ponedjeljak, 25.12.2006.

E, moj Saša!

Pa tko kaže da je Božić samo tradicija?! To je prava čarolija u koju ja vjerujem. A i u stvarnom životu se pokazala kao istinita. Dakle, dogodilo se čudo. Konobar Saša iz Skale mi je sve oprostio. I čestitao Božić sa širokim osmijehom. (A problem je nastao kad sam o njemu pisala u jednom postu). I taman kad sam pomislila da čuda postoje, vrati se Saša ozbiljan i kaže: "Ovo je samo za blagdane. Od sutra opet isto!" Prihvatim pravila igre, ali napomenem da nema vraćanja na staro. Šta je oprošteno, oprošteno je. Od sutra novi rat. I željezna zavjesa. I borba oko nafte (u toj je kategoriji čaša vode u Saše). I... naći ćemo mi već razloga za fight.
Ovih dana je u Skali bio i Stipe Mađor iz "Hladnog piva" pa smo zabilježili GJDE POZNATI IZLAZE. Ono - NA ŠPICI i te gluposti. Da šta ga slikajem. Šta mene nitko ne slika? Pa, ljudi moji, za epp se u svitu plaća, i to masno. (I na našem HTV-u).

Image Hosted by ImageShack.us
(Stipe Mađor iz "Hladnog piva" na kavi u Skali)

Poslije Skale na postrojavanje 156. brigade na Kačiću. Petnaest godina poslije. Svi se drže za srce. Bar na ovoj slici. Znači li to "domovina u srcu" ili "izdat će nas srce kad promislimo na domovinu". Petnaest godina poslije. Za to smo se borili. Ma, ustvari je dobro. Loše je samo što bi moglo biti i bolje. A nije. E, zato srce boli. Petnaest godina poslije.

Image Hosted by ImageShack.us
(156. brigada na postrojavanju povodom 15-te godišnjice osnutka brigade i sjećanje na dane "Ponosa i slave" kako bi to Prljavci opjevali.)

Izašli navečer u grad. Došao mi prijatelj Krešo iz Njemačke. Magistar sociologije koji je u pola noći piva hitove iz 80-ih nasred ulice. Na sav glas. Falko, Samantha Fox, Nena... Pokušavali smo se sitit što gorih. Bože, ovi iz Europe nisu normalni! Inače Krešo ima agenciju i menadžer je raznim bendovima. (Tako je u Makarsku u Art cafe 22.7.2002. doveo "Tita i tarantulu", a 90-ih "Guano Apes" u Split.)
Najprije smo bili u "Bety" di su izašli i svi oni koji cilu godinu izlaze jedino na (eventualno) balkon. Krkljanac, pa mi sili ispred. I smrzli se ko crnci u Norveškoj. One cure prošetavaju minice i čizme. Klonovski. Pa ima li veće uniformiranosti od mode?! Ja to nikako ne razumin. Svi isti i svi glupo izgledaju. Pala i priča šta se ove zime nosi. A znate kako kažu "Zločesta djeca" - Nosi se u p.... materinu!!!

Image Hosted by ImageShack.us
(S Krešom i Titom u stražnjim prostorijama Art cafea. Ja plavuša! To je taj epp o kojem sam govorila.)

Otišli u "Rockya"! E, tu je tek bila fešta. Čovik na čovika. Doša i poznati makarski DJ Marko Bušelić i priča kako mu je skočio tlak. Da mu je "jedan mulac reka da je Bety doli." Tipa, nije ti ovde misto. A Marko će "ajde pametnjakoviću, reci koja ovo pisma svira". Mali bloka. Počne druga, Marko opet pita isto. Mali opet bloka. Marko će mu "ne znan komu ovde nije misto". A mali je bio bar toliko pametan da mu se ispriča. Nema on pojma na koga je naletio. "'Će oni nama?!", reka bi Marko!

Image Hosted by ImageShack.us
(DJ Marko Bušelić)

Pridružili nam se Nikolina šta predaje u srednjoj i njen muž Alen. E, srednjaci, vidite di vam profa izlazi?! Priča ona nama neke dogodovštine iz škole. Kaže došla mater na poziv u školu jer joj je kćer bila arogantna prema profesorici. Kaže majka direktoru: "Je li je poslala u p.... materinu? Nije. E, pa koji ste me k.... onda zvali?" Direktor se složio. "Mala je dobra. Predobra kakva je mater!".

(Ovdje je bila fotografija, ali je izbrisana nakon što mi je sliku ukrao Europa press holding, što mi je pričinilo velike neugodnosti. Kako će se rasplesti još ne znam, ali znam da se radi o neprofesionalnosti, bahatosti i lopovluku ove medijske kuće).

Uzela dan pauze. Ne može se svaku noć lumpovat i sutra pit kave. Triba digod i spavat. I odmah propust. Pita me Vice, moj veliki prijatelj, alternativac, bloger i turistički radnik, da jesam li popratila buće do kraja. Ja da nisam jer je ispala ekipa za koju navijam. On će da onda ne znam za skandal. Da je Grle tilta Sašu (pazi imena, nije iz Skale iako je radio kao konobar) Ždero.

Image Hosted by ImageShack.us
(Vice ima svoj šank na kojem mi s vremena na vrijeme proćakulamo o gradskim problemima)

Da ne zaboravim prirodu i društvo, uslikala sam onog pauna za čije sam se zdravlje i život interesirala u jednom od postova. Na Sv. Petru je, kraj Bešine kuće bio. U stvari u kali.
Malo prirode i društva nije na odmet.
Image Hosted by ImageShack.us
Ovo Božićno popodne je donilo i neobičan zalazak. Sunce je, prije nego će "upast u more", "probušilo" Sv. Petar.
Image Hosted by ImageShack.us

Svima koji zalutaju na ovaj post šaljem i čestitku koja mi je stigla na mail. Vrlo je životna. Sretno!
Image Hosted by ImageShack.us

A i moj kolega Jure Divić mi je poslao sljedeću čestitku: Sorry, saonice su mi koma, sob mi je high, zato ti nisam upao kroz dimnjak znaj. Pukla mi je s darovima vreća, ali ipak ti želim best christmas i da te prati sreća! Hej, Jure! Tnx, B:)

P.S: Ne zamjerite ako su mi se malo pomišali dani. Ali sve ovo je dio ovih blagdanskih okupljanja (osim jedne arhivske)

- 19:30 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.