utorak, 11.02.2014.

JOŠ JEDNU ZA PUT

F.Sinatra-Blogdogg




u Kvarat do 3
i nema ni pasa
osim dvojice nas
pa sjedni tu Joe
imam malu priču
trebo čuti bi to...

mi cugamo druže
i od fajronta duže
u brief epizodi,
stavi jednu za moju malu
i još jednu za put...

redoslijed kužim
kovanicu u džubox
gurni u stroj,
osjećam se ružno,
aj stavi nešto lagano i tužno...

mogu reći ti još,
al moraš biti odan kodu svom,
natoči jednu za moju malu
i još jednu za put...

i nikad se ne zna,
al pajdo ja sam ti pjesnik
i imam mnogo toga što reko bih
i kad sam težak, molim te saslušaj
dok ne kažem sve

i tako to krene,
i Joe znam da ti se žuri zatvorit
pa svaka ti čast!
nemoj kaj zamerit
što davim te ja,

al tu bol što me ganja
ja moram zaranjat
il će uskoro puknut
i zato natoči za moju malu
i još jednu za put...
- 23:34 - To te ja pitam (10) - Print - #

Design @ by:Nisa