LEGALLY BLONDE: White but not Russian

nedjelja, 26.03.2006.

... i suza je potekla

Nevjerovatno je kako nas zivotni putevi odvedu u vode o kakvima nikad nismo ni sanjali. Sto u lijepim snovima, sto u nocnim morama... I ova jedna prica je u meni opet probudila zelju da pomazem djeci koja su u problemima...

Bas sam provjeravala mail a misli su mi odlutale nekamo daleko... u smisljanju svakakvih business planova kojih sad imam na pretek.. jer ipak, brine me cime cu se to baviti kad diplomiram... lova i uspijeh, da i mene to brine..

Na TV-u je bila emisija mog omiljenog celavca - nedjeljom u 2. stvarno je fenomenalan, ali posto su mi misli bile daleko od toga, nisam se previse udubila u to, sve dok nisu dosla ta 2 mala preslatka deckica.

Naime, obitelj u kojoj ta djeca zive, nije imucna. Ma daleko od toga, nemaju cak ni za kruh kad im dodju svi ti racuni koje treba platiti. Roditelji su dobili tu djecu kao malo stariji, a posto su tad jos raditi, bili su presretni i tu djecu smatrali svojim najvecim blagom, kao sto i danas smatraju... ali problem je u tome, sto su djecu dobili kao stariji, i sad u svojim 50-tima, pocele su razno razne bolesti.. i dobili otkaze (ili otisli sami, sto vise nije ni bitno).

Novac je potreban za ljekove, za rezije, za prehraniti svoju obitelj a i platiti djecici skolovanje, sto nije jeftino... i to sve pokusavaju redovito placati sa samo 1600 kn. CETVEROCLANA OBITELJ!!!!!

Kako su saznali za tu obitelj? zasto su dosli Stankovicu u emisiju? Jednostavno. Jedan od djecaka, kad se vratio doma, otisao je do frizidera i vidio da opet nema nista za jesti, otisao je do telefona, kraj kojeg je vec nekoliko dana imao zapisan broj neke emisije, i.... odlucio je nazvati. Znate sta je rekao? teta, gladan sam!

Deckic od 9 godina! I njegove brige nisu kao kod druge djece, hoce li dobiti bicikl za rodjendan, hoce li mu mama kupiti zvake, cips i cokoladu kad se bude vracala s posla, ili mozda neku igracku... njegove brige su hoce li imati sta jesti... Evo, opet mi je suza potekla kad se sjetim njihovog lica...

Nije mi jasno, zasto susjedi koji zive pored njih, zasto gradonacelnik ili uciteljica u skoli, zasto ti ljudi se nisu potrudili napravi nesto da pomognu toj obitelji? di je crkva bila za to vrijeme... i zasto dijete od 9 godina mora samo uzete stvar u svoje ruke i na televiziji reci da je gladno, da vec danima nema sta za jesti... ZASTO, zasto nitko nista prije nije napravio?

Slaba sam na djecu i kad vidim da oni pate, da neuzivaju u djetinjstvu i da ih brinu problemi koji ih nebi trebali brinuti u njihovim godinama, jednostavno puknem. Kao da se radi o mojoj djeci, o nekom meni najblizem. I vec davno sam odlucila, da kad zaradim brdo love, a znam da hocu... otvorit cu najljepsi i najbolji centar za takvu djecu. Pogotovo onu koja su ostala bez obitelji i ljubavi.

Biti ce to negdje na prirodi, blizu jezera. Da mogu zimi skijati a ljeti se kupati i suncati. Biti ce to prekrasne alpske kucice, i bili bi smjesteni po 2-3, i u svakoj kucici bi bila teta koja bi ih pazila i davala svu ljubav i paznju svijeta. Imali bi najbolje profesore, imali bi izbor uciti jezike koje god oni zele, tecajeve tenisa, kosarke, nogometa, klavir, violina...ma SVE sta god pozele. Ulagala bi sve da budu sretni, zadovoljni i obrazovani kao svjetska elita. I tad cu biti sretna i ja.

Nevjerovatno je kako me pogodi kad vidim napustenu i nesretnu djecu... osjetim njihovu bol i patnju, a njihove suze su moje suze...

opet se suza svijetli u mom oku ... dok se spusta po obrazu, pece... a okus joj je slan i gorak...

- 15:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 23.03.2006.

Kupovina

Od nedavno se u USA otvorio ducan gdje si mozes kupiti muza. Ducan je na 6 katova. Ulaz je slobodan za svih, ali ako odlucis uci na jedan od katova, vise nemozes na kat iznad. Ako neudjes niti na jedan kat, vracanja nema. U ducan se ulazi samo jednom u zivotu.I tako jedna zgodna zena vidi ducan i odluci uci. Procita pravila i udje. Evo sto joj se dogodilo:

Nakon ulaska, dodje do prvog kata i na vratima procita -ovdje svi muskarci imaju posao. (hm, pomisli ona, i odluci otici kat vise).
Dodje do drugog kata i procita - ovdje svi muskarci imaju posao i vole djecu. (hm,nije lose, pomisli ona ali svejedno odluci se na kat vise).
Sad je na trecem i cita - ovdje svi muskarci imaju posao, vole djecu i zgodni su (opaa, pomisli ona i razmislja uci ili ne. Ali posto je radoznala sta ima dalje, odluci ona ipak otici na cetvrti kat).
Dodje ona do cetvrtog kata, sva uzbudjena sta ce vidjeti ovdje i procita - ovdje svi muskarci imaju posao, vole djecu, zgodni su i pomazu u kucanskim poslovima (opet se ona necka, uci ili ne, ali opet neudje i odluci se popeti na 5 kat)
Na petome katu, procita ona sljedece - ovdje svi muskarci imaju posao, vole djecu, zgodni su, pomazu u kucanskim poslovima i romanticni su (sad je zena zastala i pomislila da je nasla sve sta joj treba te uhvati za kvaku od vrata da ce uci... kad pomisli - ali sta ima na 6 katu, zar je moguce da moze biti jos bolje? i pomisli, ma ne, idem ja ipak na 6 kat vidjeti sta je tamo)
I stvarno ona ode na 6 kat, ide, ide, ide... dodje do vrata i procita: vi ste 6000234 zena na ovome katu. ovdje nema muskaraca!

I tako tuzna, izlazi ona van iz ducana, kad vidi nsuprot, na drugoj strani ulice isti takav ducan, samo sto se prodaju unutra zene. I kopka nju da ode vidjeti sta to muskarci ustvari traze, i odluci ona uci unutra. Treba napomenuti da ista pravila vrijede i za ovaj ducan. Samo jednom u zivotu smijes uci unutra, i vracanja na katove vise nema. Tako ona udje unutra i ... :

Stigne na prvi kat, a na vratima natpis - ovdje sve zene vole sex (dobro, pomisli ona i ide dalje).
Dodje do drugog kata i procita - ovdje sve zene vole sex i ne gnjave svoje muzeve (hehe.. nasmije se na to i ide dalje na treci kat)
Kad dodje ona i do treceg kata i.... procita sljedece: na ovome katu jos nije bilo ni jednog muskarca!

roflroflroflrofl

p.s. ja sam ostala na 4 katu. Znala sam da je negdje zamka, a nisam imala hrabrosti otici do 5 kata... eh, steta :))))

- 20:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 18.03.2006.

Shitkasto

Zasto mi uvijek nesto mora pokvariti dan bas tad kad super pocne? Mrzim to!
Jutro prekrasno, vani sunceko, ja sam valjda sanjala nesto lijepo jer sam se probudila u super good mood.. onak sa smijeskom od samog jutro otpuzam oprati zube i onda do kuhinje, po moju kavu bez koje zivjeti nemogu NIKAKO!
Odem do dnevnog, upalim svoju igracku da provjerim mailove, zapalim cigateru i pijuckam kavu uzivajuci u prekrasnom subotnjem jutru. I tako ja uzivam i mislim si, pa sta jos ima bolje od ovog. Situaciju sa faksom sam rijesila, sve za 5... kad ono zvvvvvrrrrrrr.... telefon. Ma tko me to zove u subotu ujutro, i to jos nepoznati broj.
Mislim si, nije valjda ona osoba kojoj se nezelim javiti, ili su mozda moje curke opet dale nekome moj broj tel. da me gnjavi... mrzim to! Ajde, odlucim se ja ipak javiti, kad ono - Vita. na ruskom se kaze "metodist" - osoba koja se bavi svim i svacim da pomogne studentima, papirologija i takvi kretenizmi... Bas sam se turbo zacudila kad sam ju cula.

Ukratko, kaze ona meni:
V: - Rektor misli da si ga prevarila
Z: - prevarila? ma kako? (bila sam na razgovoru kod njega da mi neuracunavaju % kad kasnim s uplatom i da mi daju flexibilni grafik placanja)
V: - pa zasto mu nisi rekla da si u "akademskom" (neznam kak se naze na hrv.j. - kad pauziras god. dana, studenti to obicno uzimaju kad trebaju dati ispite koje nisu polozili na vrijeme, pa se onda nakon mjesec dana vrate - kad poloze. pa normalno dalje nastavis sa studijem)
Z: - pa mislila sam da je proucio situaciju jer je rekao da se vratim u cetvrtak. odkud sam mogla znati da mu nitko nije dao tu informaciju (jebiga, kakim malo... znam da sam trebala to reci, ali se ipak trebam izvuci nekako)
V: - pa trebala si mu reci. Sad on misli da si ga prevarila. i nista od anulacije nakupljenog % za zakasnjenja placanja)
- ja sutim
V: - i neces moci braniti diplomski kad i tvoji.
Z: -ma zasto? pa izlazim iz akademskog krajem trecem mj. zar mi mogu nedopustiti da se vratim?
V: - sad je vec 20.03. jos nisi nista napravila. I do sad su dopustali ukidanje nakon mjesec dana ali neznam kako ce biti. to se nikad nezna
Z:- kako nisam, samo francuski imam. s tim sam gotova za tjedan dana. vec sam se dogovorila sa profom da sljedeci tjedan sve polazem. ok, vidjet cemo.
V: - ok. vidjet cemo.

Jebiga, sad mi se samo to vrti po glavi... bas sam prava BLONDE... zasto nisam nista radila tih 20 dana? a sad kukam, haa? gdhsfdzfzhvdvd.. ljuta sam sama na sebe.. ali izvuci cu se vec ja iz tih G koje sam si sama priredila :S valjda :S

- 12:58 - Komentari (4) - Isprintaj - #

srijeda, 15.03.2006.

Nostalgija...

.. me muci zadnje vrijeme. Neznam dali je to vezano uz godine koje sam provela vani, ili zato jer mi sjever vec ide na zivce, i ti svi ti turbo hladni ljudi, ili zato jer zavrsavam faks i neznam sta bi dalje. Jednostavno mi sve fali. Pa cak i ono sta bi me prije zivciralo svaki put kad bi dosla u Zg. Ma ok, neke stvari su objasnjive, ali jedan fenomen nase nacije (koji se nemjenja) mi nikako nije jasan.

Prosli put kad sam bila u zg, shvatila sam da u HR postoje odredjena pravila ponasanja i zivljenja koja totalno nekuzim.

1) Nikako nesmijes biti single. Nije bitno dali ti je u toj vezi lose, dali to vise nije to,dali si volis tu osobu ili ne. Ne, to nije bitno, bitno je samo da si ti u vezi. Jer svi su u vezi, ali ama bas SVI. I ako nemas nekog onda si totalni looser, ako si jos sretan jer nemas nikoga onda si totalni idiot. Naravno, to vrijedi i za zene. Ma pogotovo za zene. A ako jos uz to dobro izgledas, obrazovana si, normalna i interesantna osoba, onda misle da si neznam sta - ono idiot nad idiotima ili ti pak nesto fali pa te nitko nece. Okrecu ocima, sazaljevaju te i konstantno ti pokusavaju nekoga uvaliti. Zasto je biti single sramota, a ne uzivancija (kao sto bi i trebalo biti)?

2) Naravno uz sve to, ako se imalo izdvajas od vecine, mali milion ociju prati svaki tvoj korak. Gdje god bio, sta god radio, uvijek moras paziti kako se ponasas, sta govoris, s kim si u drustvu (nedaj boze da ti padne rating) i kad si, u cem si... ma jedno veliko BLJAK! Jedna pogreska i gotovo - odmah krecu ogovaranja i ismijavanja. Jeli to teznja idealizmu, pridavanje prevelike paznje nebitnom ili neki poremecaj???

Moguce je da se samo radi o mojoj paranoji ili da si nesto umisljam, ali meni je bas tako to izgledalo.

Taj pritisak koje drustvo vrsi na ljude je meni nepodnosljiv, isto kao i kad ljudi bleje u tebe kao u neko cudo... ali svejedno mi fali moj Zg, ljudi, obicaji, klima, temperament... ma sve mi fali... Nostalgija je ipak jaca.


- 11:47 - Komentari (4) - Isprintaj - #

utorak, 07.03.2006.

Da i ja malo prokomentiram Doru...

Sva sreca sto nisam gledala polufinale, jer bi vjerovatno imala jos nocne more nakon toga.. i ovako sam jedva prezivjela tu torturu.
Pa da pocnemo...

The best of Dora 2006:

- Grupa Karma
Posto ja nezivim u hrvatskoj, nikad ih prije nisam vidjela kako nastupaju... ali nakon ovog mi je skroz jasno zasto su tako popularni u Ceskoj. Pjesmica im je bas onakva kakve "polarne zveri" vole... a i koreografija im je fenomenalna.. vec vidim sretne cehe kako zadovoljno cupkaju u discu na njihovu hit pjesmicu, i kopiraju te genijalne kretnje: 2 koraka u stranu, NOZICA GORE (kako obicno curke rade kad se ljubakaju), pa okret, natrag na mjesto i mrdanje rukom u stranu. 2 puta!! jos je samo falilo pucketanje prstima.

-Ibro
Stari deda koji nepjeva vec place tamo na sceni skupa sa svojim pesekom, i uz sve to, zalosna imitacija Karla Legerfelda

-Mala plava iz magazina
E to je stvarno bio horor. mislim na onaj dio kad je nastupala sama a ne kao sklop grupe. Onaj njen nastup na curkom koja se vrti oko stange je bio puuuno vulgarniji od onog cabaret show-a.

-Danijela
I ta se odlucila za zalosnu imitaciju, ali ne KL vec proslogodisnje pobjednice Eurosonga - male grkinje. Á la "sexy" hrvatsko izdanje, sa nekakvih uzdasima na kraju svake rijeci. Da ne spominjem onaj svijetlo-plavi idiotski korzet ili sta je to vec bilo.

A sta kazete na onaj cabaret show? kad je jednoj od plesacica pala perika? :) mislim fenomenalno, prekrasan zavrsetak Dore... samo tako dalje!!!

- 18:23 - Komentari (4) - Isprintaj - #