srijeda, 10.01.2007.

Vatreni dečki na Marineti

Već je debelo bio pa' mrak kad je mirnu večer propara zvuk vatrogasne sirene.
Vatrogasci su najvećom mogućom brzinom, pod rotacijom i sirenama,
prošišali preko rive. Netko me je nazvao i rekao da se nešto događa na
Marineti. Kad tamo auto na parkingu, a iz njega se dimi. Vatrogasci su ga
brzo "zaprašili" praćeni pogledima okupljene mase. Ipak se sve odvija u
centru grada. Vlasnik auta Frane Mucić, vjeroučitelj i voditelj plesne škole,
stajao je sa strane, živ i zdrav. Ostalo i nije važno. Uzrok događaju nije mi
poznat. Jer me i nije zanimo.

Image Hosted by ImageShack.us
(Jedan od braće Dorinih na licu mjesta)

Poslije toga odem u Skale. Ne znam kako mi uspije posvađat se s konobarom. Sašom, da kojim drugo?! Na pitanje imaju li čaj od naranče s cimetom, ko da sam ga ubola šestarom u oko. Ispalio! Da nikakva moja "američka sranja" oni nemaju i ako ću nešto "s cimetom da to može biti samo čaj od jabuke. I to Franckov. I kupujmo Hrvatsko". Sve je on meni to, mrtav 'ladan, tako lipo nabroja. Pitam ga jesu li njegove fensi "ala Tarik" naočale možda "kupujmo Hrvatsko" ili možda njegov "in" džemper? Da "ne može on sa mnom nikako izać na kraj" i ode po čaj.
Kad ga čekaš da ti donese smeđi cukar (jer je to još uvik ekstra zahtjev) onda je to "vlak zvan čežnja", a kad pitaš "jesu li slučajno tu negdi novine", (jer ne smiš grubo ni drsko zahtjevat ništa što je izvan opisa radnih zadataka), onda ti postane jasno kako "novine mogu ubit i muhu i čovjeka". Ali dok je SS na snazi ja ću ići u Skalu. Jer drukčije to ne bi bilo to. Stvaaaarno.
(SS - skraćenica za Saša gazda i Saša konobar).

Image Hosted by ImageShack.us
(Saša: "Kupujmo Hrvatsko!" Zna posal i - gotovo!)

Iz Skale sam jučer slikala našega nogometaša Matu Dragičevića s djevojkom Petrom Nižetić iz "Po ure torture". Šetali preko rive. Zvijezde i zvjezdice su uvijek zanimljive. Ma koliko mi šutjeli o tome.

Image Hosted by ImageShack.us
Mate Dragičević i Petra Nižetić

Dan-dva prije toga lunjamo Edita, Eni i ja po rivi. Taman pa' mrak. One obavile spizu, a onda smo sile na klupu ispred Mercesa. I onda smo se odlučile za foto session. Edita je reklamirala neke proizvode na klupi. Prolaznici samo što se ne krste. Mi smo im čudni jer se zabavljamo, smijemo i glupiramo. Pitamo jedan par oćemo i njih slikat (ne moraju na klupi!). Oni su "zauzvrat" pristojno predložili da će oni slikat nas sve tri. "To je naš način da nam se vi sami ponudite da nas slikate", kažem. Njima i dalje ništa nije jasno. Ljudi, moj problem i je što mi je sve postalo jasno. Pa mi dosadno.

Image Hosted by ImageShack.us
Edita reklamira zdravu hranu

Image Hosted by ImageShack.us
(Isječak sa snimanja reklame (pa ipak smo mi profesionalci koji uz film na DVD stave i isječke). Dobar proizvod je dobar proizvod, ma koliko mi šutjeli o tome!)

I neke druge "reklame" su izložene po našem gradu. Ovo je doduše posao blogera "sick of it all"-a (ako on to već nije obradio), ali pošto je on na "privremenom odmoru" u Slovačkoj ja sam "okinila" jednu sličicu da se zabilježi djelo "gospodina" autora grafita.

Image Hosted by ImageShack.us
(Ej, stari, ovo prvo ti je frustracija, a drugo krajnji domet. Ti očito možeš s planine, ali ona s tebe nikad neće. Pritisnila te toliko da hodaš ko neandertalac. Ili se to nikad i nisi razvio?)

A malo dalje je bila i jasna poruka nama blogerima.

Image Hosted by ImageShack.us
(Bloga mi moga, nije nam lako!)

Ne mogu bez prirode i društva. Ne znam je li dica u školi još imaju predmet koji se tako zove ("Priroda i društvo"). Društvo nam je odavno otišlo da ne kažem gdje, ali priroda je puna psećeg dreka zbog kojeg imam bolove u vratnom dijelu kralježnice jer stalno gledam da ne ugazim di ne triba. Pasa, ako niste alergični, definitivno treba pomazit po glavi, a njegova vlasnika prokinit nogom -istom onom kojim si ugazio di ne triba. Nije se dogodilo meni, da ne bude zabune, ali bi dala noge da se ovaj problem dovede u red. I zato pogled u nebo. Koje je jučer bilo predivno s crvenim oblacima.

Image Hosted by ImageShack.us
(Svaka blesa gleda u nebesa! Vi k'o ne gledate?! A šta upravo radite?)

I da se vratim na problem pasa. Prije nekoliko godina su neki lokalni političari predlagali da Grad uvede odredbu po kojoj vlasnici pasa moraju imati papirnate vrećice u koje bi dotični kad izvedu pse morali u to skupljat njihov izmet. Naime, pošto bi Grad davao te vrećice na njih bi se tiskao logotip grada (da se vidi tko to financira). Ali to se može i drugačije tumačit. To je slučaj kao sa svakim proizvodom na kojem je reklama. Sadržaj vrećice je zapravo sranje, a na ambalaži piše GRAD. I tako bi mi, igrom slučaja, došli na novu verziju one stare narodne "Zlatna vrčina puna g.....".

- 22:25 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.