<body> evo ja opet pišem post .... - just m€ .... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

08/2009 (1)
04/2009 (1)
01/2009 (1)
12/2008 (1)
11/2008 (4)
10/2008 (2)
09/2008 (2)
08/2008 (4)
07/2008 (5)
06/2008 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

~[... WelCom€ ...]~

Image Hosted by ImageShack.us


×× .RuŁ€s§. ××
~~ obavezno pročitaj pravila
~~ poštuj pravila !!!!!!!!!!
~~ pročitaj post ...
~~ komentiraj najviše 5 komantara {neman živaca vraćat više}
~~ ne ljutite se kad wam wratim samo pet kommowa a ne wishe, jel sam wam lipo rekla. lol.
~~ komentari moraju biti isključivo vezani za post i tvoje osobno mišljenje
~~ sve komentare koji na budu takvi BRIŠEM
~~ ako si za razmjenu linkova javi u komentarima

~[ ... LinXs ... ]~








[°˙:.~×~.:˙°] LoR€€
[°˙:.~×~.:˙°] p€p€
[°˙:.~×~.:˙°] p€p€ cWaY
[°˙:.~×~.:˙°] m&m&
[°˙:.~×~.:˙°] bRtaN
[°˙:.~×~.:˙°] š&m€
[°˙:.~×~.:˙°] h€l€ unD §aNj@
[°˙:.~×~.:˙°] HIM [h€l€, m&h€ & &w€]
[°˙:.~×~.:˙°] zWrKic@
[°˙:.~×~.:˙°] Ł€a
[°˙:.~×~.:˙°] y€l€n@
[°˙:.~×~.:˙°] bR&giT@
[°˙:.~×~.:˙°] m@y@
[°˙:.~×~.:˙°] sw€ fr€€ z@ bŁog
[°˙:.~×~.:˙°] M@rtinChyCh@ & Sk8er G!rL
[°˙:.~×~.:˙°] TamaRa
[°˙:.~×~.:˙°] DoDacc
[°˙:.~×~.:˙°] sP€ci@ld€sigN
[°˙:.~×~.:˙°] Lor€n@
[°˙:.~×~.:˙°] sharkyca
[°˙:.~×~.:˙°] duckDZ






~[ ... o NjoJ ... ]~

ZoW€ s€...
Kristina
kix
kixy


OnA Je ...
°°14-estogodišnjakinja
°°rođena 05.10.94.
°°VAGA !!
°°iz sućurca
°°tvrdoglava
°°znatiželjna
°°društwena
°°ljena
°°in love ...
°°mala
°°brineta


Im@ :
*msn
*icq


Ši Like§ ...
familjiju,
friends,
blog,
starke,
more, ljeto,
komp,
čokoladu,
moby,
subotu,
crnu,

putovat,
fešte,
shopping,
život,
izlazit,
RHCP...
HRVATSKU
hajduk ... i kad tuku i kad gube



Sh€ DonT Lik€ ...
koji mene nevole,
dosadu,
nastavnike ,
kad mi sole pamet,
MLAJCKANJE,
krim tim 2,
lektiru,
pravila,
nadležne,
dizat SE rano..


FriEnd§ ...
kissANA K..: lipa, zgodna, kul, lipo se oblači, šta se tiče muzike i tekstova - kraLjca
kissANA B.: ima žutih minuta, plaWuša, ljepa kosaa, fensy
kissHELE: ljepa, kul, mršawa [ko joj kaŽe], fensy,pametnaa
kissLORE: hepY, ljepa, slžemo se glede mnogih mišljenja [muzik] ...
kissJOPS: kul, ljepa, smišna, lipaa kosaa [brineta], fensy, perverznaa...kissMATEA: najbolja, luda, slatka, lipaa, komplicirana [u dobrom smislu] ...

~[ ... pictures ... ]~

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins


evo ja opet pišem post ....
nedjelja, 20.07.2008. u 10:58

aloo ljudimah, pa di ste, evo već je prošlo 300 kommova pa bi bio red da ja i na pišen post. evo ja sad najiskrenije nean blage veze šta ja pišen niti šta ću pisanot al eto vi ste se potrudili i napravili svoje kommmalii ste mi i već je prošlo 400 yesa ne 300 kommmova tak da bi, ono, bio red da napišen post ...bangpa evo ... sljedi post ....sretan
eh da mi vidimo šta se meni izdogađalo ovaj tjedan jučer:sretan
ja san uglavnom išla s anon i lorenon na moreyes, mi smo ono standardno se kupale plivale ronile i sve tako bilo je dobro. a ja san ujedno doznala i još jednu novost eek(i to iz prve ruke, naravno)eek a to je da je naša anica opet počela slušat cajkenononono , da, da, da i mene je šokiralo nonoona je tamo došla s nekin milošon bojaničenlud koji ka piva nešto lud"digni ruke u zrak"lud bla, bla, bla i tako.. a eto ona se opravdava ka da svi tamo u njenom društvu ka slušaju "to" tamo svi iz gomilice i omiša pa eto mora i ononamcor ... al eto priživila san ja i to ... pa eto ... neka svako ima pravo slušat šta oće (valjda) ipak smo mi slobodna liberalna zemlja, a onda i o ukusima se ne raspravlja , jel tako .... a ja, ja još uvik čitan knjigu koja je boljacerek svakon novon stranicon tako da onodead .... a četvrtak da mislin da je bio četvrtak a kako je bilo dobroooooobang a kako smo se samo osramotile ja i lorena na moru lud... mi smo ono standardno išle na bistriću i onda smo s mora morale ić negdi pa smo se išle zalivenzaliven..... tri točkice zaliven, neću više uglavnom je bilo OPASNO!!! doslovno ,ona je se malo gore osramotila od mene al etoo neka, ma bit će dobro, -valjda- etooo.blabla
a nako sve standardno ništa novoga malo se kupamo malo trčimo, malo se mučimo, malo treniramoblabla, ciljamozijev, ma svašta .....
ja konstantno vraćam kommove kolko vas kommma smijehsmijeh, to je nemoguće al meni to ne smeta meni je drago da mi vi kommmate i da van aj vraćam (šta se podrazumjeva, naravno) ..thumbup
pa vam evo poručujem da mi kommate jer ja vraćam kommmove smokinthumbup
okeyy???!!!cool
ajde mislim ad je to bilo to !!!yes
iden ja
yesevo još samo naknadno stavljam malu anketicu na koju vas molim da glasujete ..........

dali slusate RHCP ...
da ja sam njihov veliki obozavatelj
to je jedna od grupa koje slusam medu ostalim
kako- kad
volim samo par pjesama
ne al sam cula za njih
ko je to?
pollcode.com free polls


by

<< Arhiva >>

0