ponedjeljak, 20.05.2013.

SJAHAŠE!

evo baš idem kuči sa izbornoga povjerenstva i post izborne pijanke u lokalnoj kavani.
dirnula me jedna stvar...sad sam pio piće sa ideesovcem, hadezeovkom i nezavisnim
i točno sam vidio to otrežjenje nakon cirkusa...ugasli sjaj u njihovim očima. poput lutaka
na navijanje, timing je napokon istekao i lutak je stao...na cugu.
da vam kažem nešto u vezi ovih izbora...
kao veteran izbora uvijek nastojim izvuć neki poučak. Ima ih par.
prvo, dokazalo se koliko je istarsko društvo u biti ograničeno i netolerantno u srži.
4 kandidata je paradiralo za gradonačelnika, među njima i izvjesni arhitekt, elokventni
i obrazovani tip, poduzetnik, vrsni poznavalac klasične glazbe. uložio je i priličan novac
u kampanju-kada kažem da je letke za na aute štampao s magnetom za staklo tada je jasno
koliko. nije vodio negativnu kampanju, dapače, samo o programu je i govorio. imao je čak i
podršku stranaka ,iako je bio nezavisan.
dobio je 15 %.zašto?
imao je 1 krimen koji se u Istri ne prašta.čovjek je Albanac.

eto! kada sam davno na blogu pisao o istarskoj netoleranciji, neki su me pokušavali uvjeriti:

-ma ne, to u Istri...to nije ksenofobija i fašizam...to je u Istri simpa...

ipak, desila se znakovita i velika stvar za mene osobno, a čekao sam to ciglih 20 godina...
IDS je popušio u mom malom mistu i u to ime častim prvih 100 komentatora domom
perinjonom...u ime evolucije! u ime tolerancije! u ime demokricije!

izvinite...znam da sam možda patetičan, ali stvarno sam i iskreno dirnut poput usidjelice
kojoj se nasmješio liftboj.

njihovoj pušioni u čast i ne vratili se nikad ...jedna naša stara...
- 02:18 - To te ja pitam (12) - Print - #

Design @ by:Nisa