utorak, 17.09.2013.

aj mona piće!

novi je post
postao past
novu je kost
zagrizo pas

u slast!u slast!
naočigled tašt,
pijani svat
nije prestajao srat...

vlast je vlast,
a drugo mast,
vlat po vlat,
dođosmo u pat:

svate rekoh
otišli smo predaleko
đe me brate sada nađe
usred kaljuže me eto snađe
da sve svađe,
batalimo rađe,
al nije da te ošamarit neću,
rekoh, ne kušaj svoju sreću...

opa batooo!?
tako zbori kenjator?
muška gnjida, ljudski hobbit,
nekome ću dakle, leđa skoro lomit!

držte me da ga ne zgazim!
pazite me jer neću da se pazim,
on će meni opa batooo
ima da mi fasuje patos!

jao a facu kad mu unakazim,
mislit će da ga tenk gazi!
neće ga spasit ni svi vrazi,
kad po njonji šakom ga pomazim!

sad kad brate najebasmo si majke,
de odvrni jače ote cajke,
koje si ti nedokazano biće,
jebote rat...ajmo na piće!

- 00:44 - To te ja pitam (12) - Print - #

Design @ by:Nisa