četvrtak, 25.04.2013.

MATEJA A VEŠ 2.DEO

-Izvinite gospa,malo ću vam zaprljati auto...

-Ni problema.A vi ste delali seveda no?

-Da. Radio sam.

Usljedilo je ono famozno pitanje:

-A kje delate?

-Na Crvenom vrhu.

-Ma nemojte? Pa jaz mam vikendicu na Crvenom vrhu.

Iako nesumnjivo rezervirana, držala se susretljivo i prijazno.
Čini mi se da sve Slovenke imaju sličnu nadražljivu i maznu
boju glasa,a to pušim do neba.
Posegnuo sam za aktualnom zajebancijom. Bitno je odmah biti «in».

-I gospa, kako Vam je u Europi?

Nasmijala se i momentalno je počela cvrkutati o zakonodavstvu,
standardu, institucijama...Slušao sam ju pomno i čini mi se da sam
ju htio zamoliti da stane negdje sa strane da mogu drkati slušajući
njenu dekadentnu slovenščinu.
Umjesto toga, podijelili smo tu nezgrapnu situaciju dvoje slučajnih
suputnika.


* * *


Kaj ti je pobogu Mateja te prosim? Mali je možda neki hrvaški krimi-
nalec,a si nekako preotprta z njim. Usliši Mateja, polčasi...To sem ja,
tvoj unutarnji monolog.
Mateja je počela sve češće pogledavati u retrovizor. Nešto što inače čine
oni koji stanu auto-stoperima.

-Gospa, nema nikoga, zašto gledate iza?

Skužio te Mateja. Još je i dodao:

-Don t look back in anger.

Mateja, pa mali je obrazovan. Osim toga lepo mu stoji ta rdeča majica.
Malo je mršav, ali se vidi da je žilav. Hajde Mateja, dej no:

-A Vi govorite angliški?

-Da, znam ga iz škole.

-A u kakovu šolu ste šli?

-U upravno-pravnu.

-O to je lepo. A zakaj pa ne delate v struki?

-Zato jer mi se ta struka gadi.

-O jadan, ne za res?

Malo je zgubljen, ali je simpatičan. Definitivno ni opasan. Hej a si poza-
bila muziku. Toliko si se zapričala...nisi valjda?


- 11:10 - To te ja pitam (11) - Print - #

Design @ by:Nisa