subota, 29.12.2012.

TOP CITATI IZ VAŠIH KOMENTARA 2012.





"Auč!"

Thiss-anonimna "gubavica"...komentar koji me iskreno zabrinuo i poučio o slobodi govora na blogu.


"...nego reci ti meni je l se večer s tim(steam) pari ili se luna fuka na posteru?"

ToxFox vezano za pjesmu Ordinary Venice...obratite pažnju na igru riječi.


"...a kaj se ježu fakat vide jajca?" i

"...mi smo Vam Srbi mi Vam u nikaj ne vjerujemo!"

2 bisera od Chefa Alexxl-a...svaki komentar suvišan.


"...svaki pas ima svoje uspone i padove....al računam ja još s tobom!"

Yulunga-taj koment sam nazvao "LAST NIGHT THE COMMENT SAVED MY LIFE"...Curke sori one more time!


"...iza tih niknejmova se kriju saborski zastupnici...a ti si sigurno Dragutin Lesar...dabogda me snijeg zameo ako lažem!"

Ibiskus priča pizdarije-Ibe legendo još danas krepavam kad se ovoga sjetim.


"...Tako je to kad cvrčak cvrči cilo lito i onda kad dođe zima čini podase di stigne..."

Nečmi me uveseljava na svakodnevnoj bazi, al ovaj mi nekako posebno priraso srcu!


"Hvala ti na tragovima u mojem univerzumu!"

Dinaja-legendarni poetsko kozmički poklič i sam sam kasnije plagirao u više navrata...



"Ofucao si se prije nego sam otvorio pivo..."

Huc-konačno neko ko me stvarno pročitao...


"...a naizgled grub lik...ovaj...pas..."

Lido-rival sa mitologijskog leta za ASSPejn!


"Blogopasu...več sam ti rekla...pravi si zavodnik!"

Nisa-hvala ti za ove krokete mojoj taštini! Dečki...kaj velite za ovaj trag u inboxu???



SVIMA ŽELIM SRETNU NOVU GODINU, DOBAR PROVOD I MATERIJAL ZA VESELE POSTOVE!!!!





- 12:49 - To te ja pitam (19) - Print - #

Design @ by:Nisa