četvrtak, 07.02.2013.

ME, MYSELF & BLOG

Hi!

Zovem se Blogdogg i ja sam bloger.

U realnom životu sam malograđansko smeče pa mi blog hr dođe super da zaboravim taj podatak o sebi.
Ovdje na blogu, ja oblačim svečano odelo humaniste i tada me obuzimaju:

-globalna empatija

-intelektualna zabrinutost za sudbinu svijeta

-poetska gonoreja

Odlazim na tuđe profile i više sam nego učtiv gost sa pravim manirima diskretnoga šarma blog buržoazije.
Nekada čitam tuđe textove ,nekada ne. Nekada skrivečki pročitam prvi i zadnji pasus i onda drobim kekse u čaj.
Blog mi daje značaj i štopericu za onih poznatih, warholeovih 5 minuta slave.
A Roma-alla romana, rekao bi pokojni Ivan Slamnig.

Učestvujem konstruktivno u salonskim raspravama. Prekrižim nogu preko noge držeći kipuči čaj u ruci.

"Oh mama ja sam u novinama...ja i moja slika..." - Let 3

Kada završim na naslovnici moji prijatelji dođu pa se družimo do kasno u noć i divimo se mojim novim pločicama u špajzi.

"...A onda operemo našega stojadina..." Šarlo Akrobata

Kada dođu sitni sati i kad zamlati oko srca tuku strašni bati grudohvati...tad se vade upload alati

eh da mi je znati...koliko je sati?

Vrijeme za poj spati ... i za prestat "Jazz kantati..."-Tamara Obrovac


JMBG/OIB

GLEDAVŠI NA PROZOR,
VIDJE SVJETLA
ZAUSTAVLJENOG
SVIJETA.

ČOVJEČE;
BUDI TRANSPARENTAN NA KRIŽU,
ZAVUČEN U GLOBALU,
RADNJA JE GLAGOL,
DAKLE POSTOJIŠ!

- 15:29 - To te ja pitam (42) - Print - #

Design @ by:Nisa