petak, 08.03.2013.

HAPPY ROSA LUXEMBURG!

Lucio Battisti je pjesnik dovoljno jak da cijelom ljepšem spolu poklonim pažnju ovim prijevodom:




VRTOVI U MARTU

Kolica su prošla i taj čovjek je vikao
-korneti!
21. u mjesecu naši novci su bili na kraju
ja sam sjećao se majke i gledao njena odijela
najljepše bilo je crno cvijeta neuvenuto bijela...

...na izlazu škole klinci su prodavali knjige
ja ostajah ih gledat skupljajuć hrabrost da ih imitiram
tad ponižen se vraćah svojoj svijesti i igri
a navečer na telefon ti si me pitala-
-zašto šutiš?

Hmm, hmmm,

Koja je godina? Koji je dan?
Ovog vremena uza te i taj san?
moje ruke, kako vidiš,
ne tresu se sad
a imam u duši,
na dnu duše
plavi beskraj i vječnu ljubav
i onda ljubav
i opet ljubav za tebe
plave rijeke i brežuljke i livade
kuda trag se lije
moje
melankolije...
univerzum nalazi prostor u mene
ali hrabrost življenja...ta još uvijek ne


vrtovi u martu
oblače se u nove boje
i mlade žene tad imaju ljubavi nove
hodala si uz mene i
odjednom si rekla-ti umireš,
ako pomogneš mi, sigurna sam, ja ču se spasit
al ni jedna riječ nije pročistila moje misli
nastavio sam hodati gdje još jučer smo zajedno kisli

- 00:05 - To te ja pitam (16) - Print - #

Design @ by:Nisa