Umrimo s guštom

Informatika živi zadnjih tridesetak godina i danas kao produkt imamo Microsoft, Apple, Sun, i da ne nabrajam dalje mnoge druge megakorporacije koje nam doslovno kroje život. S druge strane, ljudi umiru otkad postoje, pa opet nemamo niti jednu megakorporaciju koja se bavi pogrebnim uslugama. Postoji čitav niz argumenata koji govore da bi jedna takva firma trebala jesti Microsoft i sve ostale softove za doručak samo treba malo mućnuti glavom i razmišljati na drugi način - onaj talno debilni način kojeg ja prakticiram iz dana u dan, al u ovom slučaju uz pomoć Hatea kao neiscrpnog izvora inspiracije genijalnih više ili manje besmislenih ideja.

Krenimo redom. Vi koji ste barem jednom umrli dobro znate da si je pristojnu smrt teško priuštiti, a pristojan pogreb gotovo da je postao samo privilegija milijunaša i narodnih heroja. Zašto je tome tako? Zato jer je sve vezano uz pogrebe bezobrazno skupo. Kvadratni metar grobnice s pogledom na betonski zid i vlagom koja probija na sve strane te prevelikim krovnim otvorom upitne kvalitete dihtunga doseže cijenu veću od 3000 eura, što je ekvivalnet najskupljim poslovnim prostorima na atraktivnim lokacijama. Vijenci spadaju u kategoriju skupljih cvijetnih aranžmana, a prijevoz pokojnika, pop muzika (pop kao svećenik, i muzika kao limena glazba), klesari i neizostavna zakuska za ožalošćene, cijenu pogreba dižu do neslućenih visina.
Nakon svega ovoga, pitanje se nameće samo po sebi. Kako to da nitko do sada nije bezobrazno obogatio na grobarskom biznisu?

Imati pogerbno poduzeće je koka koja samo čeka da se netko prišulja, uhvati je za šiju i te silovito šakom prodre kroz šupak i zgrabi zlatno jaje. Započeti takav biznis je kurac od ovce, isto kao i razvijanje istog, jer kao što ćete vidjeti, poslovanje možete širiti u nebrojeno mnogo smjerova. Za početak dignete kredit i kupite komad terena, pozabijajte stotinjak ili više (ovisno o veličini terena) onih američkih "FOR SALE" tabela. Ne zaboravite zabiti par križeva sa slikama koje ste prethodno isprintali na skarabej.com, jer su ljudi inače sumnjičavi kad kupuju nekretninu gdje nitko već ne žvi. Nakon toga, sve što treba je skrojitij raličite pakete usluga koje će privući ljude. Jako dobra ideja je jeftiniji mramorni spomenik ukoliko klijent dozvoli da na stražnju stranu ugravirate ime vaše poduzeća s kontakt informacijama. Ako klijentu stvarno ne smeta takav reklama a paše mu vrlo niska cijena, spomenik možete postati vrlo primamljiv za razne oglašivače, jer stražnja strana spomenika u jednom redu mrtvih je, pogađate - prednja strana u drugom redu! Krug oglašivča je doista velik. Nema cvjetarne koja ne bi oglašavala na vašem groblju jer upravo tamo "leže" njihovi najbolji kupci. Mladi bendovi u usponu rado bi zaradili koju kunu svirajući na pogrebima jer gaže je danas sve teže i teže dobiti, a i tako su navilkli na "mračnu atmosferu". Catering kompanije za organiziranje zakuski, taxi, krojački saloni... i mnogi drugi koji mi u ovom trenutku ne padaju na pamet su vaša ciljana skupina.

Do ovog trentka posao već cvjeta, al ajmo i korak dalje. Ma ajmo do vrha! S vremenom ulažimo u svoju organizaciju na način da lagano kupujemo firme koje se bave upravo nabrojenim djelatnostima. Vaše cijene pogrebnih usluga će se na taj način još više spustiti. Reklamirajte se na televiziji, u novinama, ubacite kao bonus besplatan prijevoz onima koji umru oko božića, budite kreativni! Uskoro ćete moći priuštiti najbolje kozmetičarke koje su do sada radile samo sa holivudskim zvijezdama. Naglasite kako vaši mrtvi izgledaju ljepše sada nego za života! Pogrebi s otvorenim lijesovima opet će se vratiti u modu, što će zasigurno popratiti i modni dizajneri s novom proljetnom linijom za manje žive. Vaš logotip tiskat će se na šalicama i majicama. Dio svog bogatstva dajte gladnima u Africi ili žrvama tsunamija i uzmite tu nobelovu nagaradu koju vam guraju, jer zapamtite, tko ne umre danas - umire sutra, što će reći da vam je svjedno, a za biznis je bolje biti poznat kao dobrotvor a ne bit kapitalistička svinja. Nastavite li ovako, ljudi će se uskoro radovati smrti!

Mogao bih ovako u nedogled, al dosta. Prestanite kukati kako ste bez novaca i postanite poduzetni!

PS
Za one koji misle da sam debil radi ovakve vrste humora, netko jako pametan je jednom rekao:
"I don't have an attitude problem. You have a perception problem."
... jer ja sam debil iz sasvim drugih razloga ;)



2008
Šahooovnica šahooovnica
Cayman Islands (part 1)
Cayman Islands (part 2)

2007
Doživljaj vrijedan doživljavanja
Gastro kritika Bez milosti ;)
Tehnička podrška :)
Zakon o parkiranju za male aute
Percepcija prioriteta
Veća - manja
Umrijeti pred kamerama
Umrimo s guštom
Arhitektonsko akustično čudo
Zašto je dobro dočekat Novu s karanfilom u tuđem šupku

2006
Kako za Božić kite Las Vegas?
Hrvatski HP
Casino Royale - recenzija koja se spontano pretvorila u pljuvačinu
O šibenska pismo mila
Oda 7 kunskim keksima Sara i jednoj teti na kasi u Konzumu
Odvodi, sifoni, vagine i srodne cjevaste tvorevine
PP
Partizani su za mene kurac od ovce
Čestitka na brisaču
Psihologija uspjeha – prvi, drugi, treći i stošezdesedmi dio
Ultimate fight
Traume iz vrtića
Mala škola primorskog slenga
Kad smotaš jednu miću
Maloljetnice vs. Punoljetne: Usporedni test
Jebo kvaku na koju se ni objesit nemoš'
Kondom od 60 kuna - istina ili mit?
Poštujte naše znakove
Game, set... Reci više!
Pedala, stari!
Neš' ti muke...
Nije o nogometu, mada bi se čovjek zajebo' čitajući uvod
O kuni - onoj u kolicima Getroa
Ultimativni poklon
Kad već serem po komšijama...
Koliki nos ti ima susjeda?
Govno na jastuku
Svoga tela gospodar
Vrijeme za promjene

2005
Što je ustvari Brudet?
Auto škola by Zeko zna
Sveti gel za kosu
Frustracije u prometu
O seksualnom nagonu (kod ljudi)
Ekstremne mjere
Što učiniti kada se bokserice zavlače u guzicu?
Guzice i Sise
Psst, jeste li čuli? Zeko kaže da ima predrasude i piše o tome na svom blogu!
Bez cenzure! (Robi K.)
Kome treba građevinska dozvola?
Kad mi se digne (živac) – dio drugi
Repriza
KBC tužibaba
Samoljepljive trake i Chloroform
Kako su na divljem zapadu brisali guzice?
Film – umjetnost ili sprdnja?
Kad mi se digne (živac) (o ključevima i bravama)
Need 4 Speed, iliti talijanski - Nidare per Spidare :)
Sise i guzice vs. pamet i karakter
Klanje oko ostavštine
Tajm mašin:)
Ništa kontra Splita
Waterworld, priča o podzemnim vodama
Sabotaža pasivnih igrača
Piss Post – pišljiva priča
Bradavice u trgovačkom centru
Brejn killer (u najmanju ruku)
Psa za muda (i zubima ako treba)
O žoharima (the cockroach story) Part I
O žoharima (the cockroach story) Part II
Seks snova u snu seksa
Duhovi prošlosti :)
Afere na balkanski način
Rasizam i obrnuti rasizam
Kako preživjeti bez seksa
Konop preko grane i na vješala s njim!
Pjevanje i pušenje
Obiteljske veze
Nostalgičan post
VIP – znaš onaj... mobiteli i to... e-e baš taj.
Zašto dolaze u čoporu? (blago rečeno:))
Iskrica.com – ko tu koga j... ???
O ženskim guzama, mentalnom sklopu, i evoluciji
Sutra dajem otkaz! Fuckin' ay!

2004
Pevaljke, cajke, narodnjaci, ili kako već?
Kako mi je ADSL promjenio život (na gore)


Zeko zna, ponedjeljak, 05.02.2007.
21:11 - Komentari (24) - da/ne - Isprintaj - #











leonbda@gmail.com

Trenutno je grla na blogu

eXTReMe Tracker



Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se