subota, 01.06.2013.

NOĆ POPUT OVE

Mole se curke i gay populacija da se savladaju i ipak pokušaju čitat moj prijevod, a ne samo gledat u Roberta Smitha...



zbogom reci u noći poput te
ako je zadnje što učiniti
nikad nisi bila zguba ko sad
na sebe nekad nisi ličila
ide mrak
ide mračnije još
ostani
al te gledam kao od kamena
dok odlaziš

ja doć ću te tražit i da traje svu noć
ganjat drugu curu tu
za svagda i uvijek je za tebe tu
vjerovat
najgluplja stvar što ikad rekao sam

reci bok takvom danu ko sad
reci svaki korak svoj
i način na koji me gledaš
da rađe bio bih ti
i do dna
i do dna i još
dodir taj
i osmijeh ,i glavu na grud
i osmijeh i glavu na grud...

ja doč ču te tražit i da traje svu noć
stajati više ne mogu
za svagda i uvijek je za tebe tu
htio sam sve 5
kako bilo je
ohoho ja oču mijenjat to...

ohoho ja oču mijenjaaaaa...
- 01:29 - To te ja pitam (12) - Print - #

Design @ by:Nisa