siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


100 priča o ljubavi i sodi bikarboni


Delfina
Divan-skitnje
Dvizga
Erik
Foka
Hopey
Petar
Rahatli
Raymond
Spada
Srdelica
Virtuela
Wall
Xiola
Zona

blogdekameron3.jpg

21.01.2008., ponedjeljak
Priča (7) - Bez naslova

Spada nam u ovoj briljantnoj minijaturi pokazuje, dokazuje i prikazuje da ljubav doista ide kroz želudac...

Image Hosted by ImageShack.us


Nisam stigao ni da vrata otvorim. Odmah je počela.

-Gdje si ti do u ovo doba?
-Evo me.
-Evote, evote... Gdje si do sad bio?
-De, ljub...
-Nemoj ti meni de! Gdje si bio?
-Ma svratili na piće posle posla. Šta tako fino mir'še? Nisi valjda
pravila pitu?
-Jesam, al ti je nedam. Nek ti je naprave one tvoje glumice i
producentice koje vodiš na piće.
-Ljubavi, ma one ne znaju ni jaja ispeć, a kamoli pitu umijesit. Posebno ne ovako kao ti, s tvojim predivnim rukama punim ljubavi. S krompirom, jelde?
-Nije, od tikve.
-Uf, još bolje.
-Na kockice sam je rezala.
-Jao! U dušu me diraš.
-Jel stvarno imam ruke pune ljubavi?
-Imaš, kao bioenergija. Kad me takneš, baš osjetim. Da kojim slučajem imaš nekog normalnog muškarca ne bi mogao ni da primi svu tu ljubav. Trebalo bi ih bar tri-četir.
-Jel ja tebe imam?
-Imaš, samo ti me imaš.
-Jel ti imaš i neku drugu?
-Nikako, neću valjda silazit s konja na magarca.
-Ja sam konj?
-Jesi, i to rasni.
-Stvarno?
-Maajkemi.
-Hoćeš i jogurt s pitom?
-Samo ako mi prije daš i jednu pusu.
-Može, ali u obraz. Danas sam nešto ljuta.

- 22:14 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>