U gumbiću je bit svega...

Inspirirana gumbićem* odlučih napisati novi post.
Budući da ovih dana nema škole (Bogu hvala na štrajku) cijeli dan koristim za odmaranje od škole i učenja (?!). Tako da jučer provedoh cijeli dan u pidžami, no moj plan da pogledam Rekvijem i Imaš poruku nije uspio jer nisam mogla gledat tv. Tako da se gledanje odužilo na danas, pa će i na sutra.

Misli o faksu su donekle propustili, nisu iščezli, nego su još uvijek tu u mojoj glavi no ipak nisu 24 sata prisutne. I dalje je tu onaj strah, doduše ne toliko intenzivan, jer odlučih dati oduška mojim ionako već iživciranim živcima (pazi izraz, woho!)

Ono što me zaista zapanjilo (in a positive way) jest to da dobih 5 iz Ante. A nisam učila ni 5 minuta. Stvarno. Niti toliko. Ali specoši iz razreda mi ne vjeruju, nego misle da sam učila ko budala... NOT!!!

I da.. Moram se pohvaliti... Danas bijah u Konzumu. I kupila sam si plišanu Kitty!! Ajme kako je super! To je trenutno najvažnija stvar koju posjedujem. Ne mogu ju prestati gledati. Obožavam ju. Moja Kitty.

I da razjasnim misteriju s famoznim gumbićem... Budući da vidjeh jedan super intro za seriju koji je napravila moja frendica s neta, ostadoh zapanjena te ga odlučih pokazati Ani. No njen dial-up je prespor da bi ga reproducirao. Zato joj ja savjetovah da stisne prvi gumbić. No ona mrzi umanjenice, te je stoga naš razgovor idućih 5 minuta ovako izgledao:
Ona: gumbić???
Ja: da, gumbić
Ona: gumbić???
Ja: gumbić
Ona: gumbić???
Ja: gumbić!!!
Ona: gumbić???
I tako unedogled. LOL Stoga mi je novi nadimak na msn gumbić. Opravdan razlog.
A sada... Oprostit ćete mi na manjku inspiracije te je stoga ovaj post tako kratak smijeh
I ta kraj, ostavljam vam sliku svoje danas kupljene Kitty:

Image and video hosting by TinyPic

23.11.2006. u 23:37 | 20 Reci mi | Printaj | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (7)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (6)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Uh, sve i svašta...

Btw. ono što bi bilo lijepo za napomenuti... Ako ste prvi put na blogu (ili nema veze, može biti i ko zna koji put) ne morate ostaviti brdo komentara, dovoljno je sve smjestiti u jedan =)) Lijepo pročitajte post, prokomentirajte i ja ću to isto napraviti i vama. Čak ću vam i nabacat komentare ako želite =))








Click here to get awesome songs for FREE!

Ljudeki koje chitam:

Blog.hr
Forum.hr
Moj drugi blog
Dora :)
Melitača
Karolina
Lucija
Ivona
Stvarčice za blog
Virtual Friends Location




Posjeta:

Free Counter
Free Counter


Moja mail i MSN adresa: martina.laurafan@hotmail.com


Create your own message at BlingyBlob.com


Malo o meni:

Zovem se Martina i idem u treći razred srednje medicinske škole. Imam mnogo hobija (valjda zato jer imam previše slobodnog vremena) a neki od njih su surfanje netom, gledanje telenovela, skupljane gumica (malo spooky al ajd) i da više ne nabrajam... Obožavam strane jezike a govorim engleski, španjolski i naravno rvacki, a ako Bog da, trebala bi počet učit i francuski.
Zahvaljujući telenovelama, na jednom forumu o telenovelama stekla sam zaista dobre i drage ljude koji su mi i super prijatelji! Naravno, bilo je tu i loših iskustava sa foruma o telenovelama, ali to radije neću ni spominjat da se naljutim odmah.
Država koju najviše volim i obožavam je Mexico (fuck all the rest, osim Švedske, jer ju moja frendica obožavasmijeh ) i nadam se da ću jednog lijepog dana otići iz Hrvatske i doseliti se u C.D.Mexico, moj grad iz snova. Hrvatsku ne volim i smatram da je to rupa, da budem iskrena.
Životni san mi je da završim studij medicine i postanem estetski kirurg, ali ak mi to ne uspije, tu je uvijek studij stranih jezika, hehe. Dakako, koji god od ta dva studija da završim, radit ću izvan Hrvatske jer tu je plaća mala šta god ti po zanimanju bio.
Omiljene su mi životinje psi, ali ja ga nemamrolleyes Imala sam ja i pse i ptičice, ali su svi umrli nekim nesretnim i tajnovitim slučajevima. Btw. I to je nekak spooky. Al nema veze.
Obožavam svoj mobić Samsung SGH E-720 i čuvam ga da se ne izgrebe. Sve svoje stvari jako čuvam pa tako i bilježnice. Prijatelji iz razreda mi svi govore da nisam normalna kad se derem da mi ne zgužvaju bilježnicu ili kad jednoj curi govorim da ne ide prstima po grafitu...
Eto sad više ne znam šta da napišem. Ak se još nečeg sjetim, ja ću to nadopisat.

Image Hosted by ImageShack.us


















Create your own message at BlingyBlob.com




Create your own message at BlingyBlob.com



I am going to die at 76. When are you? Click here to find out!


Umrijet ću sa 76 godina!! Dosta!


I am nerdier than 8% of all people. Are you nerdier? Click here to find out!

What does this mean? Your nerdiness is:

Definitely not nerdy, you are probably cool.


I'm proud of myself!!smijeh


Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!




Cursors


blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



blog Layouts

blog Layouts



blog

blog



Uf, gle ovog buce kak je sretan :)

blog

blog



Bush se uživio...