ponedjeljak, 03.12.2012.

ASARIEL

Asariel nije samo Gargamelov mačak. On je...gospodar svih voda na svijetu, anđeo mašte, imaginacije i irealnog.

Osim irealnog, mističnog i gorkog osjećaja ne postoji niti jedan drugi motiv koji bi me stopio s njom. Unatoč tome, naša dva tijela koračaju smijelo kroz mećavu. U kutu zgrade dočekuje nas blijedi anđeo destrukcije sa sakramentima demonske magije. Visoko iznad nas, habsburški božić upravo teče i ja ga nazirem kroz svijetla bezbrojnih prozora.

Maja je Ivoni poklonila DVD «Moje pjesme, moji snovi». Ivona je Lani poklonila biografiju Rose Luxemburg. Maja mi je poklonila kaleidoskop. Ja sam Deanu poklonio šrapnelu. Dean je Ivoni poklonio HC kompilaciju.

--- ovo nismo bili mi nego sve sranje koje smo stavili u sebe noćas, plus što malo uživamo u drami, se slažeš?

Slažem se Baby, apsolutno se slažem i ne znam s koje strane Črnomerca se ide prema gradu dok čekam da me pregazi ta šestica zvana čežnja.

Tulumi počinju kao matineje. Prvi se odnekud pojavi Sale koji se na kraju tuluma vraća natrag u prašnjave knjige, kao duh. U pogledu njegove pratilje Tihane prepoznajem jednu od onih žena koje se zbog dobrote ili razuma u životu teško nalaze sa srećom. Prije se, recimo, nađu sa Saletom. Diablo se od Delboya razlikuje po tome što mu je ukus besprijekoran, bilo u odabiru klope, obleke, cuge ili muzike. Lijepa Samoborka Sabi podsjeća na Matu Hari. Vječito nekamo putuje i svugdje je na odlasku. «Bad motherfucker» je posebna priča. O njemu zaista ne bih...

Svaka čast ambijentu, atmosferi i svemu, ali moram priznat da mi je pun kurac tuluma. Pun mi je kurac snijega. Druženja, uspomena i opijanja. Sebe samoga u tom vremenu koje mi nikako ne ide u prilog. U biti, naj mi je pun kurac njezinih odlazaka, rastanaka i sličnih fatalnosti. Opet je nekamo otišla. Otišla je u Gorski Kotar i udiše svjež zrak, buxa se po ognjištima, pije planinske eliksire od brusnica, sluša zavijanje vukova i dolazi k sebi.

Užas je u prolaznosti. Užas je tvoja blijeda vizija koja to nikada nije trebala postati. Užas je bezosjećajan, prazan i logičan. Iza tebe je užas. Stoji u kutu i smješka ti se iza leđa. Nos mu je krvav. Užas će te jednoga dana naguzit Baby.

Asariel nije Gargamelov mačak...


- 21:54 - To te ja pitam (16) - Print - #

Design @ by:Nisa