ponedjeljak, 29.04.2013.

GRAFIJA

"Hajde uzmi me sa sobom uuuu Grafija..." J.B.Š.


btw, 200-ti post mi je pa ču malo o pisanju (kao takvom...;)


Pisano djelo nastaje grafijom. Ova fraza prostopasuljno znači-Pisanje nastaje pisanjem.
Ta fraza međutim, nije tako simple as it zvuči.

Grafija je općenit pojam. Ona obuhvaća pisanja-od pisanja molbi do pisanja vrhunskih romana.
Sve to jest grafija.

Grafija međutim, u svom mehanizmu ima i svoju fazu prethodnicu:

Grafomaniju.
Grafomanija je sestra Grafije koja je nimfomanka. Grafomanija se daje svakome.
Ne zbog novca. Zbog užitka.
Grafomanija je ružna, sexipilna, punašna, islužena i izjahana kurtizana koja crta svoje obrve u tom
hodniku i ti moraš poševiti se s njom. Svaki se pisac ševio sa njom. Svaka je spisateljica lizala
njezine rastegnute sise i prste zavlačila u njenu nadraženu i duboku ženskost.
Mnogi od njih, ostali su zauvijek u tom mračnome hodniku šlatajući Grafomanku za njeno višeslojno dupe.

Grafija ne. Kada stigneš za njezin stol ona te najprije prezrivo odmjeri i oholo kaže:

-smrdiš na moju sestru. operi se bar...dat ću ti čisti ručnik pa ga zapali nakon uporabe.

Kad se istuširaš, možeš sjesti za stol, dobiti šalicu čaja, doći k sebi i napokon reći:

-htio sam....

- 17:38 - To te ja pitam (19) - Print - #

Design @ by:Nisa