< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...more lies...?

one of a kind

i am colorblind

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

the trouble with life is there's no background music



ekv-ljubav

ja sam oduvek spavao s tvojim imenom na usnama
ti si oduvek spavala s mojim imenom na usnama
i kuda krenem, tvoja ruka u mojoj ruci
i kada zelim nesto da kazem,ja kazem mi

ljubav, ljubav
ljubav

i svi moji drugovi su odavno i tvoji drugovi
tvoje ime su stari Slaveni imali u recniku
i kada zelim da kazem ja, ja kazem mi
i kada mislim o sebi, ustvari mislim o nama

ljubav, ljubav
ljubav

kako vreme nam prolazi, da, vreme nam prolazi brzo
i dani i noci su slonovi na indijskom crtezu
i boli i boli i boli i boli, boli nas ljubav
i boli i boli nas ljubav, boli nas ljubav

ljubav, ljubav
ljubav

polako dosada mrsi nam kosu i prlja nam ruke
polako dosda gladi nam bore od nocnog smeha
i nasa imena od prije su navika
boli nas ljubav, ljubav, ljubav

ljubav, ljubav
ljubav



placebo-i'll be yours

I'll be your water bathing you clean
The liquid piece
I'll be your ether you'll breathe me in
You won't release
Well I've seen you suffer, I've seen you cry the whole night through
So I'll be your water bathing you clean
Liquid blue

I'll be your father, I'll be your mother,
I'll be your lover, I'll be yours [x2]

I'll be your liqour bathing your soul
Juice that's pure
And I'll be your anchor you'll never leave
Shores that cure
Well I've seen you suffer, I've seen you cry for days and days
So I'll be your liqour demons will drown
And float away

I'll be your father, I'll be your mother,
I'll be your lover, I'll be yours [x3]
Yours...



damir urban-odlučio sam da te volim

Odlučio sam da te volim,
nadam se da ovo nije pjesma.
Odlučio sam da te volim i pustim prašinu
da živi dok je ne zaprosi vjetar i prenese preko praga,
od sada…

Da, sada gledam kroz tvoje oči ,
ti si nišan na licu moga anđela.

Oprosti mi što odlazim,
ja nikada ne ostajem.

Odlučio sam da te volim i onim čega se najviše bojim
– abortusom i atomskom bombom.

Ti i ja smo taoci visina,
sve dok se zemlja ne oduži oblacima,
bez imalo sebe …

Da, sada gledam kroz tvoje oči,
ti si nišan na licu moga anđela.
Oprosti i što odlazim,
ja nikad ne ostajem.

Image Hosted by ImageShack.us

crossfade-death trend setta

Yea it's what I've become that I fear the most I never thought it could get so wrong.
I believe there's a part of me that I cannot beat.
A part of me that I can't defeat.
The side of me that just doesn't belong.

Judging by the weight of my fucked up world I think maybe I should take a step back from this.
I need to quit pushing, just let it roll.

The waves that you made push me, push me.
The things that you say push me, push me.
The waves that you made push me, push me.
So I'll play God now and blow you, blow you away

Yea, it's what you've become that I took today.
You never thought I could be so strong.
You can see there's a part of me that you cannot beat.
And part of you will always remember me.
When you look around and you are so alone.

Judging by the weight of my fucked up world I think maybe I should take a step back from this.
But you had to keep pushing so I let it go.

Now that you pushed me, I bet you wish we could have made things better.
And now you see that I could be another, would be another death trend setta

linkovi

darklabel
tanya-hasky
tanya-hasky(kvak.blog)
F3aNOr
thilivren
papercut9
dejabrew
st.fallen
newgrounds(toons)
fat pie(very sick toons)
leonore

subota, 25.08.2007.

u pičku mater...=)...

evo,napokon sam toliko inspirirana za post da neznam odakle da počnem...moram priznati (na moju žalost) da sam potcijenila grupu vatra...iskreno,toliko su me se dojmili da možda u skoroj budućnosti postanem fan...=)...prije nego ex-darklabel reagira na tu izjavu:nebrini,elvis je još uvijek no.1 na mojoj listi...=)...

vatra


inače ukratko:vatra je rock band iz virovitice osnovan 1995....članovi banda su irena celio - cega (na klavijaturama i kao prateći vokal),ivan dečak (vokal i ritam gitara),robert kelemen (na električnoj gitari),boris gudlin (na bas gitari) i mario robert kasumović (na bubnjevima)....do sada su snimili 6 albuma:između nas,anđeo s greškom,prekid programa,krici iz središta mraka,lijena nepostojeća slova i aritmija...što još reći o bandu osim da odlično zvuče...?=)...pa,evo malo lyrics-a...

Reci gdje to dobro lose pobijedi
Nikad ne docekam kraj, uvijek zaspim
Gdje se to vojska straha pred bitku raznjezi
Okrene ledja zlu pa se prehladi od ljubavi...

Placem a smijeh u mojoj glavi zvoni
Ne pitaj nista, suti, sad gledaj kako gorim...
Placem a smijeh u mojoj glavi zvoni
Ne pitaj nista, suti...

Reci gdje to dobro lose pobijedi
U mojoj zemlji vec dugo ne igra taj film
Gdje se to vojska straha porote uplasi
Povuce zadnji dim i popizdi od ljubavi...

Placem a smijeh u mojoj glavi zvoni
Ne pitaj nista, suti, sad gledaj kako gorim...
Placem a smijeh u mojoj glavi zvoni
Ne pitaj nista, suti...

vatra-gorim


Meni je dosta
htio bi prestati
igrati vječno sporedan lik
za mene čuvaš najgore uloge
za mene pišeš koma scenarij

Pogledaj da li me možeš presnimiti
prijevod je loš
nitko nezna što govorim

Pogledaj da li me možeš presnimiti
signal je slab
opet se gubim

Meni je dosta htio bi mjenjati
svoj crno bijeli za color film
nikada neću dobiti oskara
jer drama bez akcija
nije luda

Pogledaj da li me možeš presnimiti
prijevod je loš
nitko nezna što govorim

Pogledaj da li me možeš presnimiti
signal je slab
opet se gubim

vatra-ruska



| ...lies... (2) | ...pain... | ...revenge... |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.