Arhiva
< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Plan puta za danas
Plan hodanja

DANAS:


JUČER:

Blogomobil linkovi
Naslovnica
Trenutna lokacija

Postavi kao Homepage
Tko hoda?
Vijest duga 8 tisuća kilometara je 65-ogodišnji Kemal Mujičić. Didač nije nepoznata faca. Poznati je novinar, publicist, pisac, humorist, antologičar i televizijski scenarist. Napisao je više od tisuću TV scenarija za zabavne, humoristične i dokumentarne emisije.
Intervju

15.02.2006., srijeda
SVAKIDAŠNJI TRENING
Umjesto Svakidašnje jadikovke imao sam Svakidašnji trening.

Ovako: čini se da sam potpuno ozdravio. Liječinici rekoše da mogu nastaviti put bez ikakve bojazni.
Pravo da vam kažem, jedva čekam. Međutim, bolest me toliko iscrpila da nisam imao snage ni za dva kilometra. Zato opet svakodnevno treniram kao prije godinu dana.
Danas sam prošao 16,10 km, od čega 7,20 km u ugodnom društvu Alojza Majetića, mog davnog cipelcug partnera, i dva blogera iz konkurentskog Mojbloga, Martinom Biračom i Krešimirom Drvarom.
S nama su još trebali biti Kanuny i Vibi. Nisu mogli jer im je baš danas bio frka-dan na poslu.
Krešo je došao bolestan, pa je poslije ufotkavanja s Martinom, otišao u krevet s nekom prilično vrućom i malkice promuklom bolesti.
A nas trojica, Debellyssimo, Plavisan i ja krenuli smo u potragu za brzacima Save, onim starim brodom, gripoznim pticama i ugodnim razgovorima. I Debelly i ja volimo slušati kad klinci, kao što su Darius Prpošni ili Martin Romantični pričaju o dostignućima i postignućima virtualnih života.
Danas smo svašta naučili od Martina Birača. A saznao sam i to da se druži s mojim sinom Gigalom. Svijet je doista malen u usporedbi s...
Prošetali smo savskim nasipom, što se dade prepoznati na fotkama.
Poslije smo popili kavu u Zapruđu i razišli se. Oni odoše svojim poslom, a ja se uputih na Bundek u potragu za labudovima i liskama. Susreo sam i neke plašljive galebove, divlje patke i pitome šetače.
Labudovi su me strpljivo škicali, liske, patke i bezbrojni galebovi ignorirali, a šetači nezainteresirano prolazili kao da me nema. Naročito zaljubljne šetačice
Potom Mostom slobode, lijevom obalom Save i doma.
Gdje sam se lijepo okupao i još ljepše odmorio, čitajući Hartmanna kojega mi je danas Pranger poklonio.

Svojim novim mailom ponovo me usrećila nezaboravna Annie de Svima Nama.

Ne znam kako ste vi doživjeli Ivičinu medalju, ali ja sam bio prilično sentiš. Plakao sam zajedno s Janicom i Ivicom u onom suznom i nježnom bratsko-sestrinskom zagrljaju.
I ponovo se uvjerio da strpljiv rad donosi rezultate.
- 01:33 - Komentari (20) - Isprintaj - #

Copyright © Blog.hr, od 2004.