< prosinac, 2009  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2009 (3)
Rujan 2009 (5)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komovi Off/On


dizajn by::sve free za blog

Ovdje cu pisati blog o svemu i nadam se da ce biti puno komova...zelim vam dobru zabawu...

Koji ste vi po redu posjetitelj:

link to ecommerce web design guide
ecommerce web design companies


Moj banner...ako zelite staviti moj banner na vas blog samo kopirate html kod ispod bannera i zaljepite ga kamo zelite u blogeditor...







Ewo i nekih slikica...

myspace comments



myspace layouts images



myspace layouts



free myspace layouts



myspace layouts




Nesto o meni..


-ime: Vito

-godine: 12

-spol: muški

-imam dwa bloga evo adresa: CP times i ovaj...

-to je sve kaj trebate znati o meni


dizajn by::sve free za blog

nedjelja, 27.12.2009.

Chat & radio...

Uzivajte uz chat & radio Fatal Error...



Get your own Chat Box! Go Large!




| komentari (2) | print | # |

srijeda, 16.12.2009.

Evo da nesto napisem...

Evo nije me dogo bilo ali sam se ipak vratio...malo cu pisati jos neke zanimljivosti...

Pisat cu o NLO-u

Nedavno je u javnost procurila snimka na kojoj se jasno vide američki borbeni zrakoplov F-18 i nepoznata letjelica, za koju se vjeruje da je NLO. Poznavatelji NLO pojava vjeruju kako je ovo još samo jedan dokaz da vlade znaju puno više nego što priznaju.


Misteriozna letjelica, koja uopće nije izgledala zastrašujuće, viđena je na nebu iznad SAD-a dok su njihovi supersonični lovci F18 patrolirali zračnim prostorom. Spomenuti avion bio je na vježbi kad je uočio NLO letjelicu u obliku trokuta kako putuje velikom brzinom.



No, umjesto da upotrijebi silu i zapuca na tu nepoznatu letjelicu, koja je oštetila njihov zračni prostor (što je uobičajen postupak), pilot je preletio oko nje, dobro je pogledao i zaobišao je. Nakon toga je NLO nestao s vidika.

Neki tvrde kako ove snimke dokazuju kako izvanzemaljci zaista postoje, dok drugi tvrde kako je sigurno riječ o nekoj novoj hi-tech igrački, poput onih koje se testiraju u američkoj bazi s predznakom top secret kodnog naziva Područje 51 o kojem sam vam vec govorio prije. (area 51)

No, jedan od dobro upućenih izvora u ovaj nesvakidašnji događaj, koji je želio ostati anoniman, rekao je: "Konfiguracija i sam izgled letjelice su nešto što nikada u životu nisam vidio. No, letjelica je koristila zapaljivo gorivo, pa mislim kako je riječ o nekom prototipu."

Vlada je pokušala sakriti i zataškati ovaj susret i to sve govori. Ovakvih susreta zasigurno ima puno, no dosad je jako malo snimaka procurilo van.

KOMENTIRAJTE NESTO MOLIM VAS I RECITE STO BI VI ZELJELI DA NAPISEM U SLJEDECEM POSTU...

I ako zelite banner jos ih radim samo narucite kakav...i gotov je za najvise tjedan dana...

by Vito



| komentari (7) | print | # |

srijeda, 09.12.2009.

Vracam se...

Evo malo mi je dosadno pa sam odlucio da opet vec po treci put pocinjem opet pisati ovaj blog...svaki tjedan bit ce novi post a i potrudit cu se za dizajn i ostalo...




| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.