Arhiva
< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Plan puta za danas
Plan hodanja

DANAS:


JUČER:

Blogomobil linkovi
Naslovnica
Trenutna lokacija

Postavi kao Homepage
Tko hoda?
Vijest duga 8 tisuća kilometara je 65-ogodišnji Kemal Mujičić. Didač nije nepoznata faca. Poznati je novinar, publicist, pisac, humorist, antologičar i televizijski scenarist. Napisao je više od tisuću TV scenarija za zabavne, humoristične i dokumentarne emisije.
Intervju

29.01.2006., nedjelja
COBRA PRVI
Zovem se Sead Hasanović Braco Otis. Rođen sam u Zagrebu 26. 8. 1953. Kao dijete radio sam tako što sam čistio cipele na Glavnom kolodvoru i tako hranio obitelj. Poslije smo imali Burekdžinicu na Glavnom kolodvoru, ali su nam je zatvorili, jer sam bio na krivoj strani, to jest u HOS-u kod Parage.
U Noćnoj mori sam otpočetka, pa sam najstariji u emisiji po stažu.
Zahvaljujući Željku Malnaru, Diktatoru, predsjedniku Nezavisne Republike Peščenica, koji mi je omogućio i pružio medijsku pozornost, kao Ciganu i mome narodu kao Romima, da i mi nešto kažemo i tako prekinemo predrasude o nama i kao Ciganima i kao Romima.
Vjerujem da sam kao član ekipe Noćne more dokazao svoje kvalitete, kao domaći, to jest zagrebački kinfa, te su me ljudi, koji gledaju Noćnu moru, prihvatili takavog kakav jesam.
Eto, to sam ja. Ajd, bok, žurim, a Željko nek ide u kurac - jer ga volim, a koga volim toga i jebem!
- 00:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Copyright © Blog.hr, od 2004.