nedjelja, 18.03.2007.

Rupa u rupi

Važno da smo mi smislili biznis s kojim ćemo se obogatit. Imamo kompletan scenarij. I lokaciju, i sistem rada i slogane, sve... Reka je Suri da, po uzoru na stare Spartance, moramo ideju prespavat. Ako se poklapa ono od noći s onim od sutrašnjega dana, to je to. Ali nećemo otkrivat detalje. Za to ipak treba poseban post. Edita je rekla da je ona prespavala i da je sad još sigurnija. Sve to se događalo neku večer u Rockya. Petak. U Rockya dolazi i jedna cura, Maja Marković, za koju mi kažu da je na Bingu osvojila Škodu fabiju. Čestitamo Majo!
Išli večeras na buće. Martino mi kaže da mu je brat iša u Afriku surfat. Oni i Miljenko Franić i ta ekipa koja traži povoljan vitar po svitu za svoja jedra. A mi ćemo koristit naše vitrove i naše more. Za ovo malo ribice što je u njemu ostalo. Svago prodaje ribu i kaže kako ga nervira kad ljudi dođu kupit i kažu: "Zašto ti je tako skupa riba? Ko da si je hranio?". A onda i druga strana priče. Božo Granić taman kupio tabinju. Tumači da je to nešto između šnjura i mola, i vidi je kolika je i... I ja pitam da ali ju je sam uvatio. "Jesan na punti od takujina!", Božo će nasmijano s blagim cinizmom velikog gurmana. Niti sam lovila niti prodavala, a ni kupovala ribu. Za početak sam samo išla vidit kako je ribama. I mogu vam reć - ladno.
Image Hosted by ImageShack.us
(Ima dana kad mi je more stvarno - do kolina)
Nedavno se na rivi sritnem s kolegama. I taman razminili par riči kad evo ti Vedrana Josipovića. E, kad smo "svi mi lipo tu na okupu da znamo kako ima jedan grafit nasrid plaže... i šta radi TZ... i sramota... mi jedna turistička zemlja....". I baš kad smo Edita i ja otišli na brzo hodanje do Cvitačke uslikam rečeno.
Razza Romana figli di puttana! Razza Romana ne trebam prevodit, a ostatak kaže da se radi o - kurvinim sinovima. I tako to stoji već mjesecima, dane kažem da se radi i o većem vremenskom intervalu.
Image Hosted by ImageShack.us
(Bar pitura nije skupa)

Dan je bio predobar da bi nas poremetile bilo kakve parole. Osejava u nekom svom miru. I onda pravac Dugiš.
Image Hosted by ImageShack.us

Zlata Rica me je pitala šta ne slikam rupu na Dugišu da se vidi "sjaj i bijeda Hoolywooda". A baš sam tih dana otkrila jednu drugu rupu. Onu koja gleda na tu rupu o kojoj je ona govorila. I ovako vam to izgleda. Radi se o školskom zidu. Je li ovo rupa iz pisme Pink floyda "Wall"?
Image Hosted by ImageShack.us
(Rupa koja gleda na rupu)

A ovo je pogled na školu s druge strane. Neki porazbacani kiosci i kontejneri. Kojih fali na sve strane.
Image Hosted by ImageShack.us
(Školana Dugišu)

A na drugoj strani rupe je veliki ograđeni prostor u kojem su nekakvi auti. Čije je to i šta tu radi nemam pojma.
Image Hosted by ImageShack.us
I baš bez veze. Koliko ta rupa stoji tako bez ikakve namjene? Više se i ne sićan kad je iskopana. A kako bi tu bio dobar skate park. Izvrstan. Sad će svi reć, jesi normalna kolika površina... Jeste li vi? Koliko ta površina stoji tako i ničemu ne služi. Ovako bi imali najveći skate park u državi. Bar nešto čime se možemo hvalit. Samo izbetonirat i napravit potrebne poligone i skakaonice i eto. Super. I ne bi više ovi cmoljili kako se uništava kamen na Kačićevu trgu i ne znan ni ja di. Dvi stvari riješene otputa. (Najlipše misto za dvoranu pa nek "struka govori svoje" koliko 'oće).

Zato školsko dvorište posluži za koju aktivnost. Pogotovo preko velikog odmora. Igra se picigin. Pripreme za lito su uvelike počele. I to - na suvom. Bravo!
Image Hosted by ImageShack.us

I u drugom školskom dvorištu su bacili na naš najpopularniji sport predviđen za plićake u kojima se muški dio kupača trudi privuć pažnju ženskog dijela prosutog po šugamanima i ležaljkama di se skuplja preplanula boja u iste svrhe.
Image Hosted by ImageShack.us
(Picigin u školskim dvorištima za vrime velikog odmora)

Vraćamo se u centar grada di je u subotu na barakama gorilo oko tri ure ujutro. Izgorio je jedan kiosk s tekstilnom robom. Požar je ugašen sat vremena kasnije.
Image Hosted by ImageShack.us
Iza kioska je bilo nekih drvenih grada koje su u biti planile. Vatrogasci su ih prebacili preko zida, na pločnik. Policija je to malo pregledala, ispitivala i mirila. I to je bilo to.
Image Hosted by ImageShack.us

Vraćam se kući, kad na ulazu u zgradu postavljena kanta za papir. Postavio Grad. Aj dobro, bar u mene ima papira na bacanje.
Image Hosted by ImageShack.us

I tri i po ure su ujutro. Tako je to kad se zaglavi, a onda ti se još i ne spava.

- 02:26 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.