nedjelja, 24.02.2013.

GLUE POST

daj koji k da stavim na početak?



...a tuko bi na taj tottenham, a nema mi Lide...

Nedjelja na blogu protiče ok. Inertni trutovi od postova pojavljuju se na displayu.
Kako guštate te kavice-ono spika-puknuli smo si post i lunjamo malo-kafenišemo...
hahahahaha bando blogerska...ko vas ne zna...

Baš je čudna ta nedjelja...nije li?
Netko ide u crkvu, netko u shopping, netko u kladionicu...pa izbori budu nedjeljom, pa tekme...
ta nedjelja je precijenjena!
Nemojte jebat nedjelju!
Nedjelja-šta je to? Ne-djelja...nešto nepodjeljivo-ne kužim?
14.00
A gle ga Aco...e moj Aco...tebe kad vidim isto znam da je nedjelja...al nemoš me u nedjelju masirat sa nekim stručnjakom koji ima rješenje...daj mi tog keruma brate, pa bar da se nasmijem.
Idem ja na blog Aco...a još mi i tottenham gubi...daj mi bar neki alexov prije ručka post...

Ljudi ugrizo me neki dan pas grobnički tornjak...mene? Blogdogga?
Bio je snijeg i nisam mu vidio jebenu kučicu i prošo sam budala 1m ispred vrata...i samo sam čuo onaj jezivi zvuk lanca kako struže o drvo kučice trrrrrrrrrr i buaggrrrfff...čvakno me za preponu!
Pao sam na pod i kontao-ne znam do kud mu je taj jebeni lanac? Zgiljo sam četveronoške i prizno:

-Grobnički tornjak...svaka čast, jači si!

Sad mi recite vi...

ah da ... i pjesma mog frenda denisa koji nikad u životu nije napisao pjesmu, ali je jedne pijane noči izrekao sljedeči haiku:

I DOCK HOLLIDAY
I WYATT EARP
BILI SU U KURCU
TOČNO U PODNE!

- 12:27 - To te ja pitam (24) - Print - #

Design @ by:Nisa