ponedjeljak, 02.07.2007.

Ništa bez reklame! Ili kako bi jedan naš tajkun rekao: "I loša reklama je reklama"

Sinoć je otvoreno «Makarsko ljeto 2007.» uz program na Kačićevu trgu, koncert Nine Badrić i vatromet. Žao mi je u stvari što nisam vidila naš «Tempet» koji je premijerno uz Gradsku glazbu izveo «Eru s onoga svijeta». A s našim folklorašima sam dogovorila radit jednu priču za blog. A veza mi je Saša Vujčić. A tu su i Dino Beroš, Marina Tomić, Sanja (teta u vrtiću), Ivo Montana…. Ma upoznajem ih sve polako. Dobra su ekipa, dobro se zabavljaju, putuju, i luuuudi su skroz. E, a na otvaranju je sponzor bilo «Ožujsko». Da mi je znat kako se onda Kačiću u rukama našla limenka «Zlatoroga». E, šta ti je marketing?!

Image Hosted by ImageShack.us

(Kačić s limenkom "Zlatoroga")

Na žalost nije nam neki epp što su se u dva dana srušile dvije letjelice na Braču. U jednoj su bila dvojica Makarana, Damir Srzić (49) iz «Dosme» i Duje Pajić (55) što radi u banci. Upali su u zračni vrtlog i srušili se u more i srećom su ok. Danas je pao avion s dva stranca i oba su prevezena u bolnicu s težim posljedicama. Prije 2-3 dana na Hvaru se zapalio i turistički brod «Calypso» koji se sidri u Makarskoj. E, baš nas ide. Sigurnost je na prvom mistu, a za ostalo ćemo lako.
Zadnje vrime se dosta lutalo. O marketingu u tučepskom «Michigenu» se dosta govorilo. Ali preskočili smo jedan detalj. Andrijica nam ovde demonstrira jednu fotelju za razne sexy poze, koja se također tamo nalazi. O detaljima pitajte Andrijicu. A stolica košta 1.000 eura, samo da se zna.

Image Hosted by ImageShack.us
(Andrijica, vlasnik tvrtke «Tripart, arttrip».)

A dobar marketing su imale i makarske rukometašice na čelu s Mladenom Bagićem. Na jubilarnom, 10-om turniru su okupili 700 mladih iz 7 zemalja (Mađarska, Slovenija, Finska, Rusija…., a ne znam sad sve). Svaka čast Bagiću.

Image Hosted by ImageShack.us
(Prije svečanog otvaranja na trgu, sudionici turnira su se okupili na Plišćevcu)

DJ Vedran Brkulj nas je pozvao na party u beach bar «Buba». On i DJ Ljubiša, dr. Lake Šetnje, dobro su se zabavljali, i sve to dobro prenili na okupljene. Je da su zvučnici zakazali, ali sve se brzo sredilo. Vice sickofitall je o tome više pisao.

Image Hosted by ImageShack.us
(Buba – dj's)

Na plaži kraj «Bube» već vladaju velike gužve, ali je atmosfera odlična. Ma šta Zrće?! Nama samo fali malo marketinga, šišamo ih nemilo.

Image Hosted by ImageShack.us

A i ova trojica su ko s reklame. Saša iz «Tempeta» je u sredini. Kaže da mogu objavit njegov broj mobitela za djevojke. Ali bez zadnje znamenke. Eh, Saša, davno si ti prevladao te brojke. Objavit ćemo bez zadnje dvi znamenke. Znaš li koliko je to onda kombinacija, permutacija ili varijacija (da je pogodit koja). Ali to samo na zahtjev, inače ne objavljujem brojeve.

Image Hosted by ImageShack.us

Ništa bez «Prirode i društva». Jeste li ikad vidili kako izgledaju krijesnice? Snimljene su na Sv. Petru.

Image Hosted by ImageShack.us

One su se za svoj marketing pobrinile same. Imaju vlastite city lights. Makarska bi uskoro ponovo mogla biti zanimljiva što se marketinga tiče. Čujem da će se ovdje snimati reklama za neku talijansku tjesteninu. Možda čak Barillu. Za vrime «Porina» su u Makarskoj bili neki talijanski «poslovnjaci». I baš im se svidilo. I onda su dali ruke i naši s HTV-a (mislim na Makarane) da se to realizira. I po svemu sudeći bi se to trebalo odigrati idući misec. Dio bi se trebao snimati baš na Kačićevu trgu. A kad smo kod Talijana…. Ovo je jedan Marco.

Image Hosted by ImageShack.us
(Totalno atipičan Talijan)

Pita on nas (bili i Edita i Faso) da šta znamo o Talijanima. Mi odmah mafija, pizza, tjestenina, cipele…. Ajme uvrede! Da su to stereotipi i bla, bla… Ja pitam šta on zna o Hrvatskoj. Kad «paf», ništa! On da je ovde super i da su ljudi izvrsni… Ma nemoj ti meni… I da je on već preporučio svojim prijateljima ljetovanje…. Ma nemoj ti meni… I tako on pokušava spasit stvar, a ja onda još dodala. OK, naši muškarci vas mrze zbog nogometa, di god dođete svugdi ste najbučniji, nemate pojma strane jezik, kad dođete u restoran ne bi Bog stvorio sve što vi zamislite…. On da je on Talijan i da je ponosan na to. I ja sam Hrvatica i isto sam ponosna na to. I tako se pogledamo i umremo od smija. Ajmo iz početka. Normalni ljudi bi trebali znat pričat. Proveli smo tako par dana baš se dobro družeći. Vodili ga i u «Taboo» u Podgori. On se oduševio. Da bi piće u takvom baru u Italiji bilo skuplje bar pet puta. Marco je inače atipičan Talijan. Govori četiri strana jezika, visok je, tiho priča da se treba napregnit da sve čuješ, sprema se za neku visoku poziciju u UN-u. Ali razmijenili smo e-mailove i dogovorili susret ovde ili negdi drugo, svejedno. Bilo je tih dana još zanimljivih faca. U «Skali» sam snimila tipa s reklamnom majicom «Eve». Fenomenalno. A i on… ko da su ga unajmili da ih reklamira. Pa da nije totalno dobar? Pitam mogu li ga uslikat. I evo…

Image Hosted by ImageShack.us
(K'o s reklame)

Isti dan sam prolazila kraj Muzeja rakova i riba. I s vrata snimim jednu školjkicu «Petrovo uvo» koju dugo tražim. Svega 5 kuna. Vlasnik mi je pokloni,… da sam domaća. Kad sam već tu bacim pogled u muzej. Čega tu sve ima… Čudo jedno. Sve što je u našem moru, uglavnom u ova dva kanala, ulovljeno zadnjih 30 godina.

Image Hosted by ImageShack.us

Dosta nas skoro svaki dan tu prolazi, s Lištuna prema Rockyu, i samo prođe kraj ovog muzeja.

Image Hosted by ImageShack.us

Oni koji nisu, stvarno bi trebali vidit šta se sve tu sve nalazi. Vjerujte da ćete se iznenadit.

Image Hosted by ImageShack.us
(Muzej u Ulici fra F. Grabovca)

Ali ajmo malo put pod noge…. Kolega Kreso i ja smo po službenoj dužnosti išli na otvaranje autoceste Šestanovac – Dugopolje. Došli dosta ranije, ali who cares. Hodam po biloj crti, sunce zapeklo, ne vidi se kraj puta… Odmah ja počela da sam ko na američkom highwayu, ostala bez goriva, s polupraznom bocom vode u ruci i klipsam… Krešo umro od smija. A pucaju me filmovi. Pa šta? To je super početak nekog filmskog scenarija. (A i ne misliš na trenutne uvjete rada). Sad se iza toga svašta može počet događat. A i je.

Image Hosted by ImageShack.us

Kako je došao premijer Sanader na otvaranje, osiguranja je bilo ko u priči. Pregledali Krešin ruksak i opremu. Mene nisu dirali. Valjda izgledam pitomo. Možda i nezainteresirano. (Ali to je samo marketing). Uglavnom sam ih slikala. Hehehe…

Image Hosted by ImageShack.us

I onda su došli i pusti drugi političari. Ko da nemaju drugoga posla. A šta će radit kad nam država funkcionira ko švicarski sat ;-)))) (čitaj s pojačanom ironijom). U onoj masi naroda snimili smo mi i neke makarske političare.

Image Hosted by ImageShack.us
(Ante Novak ispred video zida)

Posebno je bila zanimljiva jedna bakica koja jedina, mislim, na tom području izrađuje zobnice (ili zovnice kako neki kažu) na onaj starinski način. Fenomenalno.

Image Hosted by ImageShack.us

Glumci Vedran Mlikota i Goran Navojec su imali svoj show. Totalni luđaci. Pivali su neke pjesmice od kojih sam plakala od smija. Dali su mi da slikam tekst.

Image Hosted by ImageShack.us

Da bi se oladili od pustih špartanja, Edita i ja otišle na piće u «Tabooa» u neku uru kad još nema svita. Sile, naručile piće i počele se nešto zafrkavat. Konobari gledaju. Možda i malo bezobrazno. Dolazi jedan i pita upaljač. Ja da ima vatre koliko hoćeš. Mi se opet počele kesit. A on da ne čuje dobro. Tek smo onda zavarile. Ništa čoviku nije bilo jasno. Objasnile smo da se samo dobro zabavljamo. I sve ok. Često se pitamo zašto se ljudi više ne zabavljaju. Pa tko to nema problema??! Ali život je kraaaaaatak! Eeeeej, ljudi!

Image Hosted by ImageShack.us
(Snimljeno par dana ranije, u kasnim noćnim satima)

U «Taboou» je inače odlična atmosfera, u noćnim satima se upali rasvjeta u moru. Malo je dislocirano iz mista tako da nikome ne smeta. A i muzika je odlična. Nije ni čudo što je Talijan komentira kako je komentira. Vlasnik je moj školski kolega. E, pa nismo mi baš generacija za bacit.

Image Hosted by ImageShack.us

Ovako «Taboo» izgleda s ceste. A i DJ Jakir zna svoj posao. Sve je na otvorenom i ko stvoreno za vruće ljetne noći i provode.

Image Hosted by ImageShack.us

Ali ima i onih dana kad se ljetno nebo zacrni. Znate onu pismo makedonske grupe «Leb i sol» «Čekam kišu»? To je to. Doduše, tresla se brda, rodio se miš. Palo par kapi i gotovo. Kasnije smo se gušili u sparini. Ko da smo u express loncu. Ali sam zato na Sv. Petru uvatila jednu munju na video.


(«Čekam kišu». AKo ne možete otvorit, samo na YouTube upisite Cekam kisu, ovo se posebno odnosi na onoga koji je u Adobu poslao sliku sa Sv. Petra. Otvorena!)

Kad sam uploadala ovaj video pri kraju padne sistem i pokaže se sljedeća obavijest; «Sorry, something went wrong. A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation». (Otprilike; «Oprostite, nešto je pošlo po zlu. Zadužili smo tim visokoobrazovanih majmuna da pomognu u rješavanju ovog problema»). E, šta ti je dobar marketing. Svaka čast!

- 18:24 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.