LEGALLY BLONDE: White but not Russian

subota, 18.03.2006.

Shitkasto

Zasto mi uvijek nesto mora pokvariti dan bas tad kad super pocne? Mrzim to!
Jutro prekrasno, vani sunceko, ja sam valjda sanjala nesto lijepo jer sam se probudila u super good mood.. onak sa smijeskom od samog jutro otpuzam oprati zube i onda do kuhinje, po moju kavu bez koje zivjeti nemogu NIKAKO!
Odem do dnevnog, upalim svoju igracku da provjerim mailove, zapalim cigateru i pijuckam kavu uzivajuci u prekrasnom subotnjem jutru. I tako ja uzivam i mislim si, pa sta jos ima bolje od ovog. Situaciju sa faksom sam rijesila, sve za 5... kad ono zvvvvvrrrrrrr.... telefon. Ma tko me to zove u subotu ujutro, i to jos nepoznati broj.
Mislim si, nije valjda ona osoba kojoj se nezelim javiti, ili su mozda moje curke opet dale nekome moj broj tel. da me gnjavi... mrzim to! Ajde, odlucim se ja ipak javiti, kad ono - Vita. na ruskom se kaze "metodist" - osoba koja se bavi svim i svacim da pomogne studentima, papirologija i takvi kretenizmi... Bas sam se turbo zacudila kad sam ju cula.

Ukratko, kaze ona meni:
V: - Rektor misli da si ga prevarila
Z: - prevarila? ma kako? (bila sam na razgovoru kod njega da mi neuracunavaju % kad kasnim s uplatom i da mi daju flexibilni grafik placanja)
V: - pa zasto mu nisi rekla da si u "akademskom" (neznam kak se naze na hrv.j. - kad pauziras god. dana, studenti to obicno uzimaju kad trebaju dati ispite koje nisu polozili na vrijeme, pa se onda nakon mjesec dana vrate - kad poloze. pa normalno dalje nastavis sa studijem)
Z: - pa mislila sam da je proucio situaciju jer je rekao da se vratim u cetvrtak. odkud sam mogla znati da mu nitko nije dao tu informaciju (jebiga, kakim malo... znam da sam trebala to reci, ali se ipak trebam izvuci nekako)
V: - pa trebala si mu reci. Sad on misli da si ga prevarila. i nista od anulacije nakupljenog % za zakasnjenja placanja)
- ja sutim
V: - i neces moci braniti diplomski kad i tvoji.
Z: -ma zasto? pa izlazim iz akademskog krajem trecem mj. zar mi mogu nedopustiti da se vratim?
V: - sad je vec 20.03. jos nisi nista napravila. I do sad su dopustali ukidanje nakon mjesec dana ali neznam kako ce biti. to se nikad nezna
Z:- kako nisam, samo francuski imam. s tim sam gotova za tjedan dana. vec sam se dogovorila sa profom da sljedeci tjedan sve polazem. ok, vidjet cemo.
V: - ok. vidjet cemo.

Jebiga, sad mi se samo to vrti po glavi... bas sam prava BLONDE... zasto nisam nista radila tih 20 dana? a sad kukam, haa? gdhsfdzfzhvdvd.. ljuta sam sama na sebe.. ali izvuci cu se vec ja iz tih G koje sam si sama priredila :S valjda :S

- 12:58 - Komentari (4) - Isprintaj - #