od mora ljubavi ostala je samo sol...

ponedjeljak, 15.05.2006.

… Bolje je umrijeti u stvarnosti, nego živjeti u iluziji, jer je smrt ono što nas čini živima …

(naslov nema nikakve veze sa postom ali mi se sviđa pa sam ga odlučila napisati)

Hm,hm…pa ovako… sada ću vam ispričati jednu priču, stoga se udobno smjestite i pripremite za slušanje, odnosno čitanje.

Image Hosted by ImageShack.us

Subota, 3,00. Probudila sam se, sinoć sam jedva zaspala, ful sam bila uzbuđena jer napokon sutra idemo na naš mali izlet u Gardaland.
Image Hosted by ImageShack.us
Brzo sam si spremila ono što sinoć nisam stigla i tata me odvezao ispred Arene gdje smo se trebali svi zajedno naći, ukrcati u bus i … krenuti… Oko 4,00 smo krenuli. Put je protekao dosta dobro i prilično brzo, možda je to bilo od silnog uzbuđenja ili … tko zna.
9,30 Stigli smo napokon na naše odredište. Meni je to bio prvi put tamo tako da što god sam vidjela me sve više i više očaravalo. Wow, kako je to veliko i lijepo – pomislila sam dok sam zajedno sa Mateom i Vale išla kupiti karte za ekipu iz busa. I tako.. napokon smo ušli. Wow, moram to opet reći jer je tamo stvarno prekrasno. U školi smo se dogovarali da budemo svi zajedno, ali i sami smo već onda znali da to neće biti tako, ali svejedno bilo je super. Podijelili smo se u dvije - tri ekipice (naravno!!!) i svatko je krenuo svojim putem. ''Moja ekipa'' (Matea, Valentina, Roberta, ja, Petra S., Jelena, Martina, Nikol i njezin dečko) prvo smo odlučili započeti sa ''strašnim'' BLUE TORNADOMzaliven.
Image Hosted by ImageShack.us
Ah, ne znam šta da kažem, od silne brzine nisam stigla ni vrištati, samo sam zatvorila oči i molila se da preživim – hehe. Nakon toga otišli smo na nekakve brodove na vodi (mislim da se zovu JUNGLE RAPIDS), nakon onog blu tornada trebalo nam je nešto da nam smiri srce. Na tome smo se malo smoćili odlučili smo nastaviti sa vodenim radostima i otišli smo na (fuga da Atlantide) ili ti, ATLANTIDU – čekali smo užasno dugo o redu ali se i isplatilo. Uslijedilo je nakon toga i razgledavanje Gardalanda s visoka (FLYING ISLAND) – ništa posebno, čisto za pogledat. A onda, a onda… najhrabrije cure iz ''ekipe'' – Matea, Jelena, Vale i ja odlučile smo iskušati i (space vertiglo – SLOBODAN PADthumbup) – aj pre dobro je to. Iskreno nije mi bilo svejedno kada smo se počeli penjati ali kad smo se naglo počeli spuštati, aj koji adrenalin – hehe. I tako dalje… došli smo do TUNGE, razgledavanje nekakve prašume vozeći se u barkici. Ona šuma, stvarno izgleda ko prava. Svaka čast. Poslije toga smo se i mi podijelili na pola, Vale, Matea, Jelena i Roberta su otišle na SEQUOIA, a mi ostali na malo razgledavanje PIRAMIDE (la valle dei re), a kasnije i na COLORADO (boats). Kada smo sišle na ulazu su nas čekale one, pa smo odlučile isprobati to još jednom sve zajedno. Posjetile smo piramidu još jednom, a nakon toga odlučile ''razgledati'' PREZZEMOLOVU KUĆICU (albero di Prezzemolo). Aj, cijela ti se soba okrene naopačke, prejako…i za kraj – malo smo se ''igrale'' sa vodom. Ispred Prezzemolove kuće bili su nekakvi šahtovi iz kojih su iskakali mlazovi vode. Petra, Matea, Roberta i ja tamo smo se igrale ko da nam je tri godine (a možda i manje), i baš je bilo ludo.
'' O šareni, o ludi, o blesavi svijete kako je lijepo biti dijete !!! ''smijehI tako, došlo je 6,30 i morali smo krenuti kući. Joj ja bi baš bila ostala tamo, da barem tamo živim ..Mislim da sve to stotinu puta prođem ne bi mi nikad dosadilo.
1,00 Kući sam. Spremam se za u krevet jer sam stvarno umorna od cijelog puta i svega skupa. Spavam i sanjam cijeli put ispočetka i opet i opet. Moramo opet ići svakako, sljedeće godine, a možda i prije – nikad se ne zna. Laku vam noć….

Evo malo po malo priči je došla do kraja. Nadam se da vam se svidjela i da niste zaspali na pola (hehe). Ovo je stvarno za mene bio jedan od najboljih izleta do sada, i vjerujem da će mi kao i svakom od nas ostati dugooo dugooo u sjećanju. Ah, da još nešto kažem…joj slike, aj koji je to smijeh, tragedija- hehe. nemam ih trenutno ali dobit ću ih pa ću ih podijeliti sa vama, svakako. Ako niste još bili u Gradalandu , posjetite ga svakako nećete požalit, već ćete htjeti opet. To bi bilo sve od mene… Voli vas Andrea… xoxox
Image Hosted by ImageShack.us

Život je prilika - iskusi je
Život je ljepota - divi joj se
Život je san - učini ga stvarnim
Život je izazov - suoči se s njim
Život je zadatak - izvršavaj ga
Život je igra - igraj se
Život je dragocjen - njeguj ga
Život je bogatstvo - čuvaj ga
Život je ljubav - uživaj je
Život je tajna - pronikni je
Život je obećanje - ispuni ga
Život je tuga - prevladaj je
Život je himna - pjevaj je
Život je borba - prihvati je
Život je tragedija - uhvati se s njom u koštac
Život je avantura - usudi se
Život je sreća - zasluži je
Život je život - brani ga!!!


Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us (ajde prebroji slonu noge -hehe) Image Hosted by ImageShack.us (točka točka točkica - koliko je crnih a koliko bijelih točaka ????)

design by 6r1m r3ap3r
diabolos.blog.hr