od mora ljubavi ostala je samo sol...

subota, 27.05.2006.

Prosipam gluposti da bih se vratila po tragu...

Paaaa, ovako...prvo hvala svima na komentarima, baš je lijepo vidjeti da ima ljudi koji pročitaju ili baram pogledaju ove moje ''gluposti''. Od srijede sam bolesna, imam temperaturu i jako sam prehlađena...
Bolesna sam, šmrc -šmrcImage Hosted by ImageShack.us
Danas mi je popustilo malo pa sam si odlučilasrediti ovaj blog i napisati novi post. Kao što ste i sami vidjela radila sam neke promjene na blogu, ali nije to ispalo kako sam zamišljala pa ču probat nešto novo napravit.
Image Hosted by ImageShack.us

Nisam bila nigdje u petak, tako da vam nemogu ništa pričati o tome, ali zato sam ja pripremila jednu malu stvar za sve pripadnice ženskog spola....

ZAŠTO JE BOLJE BITI CURA ??? Image Hosted by ImageShack.us

Sorry svim dečkima koji ovo čitaju, ali činjenica je da je pripadnicama ženskog spola život puno zabavniji, ljepši, zanimljiviji – uglavnom u svakom slučaju bolji od života dečkiju (osim kad patimo zbog njih!!!). Evo par odgovora zašto je to bolje biti žensko i cure moje nadam se da ćete se i vi složiti s ovim mojim razlozima…( btw - to sam našla u nekim novinama)

1)Zato što je naša odjeća šarenija! (mogu ju i oni nositi jedino ako žele da se ih prozove transvestitima) Image Hosted by ImageShack.us
2)Zato što nama ništa ne treba! ( mi živimo u nekom svom svijetu i sve znamo. Koliko dečkiju vi cure poznate da znaju sami prišiti gumb, posaditi cvijeće, plakati s prijateljem…? )
3)Zato što mi imamo mjesečnicu … ali oni imaju bradu (ah tu se ne bih složila, nama je puno teže u tih par dana nego njima što svako toliko moraju obrijati malo brade…šta ne? ) Image Hosted by ImageShack.us
4)Zato što mi možemo odugovlačiti! (dečki moraju uvijek imati sve u rukama. Oni moraju telefonirati, pozivati nas van – mislim, ne moraju ali onda nas neće osvojiti, pa njima na žao (hehe), zar ne ? – a mi pri tome možemo samo čekati ,a kasnije i uživati).
Sve moraju planirati, i brinuti se o svemu, a istvatvari puno toga neznaju, a ni mi... Image Hosted by ImageShack.us
5)Zato što se mi možemo izvući samo osmijehom ! (a dečki se moraju oko nekih stvari malo više truditi. Joj dečki, kakav napor!) Image Hosted by ImageShack.us
6)Zato što je nama dopušteno da budemo slabije! (no coment!) Image Hosted by ImageShack.us
7)Zato što su nama dopušteni svi osjećaji, a njima samo neki! (mi možemo zaplakati Image Hosted by ImageShack.us na nekom filmu, kada smo tužne, možemo bez razloga mrziti nekoga i biti ljubomorne na neku frendicu, a od njih se očekuje da budu malo jači, imaju malo više logike i opravdanja)
8)Zato što mi možemo raditi ono što oni rade, ali obratno ne vrijedi! ( cure se danas mogu baviti svakakvim muškim poslovima i sportovima, voziti automobile i MOTORE Image Hosted by ImageShack.us, naravno i to i one velike (to je za moje frendove koji ne vjeruju u to i kažu da bi se JA odmah razbila na većem motoru od mog), dok oni njima na žalost ne mogu provoditi sate u WC šminkajući se, praviti se da se boje kada gledaju neki film i slično) Image Hosted by ImageShack.us
9)(moje): jedna negativna stvar je ta što, glupe cure, uvijek pate za dačkimaImage Hosted by ImageShack.us - ko da je taj za kocij ''cmizdrimo'' jedini na svijetu Image Hosted by ImageShack.us. Nije, hvala bogu!!! Znam da je mani to lako reći sada, a kad se nađemo u takvoj situaciji je totalno drugačije. JA ne, to je bilo jedamput, i mislim da je to prešlo sve granice. Onda sam si rekla dosta i krenula dalje. Sada svaki put odmah kažem ''dosta'' i živim dalj. Bolje mi je tako nego da tuguje, pan ije jedini... Ima ih boljih i ljepših. Ali opet možda vi ne mislite tako...

I... što dečki znaju o curama??? Ništa....! Image Hosted by ImageShack.us

Evo, par ISTINA zašto je nam curama bolje u životu. E pa, vi procijenite jer svatko ima svoj ukus i stav… Nije da ja iman nešto protiv dečkiju, baš suprotno...Kako bi nam dosadan život bio bez njih, ali....ovaj post je samo za cure. Image Hosted by ImageShack.us I LOVE MY BOY - volim te - hehe....cerek

I za kraj vam kažem : Image Hosted by ImageShack.us

Ne reci nikad gdje te sada rana boli, ne reci nikad kog ti srce voli. Jer ljudi su zli. Ubost će te tamo gdje te najviše boli i uzeti onog kog ti srce voli...Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Hehehehehe...pozdrav Image Hosted by ImageShack.usto je sve od mene za ovaj put...komentirajte!!!

design by 6r1m r3ap3r
diabolos.blog.hr