četvrtak, 08.03.2007.

Totalna pasiva

Postoje dani kad mi na pamet padne rečenica koju znaju izgovorit indijanci (bar sam tako čitala), a ona kaže: "Danas je dobar dan za umiranje". Mislim da mi je ponekad to jasno. Iako u biti sve oko tebe živi i zuji i događa se, negdi u djeliću sebe imaš osjećaj neke opće truleži. Možda preteška riječ. Možda. Sreća je samo što me to rijetko obuzima. Bolje reći ne dozvoljavam da mi se češće dogodi. I ovo mi se čini puno. Ali obično je nečim izazvano. Kao što je bilo posjetom hotelu "Miramare". Šta me je uopće natiralo da lutam avetinjskim prostorom? Jednu subotu u sitne sate čuli su se glasovi iz njega. (Zvuči onako jezivo, sad se već sprdam). Neki naši školarci su se tu zabavljali. Sutra sam svratila po danu i našla tonu boca, od čega je priličan dio bio od alkohola. Nisam im zamjerila. Njima se nema što zamjerit. Onakvi su kako ih se odgaja. Ne prozivam nikoga (ni roditelje, ni školu, ni društvo, ni sve njih pojedinačno niti zajedno), samo kažem da mi svi brzo zaboravimo kakvi smo mi bili, šta je sve utjecalo na nas, u kakvom smo okruženju bili, koliko nedoumica, pitanja, (ne)mogućnosti.... Koliko raznoraznih utjecaja. Totalna zbrka u glavi. Tada sam ostala samo na svojim razmišljanjima. Opet se sve ponovilo. Radilo se o kasnim popodnevnim satima i čini mi se da su bili skejteri i roleri. To mi je, onako s rive, zvučalo skroz cool. Dan poslije opet posjeta. Ovako vam to izgleda.

Image Hosted by ImageShack.us
(Pronađete neki ulaz, koji na slici izgleda prilično idilično)

Image Hosted by ImageShack.us
(I s terase bacite pogled na naš mali, mirni grad koji je odavno zaboravio postavljat pitanja)

Image Hosted by ImageShack.us
(Pogled na naš mali grad je savršen s ove visine, ove perspektive i ove strane.)

Image Hosted by ImageShack.us
(Mogla bih ponovit rečenicu s prethodne slike)

Image Hosted by ImageShack.us
(I u tom hladnom, praznom, nikad oživljenom prostoru, ipak se nađu tragovi života. Štoviše, apsolutno pozitivni. Prava vibra!)

Image Hosted by ImageShack.us
(I vječne suprotnosti, borba dobra i zla, anđeo i vrag))

Image Hosted by ImageShack.us
(Naznake squota. "Instalirane" su improvizirane višalice, da se jakete ne išporkaju. Ko će kući objasnit?!)

Image Hosted by ImageShack.us
(I tu je idili kraj. Jasna slika rušilačkih pobuda. I energije koja se nema di pametnije i bolje praznit. Već treba bit oprezan za daljnje pretraživanje)

Image Hosted by ImageShack.us
(Opet ista priča)

Image Hosted by ImageShack.us
(Na predzadnjem katu zgodno pitanje "Gdje je ljubav?" i oznaka "Izlaz". Ja ovde mogu zamislit i jako loš scenarij budući da "izlaz" ne vodi nigdje. Možeš samo sići jako brzo - bez stepenica i lifta. I kobnim posljedicama u tom slučaju)

Image Hosted by ImageShack.us
(Otprilike kao i kroz ovaj otvor koji je očito planiran za lift, ali ničim nije zaštićen)

Image Hosted by ImageShack.us
(Poruka ispisana na podu jedne od etaža: "Sljedeći put ćemo pisati krvlju". Ne mogu reći da ovakve škrabotine uzimam za ozbiljno. Samo su odraz totalnog negativizma. Zašto i čemu?)

Bez veze. Ovo je samo jedno zapažanje. Neki dan sjedim s Editom na kavi. Nešto sam se zapiljila. S leđa mi došla teta Ankica (bivša stjuardesa) i kaže Editi da me pozdravi. Kažem joj da je nisam vidila. Ona će, smijući se, da ja vidim i previše. Izgleda da je tako. Mislila sam da će me plaža malo opustit. GREŠKA.

Image Hosted by ImageShack.us
(Nekad mi ovi bageri idu na živce)

Image Hosted by ImageShack.us
(Nekad ih uopće ne primjećujem. Postali su kao normalna stvar)

Image Hosted by ImageShack.us
(A kako i neće kad su na svakom koraku?!)

Image Hosted by ImageShack.us
(Ali to nije smetalo jednom čovjeku koji je došao čak iz Mostara i skočio u more. Pitam ga zašto tek sad jer je već bilo oko pet sati popodne. On kaže da je "tek sad došao". Izvrsno. Kad mi ne cijenimo ono što imamo, ima tko će. Bojim se da nam to budućnost neće oprostit. Ni priroda)

Image Hosted by ImageShack.us
(Evo jednog bora nasred plaže kojemu su posjekli granu da mogu progurat bager. On sad plače svojim teškim, smolastim suzama.)

Najlakše je šutit. Samo vi....

- 09:11 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.