljam u sebi. Nemam više što za pisati tako da – do drugog posta…ne znam kad će biti jer nemam baš vremena…poždrav za svih Image Hosted by ImageShack.us


ŠTO JE TO LJUBAV ?
Image Hosted by ImageShack.us

Dlanovi ti se znoje, srce ubrzano kuca, a glas ti zastaje u grlu?
To nije ljubav, to je ZALJUBLJENOST.

Ne možeš skinuti pogled ili ruke s njega?
To nije ljubav, to je POŽUDA.

Ponosna si na njega i želiš ga svima predstaviti?
To nije ljubav, to je SREĆA.

Želiš ga, jer znaš da je on tu pored tebe?
To nije ljubav, to je USAMLJENOST.

S njim si jer on to želi?
To nije ljubav, to je SAŽALJENJE.

S njim si jer te ljubi i drži za ruku?
To nije ljubav, to je NESIGURNOST.

Srce ti preskače čim ga pogledaš?
To nije ljubav, to je STRAST.

Opraštaš mu greške jer se brineš za njega?
To nije ljubav, to je PRIJATELJSTVO.

Svaki dan mu govoriš da je on jedini na kojeg misliš?
To nije ljubav, to je LAŽ.

Odrekla bi se najdražih stvari radi njega?
To nije ljubav, to je VELIKODUŠNOST.

Srce te boli i sve se u tebi lomi kad je on tužan?
Da, to je LJUBAV.

Privlače te drugi, a ipak ostaješ s njim bez trunke kajanja?
Da, to je LJUBAV.

Prihvaćaš njegove mane jer su one dio njega?
Da, to je LJUBAV.

S njim si zbog neshvatljive mješavina bola, sreće i uživanja?
Da, to je LJUBAV.

Dala bi život za njega?
Da, to je LJUBAV.
Image Hosted by ImageShack.us

hehe ... Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

design by 6r1m r3ap3r
diabolos.blog.hr