blogjednesrednjoskolke

utorak, 09.09.2014.

Uvodni :)

Ćao svima!
Kao što možete vidjeti iz naziva mog bloga, ja sam jedna srednjoškolka. Imam 17 god, još uvijek... Za manje od mjesec dana punim 18 i to mi je nevjerojatno , i ne , nimalo se ne veselim. Meni je ovako super, plaši me pomalo taj osjećaj odgovornosti a pogotovo to što eto... starim.
Dakle ovako, ovo je moj neki kao 'ispušni ventil'. Oduvijek sam voljela pisanje, naravno i vođenje dnevnika tako da mi je ovo nekako spoj tog dvoje. Još kao mala sam imala jedan blog sa sestrom i rodicom ali više se ne sjećam ni kako se zvao. Dugo sam razmišljala kako će izgledati moj prvi post, o čemu ću pisati, kako da ga nazovem... Ipak sam odlučila da će to biti jedan pravi uvodni postić kako bi me vi bolje upoznali kao autoricu bloga. Tu će biti svakakvih tema, o modi, o svakodnevnom životu, mom privatnom životu. Nadam se samo da će vam biti zabavno.
Ja sam jedna tipična šminkerica, volim sve što ima veze s modom i šminkom. Možda neki ljudi imaju predrasude o takvim osobama, znam iz iskustva ali ja obožavam čitati knjige, gledati razne dokumentarce i uvijek sam bila štreber. Mislim da je najljepše mjesto na svijetu otok Hvar. Totalno sam se zaljubila. Bila je to ljubav na prvi pogled. Kad smo već kod ovog, trenutno nemam dečka i baš mi je super ovako. Mislim da ga neću ni imati još neko duže vrijeme. Ja sam tip koji voli solirati, volim taj osjećaj slobode. Imam brata i sestru, mlađi su od mene i nekad ne znam da li je prednost ili pak mana to što sam najstarija. Kao sve u životu, i to ima svoje dobre i loše strane. Obožavam ROZU boju, ne mogu zamislit život bez roze boje, sve oko mene je rozo hehe. Tako i ovaj dizajn, odabrala sam ga jer je naravno – roze boje a svi su mi ostali bili nekako dosadni. Tako da, ako znate neku stranicu koja ima dizajne za blog voljela bih da mi javite !
Jako brzo možete očekivati novi post, a do tad imate veeeeliki pozdrav od Jelene!
Nadam se da se čitamo,
XOXO

- 20:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2014  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2014 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv