ponedjeljak, 10.12.2012.

ZAPOŠLJAVAMO BLOGERE!

HEHEHE, ŠTO BI ALEX REKO-DOBAR NASLOV JE POLA POSTA!



I BLOGERE KOLJU ZAR NE?

Jubilarni 15. post posvećujem vama odnosno svekolikoj blog.hr zajednici.

Kao prvo klanjam Vam se svima jer ste kreativci, a svaku kreaciju poštujem više nego najbolju pasivu...taman da kreirate kulu od govana...poštujem i to.

Drugo, vidim da vas je brdo nezaposleno i znam da vas to muči,ali vjerujte mi...ja imam job, a svakoga jutra želim dat otkaz. Sramota! Pa nije vam Mirando Mrsić dao naknadu da možete na miru vodit blog!?

Treće, htio bih se tu osvrnuti na ovaj naš virtualni bordel u kojemu komuniciramo, objavljujemo i komentiramo. Nabasao sam tu na jebene autore i konceptualiste i iako sam si obećao da neću nikoga izdvajati, ne mogu ne primjetit blog Chefa Alexxl-a od kojega mladi (po broju postova) blogeri možemo naučiti šta znači imati koncept...i šta znači kvalitetno se zajebavati. Ukoliko ste angažirani i podmazani naukom, pročitajte Neverina... njegov post Sorvino je navuko 52 komentara, a količina komentara je po meni odraz kvalitete posta...al ne sad da odgovarate na svaki koment pa navučete 20, a u biti ih je 7 (kao ja haha). Nisa da oče mogla bi objavit 5-6 tomova komentara. Na blog discovery channelu otkrio sam i vižljastu ToxFox čiji post o početku bivanja riječi bih tako rado potpisao, ali to je i poanta svakom taštom blogeru-

-Di ćeš Homeru, ima puno boljih od tebe!

Pjaceta se na dan patuljaka dotakla grafomanije-ta tema je sama bit bloga. Jesmo li se uistinu u životu inficirali pisanjem i dajemo li sami sebi literarni značaj?

U mojoj zgradi piše troje ljudi i ja odgovorno tvrdim da sam drugi najčitaniji pisac u mojoj zgradi! (ona gatara iznad mene sucks).

Milan Kundera dao mi je u nepodnošljivoj lakoći genijalan odgovor na to pitanje(ako vas zanima koje pročitajte si cijelu knjigu). Kundera tvrdi da je pisanje religija.

Cijeli dan si lajkamo čim neko objavi da je prdnuo u primaćoj, a ko je od vas snimio izvanredan text o Astoru Piazzoli od Primakka-e? Žena i samo to ima jebeni kontinuitet npr....

Da se razumijemo, da se ne bi neko od old time blogera nadrkao što ga nisam spomenuo, reći ću još da bi svakome preporučio Gavuna,lido,danielu1, Myleta, Dinaju, Vitae, Simple minds,suncokrete,shadow, Teutu, udovca, cinderellu itd. Tu ima formiranih pjesnika sa svojim poetskim auditorijem, tu ima opakih (pozdrav "nastranoj") kolumni. Ponavljam, sori, ako ste dobri ,a nisam vas spomenuo-to je samo zato što vas nisam još skužio.

Malo je previše kenjanja po političarima-pa nemojmo tako braćo i sestre,
nije političarima danas lako...
Političarima danas paparazzi kampiraju u vrtovima, šljakeri im dovikuju sa skela.
Političar danas ne smije imati uspješnog prijatelja. Ne smije sjesti na piće sa zgodnom suradnicom...odmah je to "afera".

Jebi ga svako se od nas zakači u neku mrežu sebi zanimljivih ha ha u biti... čim ko novi dođeš na taj blog.hr, stari krokodili u toj bari te čvaknu da se ne okreneš.

Sanjao sam veliki bal blogera i svi ste bili unutra-plesali ste valcer sa svojim avatarima na čelu, a mi bez avatara smo kao neki gubavci visili na šanku.

E sad me još samo zanima jedno pitanje:

Vidim da vas ima brdo udanih, oženjenih i u vezama...pa je pitanje pogotovo za curke...
Kako se blog odražava na vašu vezu? O tome je Teobalda već ponešto rekla pa izvolte:





Ovaj post je protiv STOKEra na blogu!




- 15:57 - To te ja pitam (35) - Print - #

Design @ by:Nisa