Arhiva
< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Plan puta za danas
Plan hodanja

DANAS:


JUČER:

Blogomobil linkovi
Naslovnica
Trenutna lokacija

Postavi kao Homepage
Tko hoda?
Vijest duga 8 tisuća kilometara je 65-ogodišnji Kemal Mujičić. Didač nije nepoznata faca. Poznati je novinar, publicist, pisac, humorist, antologičar i televizijski scenarist. Napisao je više od tisuću TV scenarija za zabavne, humoristične i dokumentarne emisije.
Intervju

15.01.2006., nedjelja
ŠEVA: MALNAR JE SRCE OD ČOVJEKA!
Ševa je napokon tu sa mnom.
Nije mu se razgovaralo. Prilično je umoran.
Danas baš nije bio raspoložen ni da odgovara na psovke nekih nadobudnih TV gledatelja.
Sad sjedimo uz kompjutor, on gleda današnje fotose, a ja ga pitam o dugogodišnjem prijateljstvu s Malnarom. Naime, Ševa je s Malnarom prijatelj od djetinjstva.
- Da, Cico i ja smo iz istoga kvarta, Malnara zovemo Cico još od malih nogu, i ja sam ponosan na njega. On je zaista učinio slavnom našu Peščenicu. Evo, čak ste s Bloga došli do nas. A što bih rekao o prijateljstvu. Znate, o prijateljstvu se ne govori. Prijatelj ili jesi ili nisi. Mnogi prigovaraju Željku da je ovakav ili onakav. Za mene je Željko čisto srce. I ne samo za mene, nego za sve ljude koje znam. Učinio mi je starost lijepom. Putujemo, snimamo, zezamo se.... evo čak je i mene na skije postavio. Čuo sam da je dr. Puhovski nešto prigovarao. Kaj on ima prigovarati. Meni je baš drago kaj sam bio na skijama. I to prvi put u životu. Bio sam ljut što ne znam skijati. I to je sve. Znate, malo je ljudi koji se mogu pohvaliti s prijateljima iz djetinjstva. Jedan od tih malobrojnih sam i ja. I, kaj... to bi bilo sve... ima ljudi kaj su kritičari... i to... nek svako radi svoj... ne... posao... ako posla uopće ima... ne...
- 02:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Copyright © Blog.hr, od 2004.