đelem, đelem

ponedjeljak, 30.07.2007.

Motovun

E pa ovako.
Krenusmo mi avanturistkinje (tako nas je moja mati nazvala) u nedjelju ujutro. Nakon što smo u Zagrebu kupile povratnu za vlak saznasmo da postoji direktna autobusna linija Zg-Pazin. Dobro, što je tu je. Ovako smo putovale od naših gradića do zg, ondak Zg-Rijeka, u Rijeci presjeli na bus do Lupoglava jerbo nema pruge trenutno do Pazina i onda od Lupoglava do Pazina vlakom i napokon taksijem do Motovuna.
Sva ta presjedanja ne bi bila problem da djeve nisu nosile šator koji je po mojim procjenama nastao za potrebe sultana u osmanlijskoj vojsci. No dobro, imamo viskih prijatelja dobre duše koji su pomagali kod tegljenja.
Moj mali šatorčić se zakači za ruksak i to je to. Drugi mali šatorčić je moj mili bracek potrgao na vrtićkoj fešti kad se cca 10 djece mile kao i on zatvorilo unutra i valjalo niz padinu, no o tom drugom prilikom.

Već u nedjelju je bilo gužve, no ipak ne dovoljno da nas spriječi da se smjestimo u hladoviti dio šumarka. Nakon slaganja šatorčića i turskog čadora koji se na kraju brzo slaže i nije preogroman, samo je potpuno nezgrapan za nošenje, popesmo se na Motovun u izvidnicu i na nekoliko kava. Uf, što mi je to pasalo.

Prvi dan MOtovuna je prošao u gužvi i traženju kina jer kad si prvi puta tamo na festivalu nije ti baš sve jasno. Prvi dan sam gledala četiri filma, nakon čega je bio koncertić jedne predivne Tamare koji me jako usrećio i učvrstio me u vjeri da će narodnjaci i tehno kad-tad izumrijeti.

Kako je u središnjoj Istri pa tako i Motovunu vinogradarstvo među glavnim izvorima zarade ne mogu reći da smo žeđali. Svi mještani imaju podrume u kojima skrivaju svoje tekuće rubine i dijamante i po 20 vrsta rakije, a unatoč mojim strepnjama litra se kreće između 12 i 15 kuna. Jedini problem je taj što smo mi kod kampa vršile opskrbu tekućinom a ta bi se do vrha ugrijala. Također, nekad se od 12 popodne do 6, 7 ujutro uopće ne bi vraćale do naših kućica, no i toplo vino je vino, samo što se prije napiješ.

Filmovi su bili većinom prekrasni, moja najveća zamjerka je što su se večernje projekcije poklapale tako da moraš birati među filmovima što nije lako.Meni se posebno sviđa što na sve projekcije ulaziš kako i s čim hoćeš pa navečer možeš započeti zagrijavanje u kinu. Atmosfera je odlična, posebno to što se dvije glavne face, direktor i umjetnički direktor festivala, našetavaju okolo u običnim bijelim majicama i trifrtaljnim hlačama cijelo vrijeme. Na otvorenju smo se tucali. Jajima, naravno. Kako je Vojvodina zemlja partner festivala na trgu je na večernjim projekcijama svaku večer bio prikazivan po jedan filmić kratki iz Vojvodine a po danu u kinu Bauer po jedan stari film. Od tih sam gledala samo Popa Ćiru i popa Spiru jer mi je 12 bilo prerano ostale dane zbog burnih noći tako da sam stizala tek na one projekcije u 2.

Također me usrećila Zrinka Cvitešić kad je prošetala kraj mene jednog lijepog dana sa svojih jedva 10 cm više od mene a ja sam 155-6, kako kad. istina bog, ima i 10 kg manje, ali to je sad nebitno. Također Jamie Bell, "zvijezda festivala"(kako ga u Gloriji nazvaše) , koji je predstavljao novi filmić, Hallam Foe (dobar je, potrudite se i to pogledati), a svima nam poznat kao Billy Elliot nije više od 20 cm veći od mene tako da sam sad sretna.

od koncertića bili su tu još Vojvođanski tamburaši, zatim neki etno-jazz sastav iz Vojvodine, pojma nemam kako se zovu ali su bili odlični, zapravo mi se čini da su to bili Romi, u četvrtak je bio Let3 a u petak Zbogom Brus Lee. Zadovoljna sam glazbenim programom a i DJom koji je pušato lijepe pjesmice kao Maljčiki, Lepi Mario, WMCA, like a Virgin, puno filmske muzike i svega lijepog. zamjerka je što smo mi htjeli muziku i poslije pol 5.

E sad, hrana, bolna točka. Mislim da nikad više neću jesti sendviče. Dobro, to kažem poslije svakog ljeta, ali ovo me uništilo. Spas sam pronašla u švercanju na domjenke na kojima sam pojela po punu zdjelu pečenih tikvica, paprike i ostale TOPLE hrane koje nije bilo puno a i odma se sve razgrabi.

Na kraju, Matanić je za TV rekao: "Ovo nije festival, ovo je čisti hedonizam."
Slažem se, ali zbog svih onih koji su prije noćnog hedonizma išli na projekcije (za razliku od 70% ljudi u kampu koji se uopće nisu penjali) tvrdima da nije uopće negativan taj sav hedonizam i potrudit ću se sudjelovati i nagodinu.

30.07.2007. u 12:07 • 14 KomentaraPrint#

utorak, 17.07.2007.

EXIT 007, DAN 4.

Neki su valjda zamjetili ps u zadnjem postu i to da sam dobila akrtice za exit pa ovako...

BILO JE PREJEBENO, nagodinu idem na sva 4 dana.

U petrovaradin stane oko 50 000 ljudi bilo je nešto skroz malo manje jer je kao zadnji dan pa najlošija ponuda, ali svejedno predobro.
U Novom Sadu koji je totalno lijepo je bilo oko 10 000 Engleza. ne Britanaca (Škota, velšana koje bi skužila po naglasku)več baš plavih, svijetlih bijelih, top-shop obučenih Engleza. Za zg su morali vanredno dodati dva busa kad sam ja išla jer ih je bilo pun k. I došli su samo zbog exita.

Bendovi onako, bila sma malo na Wu tangovcima, nije da ih slušam, al ono, sad mogu reperima po svom selu nabijat na nos da sam bila na koncertu, ondak na pendulumu i na latino i roots and flower stage.

bilo je 27 pozornica po tvrđavi, stvarno za svakog po nešto. Svi veseli, pijani i dobro raspoloženi. I da, polugoli i tako se hoda i po gradu po danu.

Jeftino je u Srbiji, većina ponude jhe ta 4 dana posvećena Exitu, svi ti hoće pomoći i objasniti.

Pozornica čak ni ne treba 27, stalno se gubiš od siline prostora i ljudi. I kao što rekoh, nagodinu an sva 4 dana, SUTRA NA UPIS, u subotu na Motovun.

pusa vam

ps. skužih da je ovo od foto-bloga postalo živo blebetanje

17.07.2007. u 22:42 • 12 KomentaraPrint#

subota, 14.07.2007.

Upala sam!!

Ne mogu vjerovati još uvijek, ta dva dana, zapravo tri su mi bila najgora u životu.

Najgore je zapravo bilo sinoć kad sam vidjela da su na netu objavljeni rezultati. Knedla u grlu, osjećaj kao da ću dušu ispovraćati, steže srce, steže želudac, imala sam predobru probavu zahvaljujući svemu tome, nikad hrana nije tako kratko ostajala u meni.....

Uglavnom, upadoh na arhitekturu, bez plaćnja. Nisam mogla vjerovati! Matematiku sam dost aloše riješila, tj. nisam se baš formula mogla sjetiti. Pa kad sam vidjela zadatak iz crtanja.... Nacrtaj čovjeka u prostoru kako ga ti vidiš. A jebote, ja se pukla smijati i mislim si: gotovo, upravo sam pala prijemni...

Opća kultura solidno, bilo je pitanje za 3LHD već jedno treću godinu zaredom, a jebiga, ljudi vrijedni, treba se znati za njih.

Puno naučih i iz vijesti iz kulture i po ure kulture, pa ovom prilikom puno hvala Kamenskici na tako dobroj koordinaciji većine HRTovog kulturnog programa.

Percepcija prostora, pa ono, mislila sam da će i malo bolje proći ali riješila sam to podosta dobro.

I tako, ja iz matematičke, iliti nekadašnjeg mioca najlošije riješim matematiku, a najviše bodova skupim na crtanju.

Uglavnom, sad sam brucoš, tj. postat ću u srijedu kad se upišem.

Uživajte svi!

ps. dobio mi kum od tuborgića dvije karte za EXIT i reče mi da on ne može, pa eto ja sutra opet u komšiluk!!!!!

14.07.2007. u 17:19 • 12 KomentaraPrint#

četvrtak, 05.07.2007.

Idući tjedan

će biti najgori tjedan u mom životu.
Već me zadnja dva tjedna, kad se sve smiri i navečer legnem u krevet frče želudac a srce kuca jako.
Povraća mi se, pa žderem od nervoze (inače svi smršave prije toga, ali eto ja nisam tip koji od nervoze ne može jesti....), nokte sam do krvi progrizla.

Najbolje je što sam zapravo skroz normalna naspram nekih koji piju tablete za živce (većinom one biljne), a neki i apaurine. ljudi imaju histerične ispade, slomove živaca, histerična plakanja svaki dan...

eto, ja samo nabacih kilu-dve.

U srijedu, četvrtak i petak imam prijemne, i javim vam se poslije svega toga.

05.07.2007. u 15:11 • 9 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Neurotična slova adolescentske djeve koja se trudi zaustaviti vrijeme ili otputovati nekud, bar na kratko, ne zna što bi od života i sebe i većinom traći vrijeme i mladost.

Sve fotke su moje privatno vlasništvo pa ih ne koristite za svoju zaradu. Sve ću vas nać!!!! Jel jasno? smijete samo uživati u njima....

Hrvatska crna lista

Na životinjama testiraju:

Artsana SPA (Chicco; finalni proizvodi nisu testirani, ali kupuju sastojke koji su testirani na životinjama)
Bic Corporation Braun (Gillette Company)
Chesebrough-Ponds (Faberg, Cutex, Vaseline)
Colgate-Palmolive Co. (Palmolive, Ajax, Fab, Speed Stick, Mennen, Hills Pet Nutrition,Mennen, SoftSoap)
Coty (Adidas, Calgon, Calvin Klein, Celine Dion, Cerruti, Chipie, Chloé, Chopard, Cindy Adams, Club Med, Coty, David Beckham, Davidoff, Esprit, Glow, Isabella Rossellini, Jennifer Lopez, Jette Joop, Jil Sander, JOOP!, Jovan, Kenneth Cole, Kimora Lee Simmons, Lagerfeld, Lancaster, Marc Jacobs, Mary-Kate and Ashley Olsen, Miss Sixty, Monsoon, Nautica, Nikos, Parera, Pierre Cardin, Rimmel London, Roland Garros, Roots, Sarah Jessica Parker, Stetson, The Healing Garden, Vera Wang, Vivienne Westwood)
Daiwa Pharmaceutical (BioBran MGN-3, Natto NKCP)
Gillette Co. (Liquid Paper, Flair, Braun, Duracell, Oral-B, Parker Pens)
Garnier (Laboratories Garnier Paris)
Glaxo Smith Kline (Aquafresh, Binaca, Nicorette, Sensodyne, Strep)
Giorgio Armani parfemi
Henkel (još uvijek nisu objavili potpunu i trajnu zabranu testiranja na životinjama; Bref, Clin, Fa, Kaloderma, Opti, Palette, Persil, Perwoll, Poly, Pril, Pur, Rex, Schauma, Silan, Solea, Somat, Taft, Vademecum, Weisser Riese)
Helene Curtis Industries (Finesse, Unilever, Suave)
Johnson & Johnson (Aveeno, Clean & Clear, Neutrogena, ROC)
Kimberly-Clark Corp. (Cottonelle, Huggies, Kleenex, Kotex, Pull-Ups, Scott Paper)
Krka (Vitaskin, Corident, Sun Mix, Fitoval)
Labud
L'Oréal (finalni proizvodi uglavnom nisu testirani, ali testiraju sastojke i neke proizvode, Anais Anais, Bilage, Biotherm Cosmetics & Skin Care, Helena Rubenstein, Logics, Ombrelle, Vital Nutrients)
L'Oréal U.S.A. (Biotherm, Cacharel, Garnier, Giorgio Armani, Helena Rubinstein, Lancôme, Matrix Essentials, Maybelline, Ralph Lauren Fragrances, Redken, Soft Sheen, Vichy)
Lek (Green Line i Amai)
Nina Ricci
Pfizer (BenGay, Desitin, Plax, Visine)
Pliva
Procter & Gamble Co. - P&G (Alfred Dunhill, Alldays, Always, Anna Sui, Antikal, Ariel, Atkinsons, Attends, Bess, blend-a-dent, blend-a-gum, Blend-a-med, Blendax Anti Belag, Bogner, Bold, Bruno Banani, Camay, Carrera, Certina, Certina Med, Charles Jourdan, Cheer, Chiemsee, Chlorhexamed, Cindy Crawford, Clearasil, Cliff, Comet, Cover Girl make up, Credo, Crest, Dash, Daymed, Ellen Betrix, Escada, Extase, Fairy, Firmodent, Gabriela Sabatini, Gabriele Strehle, Galileo, Gerry Weber, Ghost, Gillette Series, Giorgio Beverly Hills, Globe, Gucci, Head & Shoulders, Henry M Betrix, Herbal Essences, Hervé Léger, Hugo Boss, Ivory, Jean Patou, Kamill Lacoste, Laura Biagiotti, Lenor, Litamin, Luvs, Marc O'Polo, Max Factor make up, Max Mara, Medinait, Meister Proper, Mexx, Mont Blanc, Muelhens, Naomi Campbell, Oil of Olaz, Old Spice, Otto Kern, Pampers, Pantene,Pantene Pro-V, Pringles chips, Priscilla Presley, Procter & Gamble, Puma, Rochas, Scannon, Secret deodorant, Shulton, Sir, Spic & Span, Sumatra, Sure, Tempo, Tide prašak, Tom Tailor, Tosca, Trussardi, Valentino, Vidal Sassoon, Wash & Go, Wick, Wick Vaporub, Yardley, Yohji Yamamoto, Zest)
Ralph Lauren
Beckitt Benckiser (Easy Off, Lysol, Mop & Glo, Old English, Resolve, Spray 'N Wash, Woolite, Coty, Veet, Finish, Vanish, Calgon, Airwick, Ava, Harpic, Calgonit)
Redken Laboratories
Roche
S.C. Johnson (Drano, Edge, Fantastik, Glade, OFF!, Oust, Pledge, Scrubbing Bubbles, Shout, Skintimate, Windex, Ziploc)
Sanofi (Oscar de la Renta, Yves Saint Laurent, Lipofactor)
Sara Lee (Ambi Pur, Badedas, Delial, Catch, Depilzero, Fissan, Glysolid, Kiwi, Quenty)
Schering-Plough (Bain de Soleil, Coppertone, Dr. Scholl's)
Schick (Warner-Lambert)
Shiseido Cosmetics Amerika
The Wella Corporation
(Sebastian)
Unilever (Axe, Calvin Klein, Cerruti parfemi, Chloe, Cif, Diversey, Domestos, Dove, Elizabeth Arden, Fabergé, Finesse,, Helene Curtis, Henry Cotton's, Impulse, Lagerfeld parfemi, Lever Bros, Lux, Max Azria, Omo, Rexona, Rimmel London, Elida Gibbs, Signal, Suave, Sunsilk, Valentino parfemi)
Weleda (lijekovi)

Image hosted by TinyPic.com


Hrvatska bijela lista

Popis tvrtki koje se mogu naći na hrvatskom tržištu a ne testiraju svoje proizvode na životinjama:


Amway
Annyer
Apotheker Scheller
Aromatica
Artdeco
Atea
Avon
Basis

Beiersdorf (Nivea, Eucerin, La Prairie, Atrix, Labello)
Biovitalis (Herba mare, bioherbal)
Bodywise (Natracare)
Bourjois
Bübchen
Carita
Chanel
Christian Dior
Clarins
Collistar
Corsair Toiletries
Cosmo Cosmetics Inc. (Ferity)
Decleor
Dietpharm
DM
(proizvodi koje oni proizvode)
Donna Karan
Dr. Hauschka Skin Care
Dr. Theiss
Erdal-Rex
(Frosch, Rorax)
ESI s.p.a.
Estée Lauder
(Clinique, Origins)
Fairness (Genera, Gelcap)
Ferity (Cosmo Cosmetics Inc.)
Forever Living
Freeman Cosmetics Corp.
Ginger kozmetika
(M'Claire)
Golden
Guam/Lacote

Interchem (Oxalis)
Ismeg (Frais Monde, Brambles and Moor, Brutia)
Jericho
JOICO International
Kappus
L'angelica
Lander
L'erbolario
Lush
Marks & Spencer
Mann & Schroder
(Fruttini)
Milla (Issa, Rea, Naily, Lee)
Montagne Jeunesse (Chantelle, Davinci, 1 Night Stand, Model Secrets)
Natur Erbe
Nimfea
Neutro Roberts

Neva (Rosal, Plidenta, Soleval)
Oleal
Olival
Oriflame
Paglieri
(Felce Azzurra, Cleo, Labrosan, Selectiva S.p.A, Aquolina)
Performance Health Inc. (Biofreeze)
Phyris
Primavera Life
Pupa
Pyrus kozmetika
Revlon
(Almay, Jean Naté)
Sapio (Ulola)
Saponia (Faks helizim, Rubel, Nila, Ornel, Tipso, Arf, Vim, Zirodent, Frutella, Kaina, Brinell, Zirodent, Likvi)
Selectiva S.P.A. (Aqualina)
Sinclair & Valentine
Swiss Formula
(St. Ives)
Tigi haircare (Bad Head)
United Colors of Benetton
Upper Canada
Urtekram
Virgin Village
Weleda
(kozmetika)
Yves Rocher