srijeda, 12.06.2013.

HOD PO RUBU

uuu al sam izmesario sirotog Johnyja Casha, al nisam imao druge...što bi reko dražeN;)...ponekad nam se izvanjsko čini zanemarivo, ma koliko nade polagali u suprotno;)



na tebe gledam svaki bložji dan,
očiju budnih ne upadam u san
i držim čvrsto te naslonjenu na zid,
za tvoju ljubav, idem do ruba

nalazim vrlo lako da je tako,
nađem se sam u predvečerje svako
i priznajem da za tobom sam lud,
za ljubav tvoju, idem na rub.

i ko jasan dan i ko mutna noć,
da čuvam te uz sebe imam moć
i sreća kojom zračim dokaz je
za tvoju ljubav ,idem do ruba.

ti imaš način držat me uza se
ne krijem sreću za sve to što pruža se
zbog tebe nikada neću naći drugu
za tvoju ljubav, hodam po rubu.

na tebe gledam svaki bložji dan
očiju budnih ne upadam u san
i držim čvrsto te naslonjenu na zid
za tvoju ljubav, idem do ruba.

4 LD


- 13:38 - To te ja pitam (26) - Print - #

Design @ by:Nisa