subota, 22.06.2013.

NATTY DREAD

Kao nastavak spike o rastafarijancima koju je počeo bloger Afrika, danas ćemo divanit malo o Bobu Marleyu...
mislim da svi znamo Marleya i nema se tu puno šta pametovati...čovjek koji je svojim pjesmama mogao odgoditi
građanski rat i koji je imao pogreb 7 puta veći od J.B.T-a, svakako je legenda jer je među prvima u svijetu afirmirao
taj zarazno-lijeni jamajčanski reggae.
Ono što se o Marleyu obično zna su Get up, stand up, Buffalo soldier ili One love. Kada sam živio u Londonu, cigarete
sam kupovao na kiosku kojega su držali Pakistanci. Iz nekog, meni nepoznatog razloga, na istom su kiosku nudili CD-ove
sa po 30-ak Marleyevih stvari za 50 penija. Kutija cigareta i Marley-4 funte ravno. Skupio se tu s vremenom, cijeli Marleyev opus
i ja sam sve te stvari preslušao (nešto što ne preporučam da se čini kod kuće;). Jedna od tih 800-injak stvari, posebno mi je
uvijek zapinjala za uho. Oduševio me taj c-produkcijski zvuk...posebno gitare...a o pratećim vokalušama da se i ne govori...




ja svirat ću tvoj broj, draga,
brijat ćemo cijelu noć, draga,
jer ja imam moć, draga,
slatku, ljubavnu moć, draga!

meden mot me pere
pa nek me mjuza dere,
jer ja imam moć, draga,
za svu noć, draga!

tiha je ova noć,
pliz ,ugasi tu luč,
da zasviram tvoju stvar, draga,
i da brijemo svu noć, draga!

Umoči čekić taj, dok kalup je vruć x 3

otvori se sad, otvori se sad,
nek ljubav pohrli...draga,
slatke ljubavi moć draga...

meden mot me pere, draga,
i nek me mjuza posere, draga,
jer ja imam moć, draga,
za svu noć, draga....





- 20:06 - To te ja pitam (12) - Print - #

Design @ by:Nisa