Blogoreja

srijeda, 07.02.2007.

Isaacu

Ovo što slijedi je zamišljeno kao filk. Sad, što je "filk"? Filk je fanovsko iskrivljenje riječi folk-song u filk-song, da bi se opisale pjesme koje se pjevaju na poznate melodije, ali s promijenjenim tekstom. E, tako sam i ja htio napisati tekst, ali me priječilo što ne znam baš izvorne pjesme i tekstove te sam se na kraju jedva domislio da bih mogao upotrijebiti nešto lako kao "Kad ti grobar preko riti ..." (koja se, mislim, zapravo zove "Alkohol") i napisati filk posvećen (tada) nedavnoj smrti Isaaca Asimova. U idućem mi koraku nije uspjelo uklopiti rimu na kraju treće strofe i tako je to ležalo na hardu sve do danas kad sam zaključio da je, bestraga sve, dovoljno okej da se stavi. Ne znam koliko će reference biti poznate ne-SF fanovima, ali nema veze.


Svakog pravog SF fana
drmnula je toga dana
osmrtnica Isaacova -
- RUŽNA VIJEST!

Poslije Heinleina i Dicka
nestade nam i klasika
otiš'o je u snu mirno -
- U POVIJEST!

"Zadužbine" nikad više
Isaac neće moć' da piše,
nikad više neće pisat' -
- ROBOTE!

Nema više knjiga brdo,
koričenih meko tvrdo,
nema više svako jutro -
- STRANA ŠEST!

07.02.2007. u 06:03 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Nekad mi se činilo da je dosta priču objaviti pa da čitav svijet za nju zna. Tako mi se nakupila ladica priča, rima i fragmenata objavljenih jednom k'o nijednom. Dok ih ne uknjižim (a neke sigurno hoću) neka se barem vjetre na blogu.

Novi prilog svakog ponedjeljka.

Hvala na čitanju,

Darko Macan

Linkovi

Moji ini blozi:

Blogov kolac (dnevnik čitanja)
mcn (dnevnik crtanja)
Q STRIP (ponovo živi!)

Moji web-stripovi:

Qolumbo (strip utorqom)
Martina Mjesec
Mister Mačak
Sergej

Do sada objavljeno na Blogoreji:

Cigo i gazde
Dimnjačar
Elementarna matematika
Ekspert (Večernjakov natječaj)
Irina
Isaacu
Jebeš pjesnika koji navrši dvadesetu
Kako je bilo na Hvaru
Kao preporođena
Limerici
Loše društvo
Milodari
Najružniji čovjek u kraljevstvu
Noć
Patnje mladog autora
Pismo Djedu Mrazu
Pojam praznih polica
Priča o Crnom Štefu
Ratna zona: Tunel
Simbolična
Stanka za objed
Stećak
Što je bilo poslije?
Tko krade kuće?
Tri kraja
Tuđinac u kadi
Vidjeti nevidljivoga
Žicanje