petak, 23.11.2012.

RES BANALICA

Tko smo to mi Gospodo?
To vječno i nepostojeće, prvo lice množine?
To stado, grupacija, auditorij, nacija?
Nama se može podvaliti svašta:
Mi smo kadri povjerovati da kuna neće devalvirati, da će Rivaldo potpisati za Hajduk, da nitko u HDZ-u nije znao, da su ratovi neizbježni...
Nama se čak može podvaliti i "Farma".
Jeste li ikada razmišljali o nekoj vijesti koju bi stvarno željeli čuti?

Rat je gotov! Izašli smo iz recesije! Opće blagostanje! Život je vječan! Bingo!

Ništa od toga Gospodo.Mi smo samo ciljane skupine u kvartalnim planovima PR managera, raznih spin doktora i bihejvjorista koji će nam rađe plasirati vodene kozice modnoga mačka ili banalan vic nekakvog predsjednika.

Na našim se leđima vrši kozmička ovrha na glupost!

Sa NAMA se računa. MI idemo dalje. Samo jedna rijeka teče prema NAMA.
Možemo li se uopće oduprijeti tome:

Ugasiti TV pred reality show, prestati konzumirati žutilo, linčovati paparazze,
postati spontani pokret bez ideologija i bez vođa? Naplatiti si već jednom to silno maltretiranje?

Žutilo u hrvatskoj nije sociološki fenomen, žutilo jest establishment.
Dan uoči finala rukometnog europskog prvenstva, netko sa naslovnica poručuje da je otkrivena Balićeva ljubavnica!?

Intelektualci gdje ste? Snalazite li se uopće?

Možda je bolje da priznamo da smo jedna od najbanalnijih civilizacija do sada kojoj sve to baš i treba:

I nova Gucci Vlatke Pokos....
I nova balega sa "Farme"....
I nova mračna tajna sa "Trenutka istine"....odgovor na pitanje-Dokleee???

Oznake: Sociologija - Kultura i društvo

- 14:48 - To te ja pitam (0) - Print - #

Design @ by:Nisa