utorak, 01.10.2013.

Platon tv

RIJEČ TUŽITELJSTVA:

Časni sude, poštovani auditorijume!

U ovoj odštetnoj parnici tužitelj, odnosno, Blogdogg kao fizička osoba,
dokazat će postavku da je svojim rođenjem na ovim prostorima te
stekavši državljanstvo RH, oštećen trajno i da je time neizrecivo loše
prošao u svom životu-jedinome kojega posjeduje.

U prvome dijelu tužbe, časnome Sudu ću podastrijeti materijalne dokaze
o svojoj lojalnosti državi-poreze, pristojbe, obaveze, zakletve i dužnosti.

U drugome dijelu tužbe bavit ću se državom koja je tu moju lojalnost
morala nagraditi ako ne boljim danas, boljim sutra svakako. Zbog nestručnosti,
korupcije, totalitarnog sustava i ostalih slabosti, moja država RH, to nije prema
meni ispunila.

U završnome čitanju osvrnuti ću se na okolnosti u svijetu te predstaviti iznos
svog odštetnog zahtijeva kojega od RH potražujem kao nadoknadu za duševnu
i ostalu bol što moja ljubljena Hrvatska, nije postala razvijena država, a radi čega
su meni ugrožena moja ustavna prava među kojima i pravo na život.


RIJEČ OBRANE RH (odvjetnik Č.P.;)


Časni sude, na djelu je egzibicionistička farsa i očajni pokušaj stjecanja materijalne
koristi. Dokazati ćemo stoga da podnositelj tužbe mora biti svjestan da se stjecanjem
državljanstva, kao i u svakom sličnom odnosu, dijeli i dobro i zlo. Predlažem stoga
momentalnu nagodbu o prekidu procesa.


RIJEČ SUDA: (sudac Z.T.;)

Na temelju optužnog i obrambenog prijedloga ,ovaj Sud sa sjedištem u Zagrebu, dne
01.travnja 2014. odlučio je da tužba ima neke temelje na osnovu kojih bi ovaj sud mogao
izvesti ingerencije. Saziva se stoga porota od sljedećih članova:
Dražen Lalić, Branimir Štulić, Srećko Horvat, Marko Perković Thompson, Nives Celzijus,
Vedrana Rudan, Zdravko Mamić, Mani Gotovac, Miroslav Radman, Anđelko Kaćunko,
Jadranka Kosor i Edo Peci.

Sljedeće ročište koje zakazujem za dan državnosti, pokušat će odgovoriti na to vječno
pitanje čitanjem Platonove Države uz tumač najstručnijih ,neovisnih znalaca. Sud usvaja
Platonove iskaze kao vjerodostojne.



- 02:21 - To te ja pitam (11) - Print - #

Design @ by:Nisa