subota, 08.12.2012.

ELEKTRA

-A znaš li ti Jure da sam ja bila indigo dijete?

-Da? I šta ti se onda desilo?

-Ništa.

-Čekaj, šta nisu ta indigo djeca nekakva ultra-nadarena djeca, neka premosnica u evoluciji?

-Pa da, ja sam upravo to.

-Da, Irena, tu si djelomice u pravu, ti si to, srednji rod jednine.

-A znaš da ja imam i sindrom Elektre?

-Ja isto…svaki mjesec ga dobijem…kovertiranog.

-Ma ne to…budalo, sindrom Elektra, to ti je psihološki termin.

-Ma ti imaš cijelu psiho-enciklopediju na sebi…bejbi.

-(Naglašeno na silu)Ha-ha-ha, baš si fora e, super su ti fore. Sindrom elektre ti je ono kad te otac zanemaruje kao kćer u osjetljivoj dobi do 6 godina i onda zbog toga poslije postaneš ili nimfomanka ili femme fatale…

-A tebe je otac zanemarivao kad si bila mala?

-Da.

-A šta, ševio je neke druge cure?

Penetrirao je još jednom jer ga je strašno palila ideja da u sexu uživa samo on. Irena se pasivno predavala rukama se držeći za zid do kreveta. Više nego na sex, scena je podsjećala na neke kaznene sklekove. Na TV-u su "Sex inspektori" spašavali neku sličnu situaciju u Doncasteru. Irena se izvuče iz klinča:

-Imaš para na mobitelu ja bi glasala za Žaka i Lamiju...

* * *


Jutro je osvanulo bez mirisa turske kave. Gledao se u ogledalo i baš mu je bilo drago što je otišla. Načeo je štrucu panetona i na kuhinjskome stolu našao pismo. Ne znajući da time kupuje zadnjih par minuta mira u životu, otišao je pišati. Pismo kojeg je netom kasnije pročitao bilo je sljedećeg sadržaja:

Jure bok, ja idem ča od tebe. Prije nego pročitaš, pojedi taj paneton do kraja jer...htjela bi ti reći da...nosim...virus hiv-a i da sam ti to pokušavala reći ali ti si prestao kupovati goldone jer su ti za mene bili skupi. Jebi ga, otkad si me išutirao nogama nekako mi je postalo svejedno. Slijedećih 6 mjeseci ti nećeš moći znati da li si se zarazio. Puno sreće ti želim...idem sad....čekaju me nekakvi bajkeri. Javi mi kako si prošo. Pusa!

- 23:52 - To te ja pitam (19) - Print - #

Design @ by:Nisa