<body> ok, evo novi post, kad ga baš tak oćete - just m€ .... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

08/2009 (1)
04/2009 (1)
01/2009 (1)
12/2008 (1)
11/2008 (4)
10/2008 (2)
09/2008 (2)
08/2008 (4)
07/2008 (5)
06/2008 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

~[... WelCom€ ...]~

Image Hosted by ImageShack.us


×× .RuŁ€s§. ××
~~ obavezno pročitaj pravila
~~ poštuj pravila !!!!!!!!!!
~~ pročitaj post ...
~~ komentiraj najviše 5 komantara {neman živaca vraćat više}
~~ ne ljutite se kad wam wratim samo pet kommowa a ne wishe, jel sam wam lipo rekla. lol.
~~ komentari moraju biti isključivo vezani za post i tvoje osobno mišljenje
~~ sve komentare koji na budu takvi BRIŠEM
~~ ako si za razmjenu linkova javi u komentarima

~[ ... LinXs ... ]~








[°˙:.~×~.:˙°] LoR€€
[°˙:.~×~.:˙°] p€p€
[°˙:.~×~.:˙°] p€p€ cWaY
[°˙:.~×~.:˙°] m&m&
[°˙:.~×~.:˙°] bRtaN
[°˙:.~×~.:˙°] š&m€
[°˙:.~×~.:˙°] h€l€ unD §aNj@
[°˙:.~×~.:˙°] HIM [h€l€, m&h€ & &w€]
[°˙:.~×~.:˙°] zWrKic@
[°˙:.~×~.:˙°] Ł€a
[°˙:.~×~.:˙°] y€l€n@
[°˙:.~×~.:˙°] bR&giT@
[°˙:.~×~.:˙°] m@y@
[°˙:.~×~.:˙°] sw€ fr€€ z@ bŁog
[°˙:.~×~.:˙°] M@rtinChyCh@ & Sk8er G!rL
[°˙:.~×~.:˙°] TamaRa
[°˙:.~×~.:˙°] DoDacc
[°˙:.~×~.:˙°] sP€ci@ld€sigN
[°˙:.~×~.:˙°] Lor€n@
[°˙:.~×~.:˙°] sharkyca
[°˙:.~×~.:˙°] duckDZ






~[ ... o NjoJ ... ]~

ZoW€ s€...
Kristina
kix
kixy


OnA Je ...
°°14-estogodišnjakinja
°°rođena 05.10.94.
°°VAGA !!
°°iz sućurca
°°tvrdoglava
°°znatiželjna
°°društwena
°°ljena
°°in love ...
°°mala
°°brineta


Im@ :
*msn
*icq


Ši Like§ ...
familjiju,
friends,
blog,
starke,
more, ljeto,
komp,
čokoladu,
moby,
subotu,
crnu,

putovat,
fešte,
shopping,
život,
izlazit,
RHCP...
HRVATSKU
hajduk ... i kad tuku i kad gube



Sh€ DonT Lik€ ...
koji mene nevole,
dosadu,
nastavnike ,
kad mi sole pamet,
MLAJCKANJE,
krim tim 2,
lektiru,
pravila,
nadležne,
dizat SE rano..


FriEnd§ ...
kissANA K..: lipa, zgodna, kul, lipo se oblači, šta se tiče muzike i tekstova - kraLjca
kissANA B.: ima žutih minuta, plaWuša, ljepa kosaa, fensy
kissHELE: ljepa, kul, mršawa [ko joj kaŽe], fensy,pametnaa
kissLORE: hepY, ljepa, slžemo se glede mnogih mišljenja [muzik] ...
kissJOPS: kul, ljepa, smišna, lipaa kosaa [brineta], fensy, perverznaa...kissMATEA: najbolja, luda, slatka, lipaa, komplicirana [u dobrom smislu] ...

~[ ... pictures ... ]~

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins


ok, evo novi post, kad ga baš tak oćete
srijeda, 16.07.2008. u 12:08

jedan informejšn:
evo ovak ka šta san i napisala prošlo je 150 kommova, pa bi bilo vrime za new post......sretan
a evo post posvećujem svojoj svježe nabavljenoj knjizi yesOŽILCI yes(anthony kiedis) ... uglavnom ja san nju nabavila i TEK počela čitat naravno =). prročitala sam otprilike 40-ak stranica, jer san je tek dobila dead(no ok nije baš moja al eto mi ćemo to tak nazvat jer bi bilo komplicirano objašnjavat, onako kako baš je , tak da ćemo malo zaobići pravu istinu jer san već rekla zakajbang)
no ugl ja sam je počela čita i to je jedino bitno u svem ovom. ne?!!?thumbup
ja sm tu prošla jedno i po poglavlje, i za sad mi se sviđathumbup a i mislin da će tako i ostat jer san je prolistala i fala bogu vidila da je dobra tako san i čula.thumbuppartysmokin
ja sam sad napravila jednu malu stankicu da van napišen post.
no dosta o knjizi, o njoj ću još pisat kad je pročitan cilu. zujozujo

i tak a uzela san ja i onaj dvd i slobodne di je koncert peppersa u japanu.yes
super jethumbupsmokin, al je jedini problem šta traje samo 60 minuta... ah štaćeš .... neka

a vak inače u mom životu nema niš posebno, opet smo počeli s mučenjen ka i obično, oko 25.07. vjerovatno iden tj. idemo u ludbreg cool(šta je po meni malo glupo jer šta nas sad imaju vodit ludbregbang u sri lita a po zimi na korčulubang, al etoneka bollje išta nego ništa, ma bit će okej nadam se, dobro bude gorinaughtywink)

još bi ovu priliku iskoristila da wavezahvalim i pozdravimmah sve koji mi kommju jer 250 zujokommova nije baš tak malo, (cooldosadašnji rekordcool) i da van kažen da mi vi još komate jer ja naravno vracamyes svaki kommic koji mi vi date tak da ......
imam samo jednu molbu a ta bi bila da mi kommate i to puno....
to bi bilo to mah
uživajte i komajte mi !!!mah
BYmah

<< Arhiva >>

0